۸ نکته مهم برای کانتورینگ چشم
کانتورینگ چشم

کانتورینگ چشم 8 نکته مهم | هفت رژ ✔️ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

کانتورینگ چشم ۸ نکته مهم : اگر چشم‌های شما یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های شما هستند و دوست دارید با کلاسیک‌ترین ترفندهای آرایش چشم به بهترین شکل ظاهر شوید ، این مطلب برای شما مناسب است. با وجود صدها محصول شگفت انگیز موجود در بازار، آرایش کانتورینگ چشم کاری ساده است که می توانید خودتان انجام دهید برای انجام آنها به تنهایی، به چند مورد ضروری مانند سرمه، خط چشم، سایه چشم ، فرم دهنده ابرو، ریمل، اکستنشن مژه و غیره نیاز دارید. با ما همراه باشید در هفت رژ

اصل اساسی کانتورینگ چشم همانند کانتورینگ صورت است ، نواحی روشن‌تر برجسته‌تر به نظر می‌رسند، نواحی تیره‌تر به سمت داخل می‌روند، و هایلایتر بخش های لازم را برجسته می‌کند. بادامی، گرد، کوچک، عمیق، بیرون زده، هر شکلی که چشمان شما باشد، با استفاده از ۸ نکته می توانید چشمان خود را کاملاً کانتور کنید.

۱- از پرایمر چشم استفاده کنید

پرایمر چشم یا آرایش، رنگدانه های سایه چشم را در جای خود نگه می دارد و از چروک شدن رنگدانه ها جلوگیری می کند. اگر از این مرحله بگذرید، ممکن است رنگ ها زمان طولانی بر جای نمانند و چشمان شما در نهایت به هم ریخته به نظر برسد.

کانتورینگ چشم

 

۲- از کرم دور چشم استفاده کنید

اگر تمام شب بیدار بودید و صفحه کلید لپ‌تاپ خود را برای ارائه مهمی به صدا درآوردید، یا یک فصل کامل از بازی تاج و تخت را تماشا کردید، چشمان شما قربانی تمام فشارها می‌شود. به آرامی مقداری کرم زیر چشم را بمالید و آن ها را برای یک دقیقه ماساژ دهید تا خودتان شاهد تحول جادویی باشید!

کانتورینگ چشم

کانتورینگ چشم

 

۳- لوازم آرایش ضروری خود را آماده کنید

داشتن طیف وسیعی از محصولات مورد نیاز، مانند پرایمرها، کرم های کانتور ، پالت سایه چشم از همه رنگ هایی که دوست دارید، از مات تا براق، سرمه برجسته و ظریف، خط چشم، بسیار عالی است. در رنگ های مختلف، برس ها و غیره

کانتورینگ چشم

۴- شکل چشم خود را بشناسید

اگر چشم‌های گرد دارید ، اگر می‌خواهید جلوه‌ای باریک ایجاد کنید، با استفاده از سایه‌های روشن‌تر در گوشه‌ها و سایه‌های تیره‌تر در مرکز، زیباتر به نظر می رسید. اگر چشم‌های بادامی دارید و می‌خواهید آن را برجسته کنید، سعی کنید یک سایه مات متوسط ​​روی پلک بمالید و یک سایه تیره‌تر را به سمت چین بیرونی بکشید. به یاد داشته باشید که سایه را محو کنید تا انتقال رنگ ها طبیعی و ظریف به نظر برسد. اگر چشمان درشت و پررنگی دارید، با یک سایه چشم براق روی پلک چشم و یک سایه تیره در چین، عالی به نظر می رسید.

کانتورینگ چشم

کانتورینگ چشم

 

۵- پلک ها را روشن کنید

اغلب نادیده گرفته‌شده‌ترین قسمت‌های آرایش چشم، برجسته کردن گوشه‌های داخلی می باشد که خاصیت بازتابی چشم‌ها را افزایش می‌دهد. همچنین می توانید یک لایه وازلین را روی پلک ها بمالید و سپس یک لایه ریمل بزنید تا ظاهری ملایم ایجاد کنید.

کانتورینگ چشم

۶- بال سایه بیش از حد

اگر به کلاسیک بودن خط چشم بالدار علاقه دارید، مطمئناً ابعاد اضافی را که سایه چشم بالدار به آن اضافه می کند، دوست خواهید داشت. با این ترفند کوچک، شاد و پرانرژی به نظر می رسید.

کانتورینگ چشم

کانتورینگ چشم

 

۷- بازی با رنگ

برای افزودن رنگی به چشمان زیبای خود، به جای خط چشم مشکی معمولی، از گزینه های درخشان در رنگ های آبی، سبز، نقره ای، طلایی و دیگر رنگ ها استفاده کنید. این را با چشم‌های دودی متالیک امتحان کنید تا تفاوت را احساس کنید.

کانتورینگ چشم

۸- هایلایت ابروها

برس زدن ملایم نوک مداد ابرو روی ابروها، برای برجسته کردن شکل و فرم آنها، ظاهر دوست داشتنی چشمان شما را برجسته می کند. از گوشه داخلی شروع کنید و با یک مداد مات به همان رنگ مو، خطوط کوتاه بکشید تا به آرامی به گوشه بیرونی برسید.

کانتورینگ چشم

کانتورینگ چشم

 

با این ترفندها و نکات ساده، خیره کننده به نظر برسید. به یاد داشته باشید که محصولات باکیفیت را انتخاب کنید و آرایش را در شب پاک کنید تا پوست خود را از مواد شیمیایی و آسیب محافظت کنید.

5/5 - (28 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *