آموزش بافت مو آبشاری
  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۱ سال پیش
  • مدل مو
آموزش بافت مو آبشاری

آموزش بافت مو آبشاری | هفت رژ ✔️ سایت تخفیف لوازم آرایشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

آموزش بافت مو آبشاری : بافت آبشاری موها اخیراً ترند شده است. جلوه آبشاری جالب و پیچیده به نظر می رسد، اما مدل دادن به آن آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. هفت رژ شما را با نحوه کار آشنا می کند، این بافت مو زیبا را امتحان کنید!

مراحل ۱ + ۲

بافت آبشاری روی موهای صاف یا شل بهترین کارایی را دارد. تمام گره ها را با یک شانه دندانه پهن باز کنید. موهایتان را مانند تصویر جدا کنید و بافتن را از سمت راست شروع کنید. قسمت بالایی را بگیرید و به سه رشته تقسیم کنید.

آموزش بافت مو آبشاری

مراحل ۳ + ۴

رشته های خود را به طور منظم سه بار، از رشته سمت راست شروع کنید. وقتی به تار سمت چپ (نزدیک ترین قسمت به وسط پوست سر) رسیدید، موهای بیشتری مانند بافت فرانسوی به آن اضافه کنید و آن تار را به مرکز ببرید.

آموزش بافت مو آبشاری

مرحله ۵

اینجاست که کار مشکل می شود. بعد از اینکه رشته سمت چپ خود را بافتید (اکنون وسط)، رشته سمت راست را رها کنید و بگذارید پایین بیفتد. یک بخش کوچک دیگر از مو را در کنار جایی که تار اصلی تان ریخته بردارید، این تار راست جدید شماست.

مرحله ۶

این روند را تکرار کنید، رشته سمت چپ را به بافت فرانسوی ببافید، رشته سمت راست را رها کنید و یک تکه جدید مجاور را بردارید. به تدریج استایل را به سمت وسط سر خود آبشاری کنید.

آموزش بافت مو آبشاری

آموزش بافت مو آبشاری

 

مرحله ۷

هنگامی که به نقطه ای راحت رسیدید که می توانید بافتن خود را متوقف کنید، آن را با سنجاق های بابی روی پوست سر خود محکم کنید. لازم نیست در این قسمت موهای خود را کاملاً سنجاق کنید زیرا بعداً با اکسسوری موها را می پوشانید.

آموزش بافت مو آبشاری

مراحل ۸ + ۹ + ۱۰

تکه موی باقیمانده خود را به بافت دم ماهی ببافید. و آن را با یک کش موی نازک محکم کنید.

آموزش بافت مو آبشاری

مرحله ۱۱

یک پاپیون یا گل بامزه اضافه کنید تا سنجاق های بابی خود را پنهان کنید و ظاهر موها را قشنگتر کنید. نوار خود را محکم به پوست سر خود ببندید و برای محکم ماندن ببافید. تار موی اضافی را در طرف مقابل صورت خود بردارید و دوباره آن را به پشت گل سنجاق کنید تا با بافت آبشاری شما ترکیب شود. با یک اسپری مو آرام اسپری کنید مدل موی زیبای شما آماده است.

آموزش بافت مو آبشاری

آموزش بافت مو آبشاری

 

5/5 - (14 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *