آموزش گام به گام آرایش دودی برنزی جذاب
آموزش گام به گام آرایش دودی

آموزش گام به گام آرایش دودی برنزی جذاب | هفت رژ ✔️سایت خرید لوازم آرایشی اصل ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

آموزش گام به گام آرایش دودی برنزی جذاب : این آرایش زیبا برای افرادی که شیفته جلوه های دودی برنزی هستند بسیار مناسب است و جلوه نهایی آن خیلی فوق العاده می باشد برای آموزش این آرایش زیبا با ما همراه باشید در هفت رژ

پوست را آماده کنید

برای آماده سازی پوست برای آرایش، یک پد پنبه ای را به لوسیون آغشته کنید و به آرامی پاک کنید تا هر گونه اثری از چربی یا مواد زائد از بین برود.

پرایمر بزنید

اگر پوستتان چرب است، یک پرایمر به ناحیه T (پیشانی، بینی و چانه) بزنید.

کرم پودر بزنید

برای ایجاد پوستی یکنواخت و درخشان بدون هیچ گونه سنگینی، از یک کرم پودر سبک با پوشش نرم و طبیعی استفاده کردیم. یک پمپ از فونداسیون را روی انگشت میانی خود پخش کنید و به آرامی روی چانه، گونه ها، وسط پیشانی، پل بینی و زیر چشم ها بمالید. با یک برس فونداسیون نرم به سمت بیرون محو کنید. با استفاده از یک برس کوچک و مسطح، پودر شفاف صورت را زیر چشم ها و روی ناحیه T بزنید.

آموزش گام به گام آرایش دودی

آموزش گام به گام آرایش دودی

 

سایه بزنید

اساس این ظاهر، یک جلوه چشم دودی است که با قهوه‌ای برنزی و صورتی درخشان ایجاد شده است . با استفاده از یک برس سایه چشم صاف سایه قهوه ای مسی را روی پلک از خط مژه تا چین بکشید. با یک برس کرکی محو کنید تا خطوط واضح ناپدید شوند. با یک برس تمیز و صاف، سایه صورتی را به نیمه داخلی در زیر چین بکشید. با برس کرکی خود محو کنید.

آموزش گام به گام آرایش دودی

با استفاده از یک برس کرکی کوچکتر ، سایه قهوه ای تیره را در چین پلک قرار دهید و خوب محو کنید. سایه درخشان بژ را زیر ابروها بکشید. در مرحله بعد، سایه قهوه ای مسی را با یک برس مدادی زیر مژه های پایینی بمالید. با استفاده از یک برس مدادی تمیز، سایه بژ را در گوشه داخلی چشم بزنید.

آموزش گام به گام آرایش دودی

آموزش گام به گام آرایش دودی

 

خط چشم و ریمل بزنید

برای تکمیل آرایش، خط چشم بکشید. مژه ها را فر کنید و از ریشه تا نوک آنها را با ریمل مشکی عمیق بپوشانید.

رژگونه بزنید

برای روشن کردن و گرما بخشیدن به گونه‌ها، از رژگونه برجسته استفاده کردیم . با چرخاندن برس گونه کرکی روی رژگونه شروع کنید. برس را به آرامی روی سیب گونه بزنید و در امتداد استخوان گونه به سمت بالا بکشید. از یک برس گونه صاف استفاده کنید تا سایه صورتی درخشان را روی نقطه بالایی استخوان گونه بکشید. فراموش نکنید که همه چیز را با هم ترکیب کنید تا خطوط واضح را نرم کنید.

برنزر بزنید

در مرحله بعد، از یک برس گونه زاویه دار استفاده کنید تا کمی برنزر را در گودی گونه ها بمالید. این کار استخوان گونه ها را مشخص می کند و ابعادی به چهره می بخشد.

آموزش گام به گام آرایش دودی

آموزش گام به گام آرایش دودی

 

رژ لب بزنید

آرایش دودی برنزی خود را با رنگ شفاف و روشن روی لب ها تکمیل کنید. رژ لب را مستقیماً روی لب ها بمالید .

آموزش گام به گام آرایش دودی

5/5 - (16 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *