چگونه رژ لب بزنیم؟
چگونه رژ لب بزنیم؟

چگونه رژ لب بزنیم؟ | هفت رژ ✔️ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

چگونه رژ لب بزنیم؟ زدن‌ رژ لب احتمالا آسان به نظر‌ برسد ، ولی نکاتی خواهد داشت که می تواند آرایش‌ لب هایتان را قشنگتر نماید . به‌چه‌نحو رژ لب بزنیم که لب‌هایی‌ قشنگ و زیبا داشته باشیم ؟ رژ لب زدن‌ پیوسته یکی از مطلوب ترین قسمت های خودآرایی می باشد خیلی از زن ها همیشه رژ لب همراه خودشان دارند . شما به چه‌نحو رژ لب می زنید ؟ چنانچه شما یکی از کسانی خواهید بود که قصد دارید هنرمندانه و ماهرانه زدن‌ رژ لب را فرا بگیرید و لب‌هایی‌ برجسته‌ و قشنگ داشته باشید ، با هفت رژ همراه باشید .

طرز‌ زدن‌ رژ لب جامد‌

از بالم لب یا مرطوب‌ کننده بکارگیری کنید زدن‌ رژ لب را خوب تر خواهد بود با مرطوب‌ نمودن لب هایتان آغاز بکنید . از یک ماسک لب خوب بکارگیری بکنید . بالم لب هم بسیار خوب خواهد بود ! از بالم لبی بکارگیری نمائید که ماندگاری داشته باشد‌ و خیلی خوب جذب‌ گردد . بعد بالم لب را پاک‌ بکنید و اجازه‌ دهید خشک بشود .

چگونه رژ لب بزنیم؟

چگونه رژ لب بزنیم؟

 

آموزش رژلب زدن حرفه ای

✔️ قبل از زدن‌ رژ لب از کنج لب شروع کنید به کشیدن خط لب

✔️ با کرم پودر‌ مناسب‌ روی لب را بپوشانید برای زدن‌ رژ لب خوب تر خواهد بود پیش از رژ لب زدن‌ ، کرم پودری مات‌ بزنید .

✔️ خط لب رنگ پوستتان را بزنید . رژ لب را روی بخش های کمان‌دار‌ لب بزنید . برای بکارگیری از رژ لب و زدن‌ آسان تر و ظریف تر رژ لب قادر خواهید بود از قلمو یا براش ویژه زدن‌ رژ لب بکارگیری بکنید . آن‌وقت کنج های خارجی و پایین‌ لب را رژ لب بزنید و در پایان ، ‌ باقیمانده لب را با رژ لب پر نمائید.

‌✔️ قلم‌ مویی ظریف بردارید و پودر‌ فیکس روی لب بزنید (این عمل را به یاری انگشت حلقه‌ هم قادر خواهید بود انجام‌ دهید .)

✔️ دوباره رژ لب بزنید و به یاری کانسیلر بخش هایی که بایستی پاک‌ گردد ، خیلی خوب پاک بکنید . هرچند گوش پاک‌ کن هم در این قسمت می تواند کمک کننده باشد .

چگونه رژ لب بزنیم؟

چگونه رژ لب بزنیم؟

 

آیا تمایل دارید لب های حجیم و برجسته ای داشته باشید؟

پیشنهاد خواهیم کرد به یاری دو سایه متنوع رژ لب بزنید . نخست مثل همیشه‌ رژ لب بزنید . سپس‌ به یاری سایه سبک‌ در وسط لب فوقانی و تحتانی سایه بزنید و خیلی خوب پخش کنید . اگرچه توصیه می‌کنیم‌ قبل از زدن‌ رژ ، با یک فرچه لب‌ها‌ را بی‌رنگ‌ نمائید و زیرسازی کنید. آن‌گاه رژ لب بزنید .

برای برجسته‌ تر نمایش‌دادن لب ها قادر خواهید بود از خط لب بکارگیری نمائید، مداد لب باعث می شود رژ لب مرتب زده شود . کافی است طرحی ، حدود شش دهم سانتی متر‌ ، در پیرامون لب هایتان بکشید . سرانجام آن را با رژ لب پر نمائید . در پایان ، مقداری براق‌ کننده روی لب هایتان بزنید .

چگونه رژ لب بزنیم؟

چگونه رژ لب بزنیم؟

 

5/5 - (14 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *