چطور رژگونه بزنیم؟
چطور رژگونه بزنیم؟

چطور رژگونه بزنیم؟ | هفت رژ ✔️ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

چطور رژگونه بزنیم؟ یکی از بااهمیت ترین و پر استفاده ترین وسایل آرایش‌ صورت‌ ، رژ گونه‌ می باشد . رژ گونه‌ با برجسته‌ نمودن گونه‌ها‌ سبب ظاهر زیبا و طراوت چهره خواهد شد . به همین علت در بین زن ها خیلی محبوب‌ می باشد برای اینکه نحوه استفاده اصولی از این وسیله آرایشی را یاد بگیرید با ما همراه باشید در هفت رژ

انواع رژ گونه‌

رژ گونه‌ها‌ در اقسام ژله ای ، آبکی ، پودری و کرمی ساخته می‌شود‌ . خوب تر خواهد بود رژ گونه‌ را برطبق نوع‌ پوست‌ خودتان از میان‌ اقسام رژ گونه‌ گزینش کنید . برای پوست‌های‌ چرب‌ پیشنهاد خواهیم کرد رژ گونه‌های‌ ژله ای و پودری بکارگیری گردد . برای پوست‌های‌ خشک هم خوب تر خواهد بود از رژ گونه‌ کرمی بکارگیری کنید . رژ گونه‌ پودری حالتی مات‌ و ابریشمی روی پوست‌ خلق می نماید . این گونه از رژ گونه‌ها‌ با پوست‌های‌ چرب‌ سازگارتر خواهد بود و ماندگاری زیادی خواهد داشت .

✔️ رژ گونه‌ مایع‌
✔️ رژ گونه‌ پودری
✔️ رژ گونه‌ کرمی
✔️ رژ گونه‌ ژله ای

چطور رژگونه بزنیم؟

چطور رژگونه بزنیم؟

 

رژ گونه‌ زدن‌ را از کجا آغاز کنیم ؟

رژ گونه‌ خوب تر خواهد بود طوری زده‌ گردد که استخوان گونه‌ برجسته‌ تر به نظر برسد . چنانچه پوستی صیقلی و روشن‌ دارید قادر خواهید بود به تنهایی از رژ گونه‌ بکارگیری بکنید . پیشنهاد می دهیم رنگی را برای رژ گونه‌ گزینش نمائید که با پوست صورت شما تطابق داشته باشد‌ و صورت شما را با طراوت نماید .

۱- توجه نمائید برس رژ گونه‌ را زمان زدن‌ رژ گونه‌ ، بی‌نهایت پر نکنید تا روی گونه‌ شما پر‌رنگ‌ نشود و خط دار به نظر نرسد . برای جلوگیری از زیاد‌ شدن‌ رژ گونه‌ قبل از کشیدن‌ برس روی گونه‌ خوب تر خواهد بود اضافه‌ رژ گونه‌ را با فوت کردن بگیرید و رژ گونه‌ را به سمت بالا‌ بگیرید و بکشید دقیقا ابتدای استخوان گونه‌ و خیلی خوب روی آن پخش‌ نمائید .

۲- درصورتی‌که فکر‌ می کنید‌ میزان بسیاری رژ گونه‌ زده‌ اید ، قادر خواهید بود بر آن اندکی پودر‌ شفاف‌ کننده هم بزنید تا رنگ رژ گونه‌ قدری کم‌رنگ‌ تر گردد . هنگامی که پیرایش شما کامل شد و درست روی پوستتان نشست‌ ، توجه نمائید که رژ گونه‌ به اندازه لازم روی گونه‌ها‌ داشته باشید و چنانچه لازم‌ بود‌ میزان آن را زیادتر نمائید .

چطور رژگونه بزنیم؟

چطور رژگونه بزنیم؟

 

۳- برس رژ گونه‌ را به سمت بالا‌ و ناحیه بالای گوش بکشید . رژ گونه‌ را بر سیبهای گونه‌ بکشید و قدری هم روی پیشانی‌ و چانه‌ بزنید تا تمام‌ صورت شکلی هماهنگ‌ پیدا‌ نماید .

۴- پس از زدن‌ کرمهای صورت‌ از ضد آفتاب‌گرفته تا کرم پودر‌ یا پنکک قادر خواهید بود از دو‌رنگ‌ رژ گونه‌ (البته با رنگهای نزدیک‌ به هم) بکارگیری کنید . نخست رژ گونه‌ کم‌رنگ‌ را با برس نرم و گرد‌ رژ گونه‌ دقیقا از کنار‌ بینی‌ بزنید و تا کنار‌ گوش بکشید . این کار‌ را در دو سمت چهره به شکل‌ یکسان انجام‌ دهید . سپس رژگونه پر‌رنگ‌ تر را بزنید ولی به صورت هفت گرد‌ و فرم گونه‌ ، فقط‌ تا گونه‌ها‌ ادامه‌ دهید و با تکان رفت و برگشت‌ برس خیلی خوب به آن شکل‌ دهید .

5/5 - (16 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *