انواع مدل موی دخترانه ۱۴۰۱ کدامند؟
  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۲ سال پیش
  • مدل مو
انواع مدل موی دخترانه ۱۴۰۱

انواع مدل موی دخترانه ۱۴۰۱ کدامند؟ | هفت رژ ✔️ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

انواع مدل موی دخترانه ۱۴۰۱ کدامند؟ مدلهای زیادی از انواع مدل مو دخترانه در سال ۱۴۰۱ و ۲۰۲۲ وجود دارند. به گونه ای که تنوع طلبی دختران در سبک‌های آرایش و مدل مو را پوشش می‌دهند. به همین خاطر در سال ۲۰۲۲ مدلهای برتر جهان، بهترین مدل موی دخترانه و البته انواع مدل مو برای هر سن و سالی را بسته به نوع صورت و شکل چهره ارائه کرده‌اند. از بهترین مدل مو دخترانه برای صورت‌های بیضی گرفته تا انواع مدل مو برای سایر انواع صورت‌ها در هر سن و سالی.

از هنگامی که دختران کوچک شروع به رشد می‌کنند و بزرگ می‌شوند، مادران همیشه آماده هستند تا بهترین لباس و بهترین مدل موی دخترانه را برای فرزندانشان فراهم کنند. البته بعدتر هم این کودکان بزرگ شده دیگر به تنهایی انواع مدل مو دخترانه را مطابق با سلیقه و نوع چهره‌اشان انتخاب می‌کنند تا زیباتر به نظر برسند.

در این مقاله از هفت رژ تصمیم داریم که در مورد مدل مو کوتاه دخترانه، مدل مو بلند دخترانه، مدل موی کوتاه دخترانه، مدل موی کوتاه زنانه، مدل کوتاهی مو دخترانه، مدل موی دخترانه کوتاه، موی کوتاه دخترانه، بافت مو دخترانه، رنگ موی دخترانه، شکل موی دخترانه، استایل موی دخترانه، مدل موی زنانه کوتاه، کوتاهی مو دخترانه، دیزاین موی دخترانه، کوتاهی مو زنانه جدید، جدیدترین مدل کوتاهی مو زنانه، مدل موی باز، لایت مو دخترانه و به طور کلی انواع مدل مو دخترانه صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

هر دختری شایسته این است که ظاهری آراسته و شیک داشته باشد و مدل مو دخترانه مناسبی برای خود انتخاب کند. یاد‌گیری صحیح انواع مدل مو مهارتی است که اکثر دختران و بانوان در سر تا سر دنیا به آن نیاز دارند. دختر‌ها معمولا ترجیح می‌دهند که مدل مو‌های مادر یا خاله‌اشان را کپی کنند و این در حالی است که مادران هم از این کارشان لذت میرند.

انتخاب مدل موی مناسب برای دختران

امروزه تعداد آرایشگران و استایلیست‌های صاحب سبک و نظر در کل دنیا بسیار زیاد است. به همین دلیل انواع مدل موی دخترانه کوتاه و بلند گوناگونی بسیاری دارند.

در واقع به منظور انتخاب بهترین مدل موی دخترانه، با تعداد زیادی مدل مو رو به رو هستید که تنها مشکل آن انتخاب یکی از آن‌هاست.

انواع مدل موی دخترانه ۱۴۰۱

انواع مدل موی دخترانه ۱۴۰۱

 

انواع مدل مو دخترانه کدامند؟

امسال با توجه به بهتر شدن اوضاع بیماری کرونا، تقریبا رفت و آمد‌ها و مهمانی‌ها و… شرایطی عادی به خود گرفته و اکثرا دوست دارند که در مهمانی‌ها و مراسم با ظاهری آراسته و شیک حاضر شوند. به همین خاطر بیشتر دختران تمایل دارند بهترین مدل مو را انتخاب و کرده و مو‌هایشان را مطابق با مدل آن آرایش کرده و یا کوتاه کنند، اما در این میان باید به نوع صورت و فرم آن توجه کنند تا بتوانند بهترین مدل موی دخترانه را برای خود انتخاب کنند.

اسامی مدل موی کوتاه زنانه

انواع مدل موی دخترانه و زنانه خیلی زیاد و متنوع هستند. در این میان انواع مدل‌ مو دخترانه، اسامی خاصی دارند که شامل مدل‌های کوپ، گرد، مصری، لیر، قارچی، اردکی، فشن، موجی، پیکسی، باب، پر و… هستند. این مدل‌ها معمولا بر اساس نوع چهره و مدل صورت انتخاب می‌شوند.

مدل موی جدید دخترانه

مدل‌ های موی جدید دخترانه را باید به نسبت بلندی یا کوتاهی موها، نوع مو‌ها و فرم چهره انتخاب کرد. مدل مو جدید سال ۲۰۲۲، مدل موی کوتاه غیر قرینه‌ای است که اکثر سلبریتی‌ها و افراد مشهور معمولا مو‌های خود را به این مدل کوتاه کرده‌اند. البته این به این معنا نخواهد بود که مو‌های بلند نیز دیگر ترند نیستند، چرا که مدل مو‌های بلند همیشه جذابیت دارد و مطابق مد است.

مدل کوتاهی مو دخترانه

همانطور که بیان کردیم، مدل کوتاه مو دخترانه در سال ۱۴۰۱ یا مدل مو سال ۲۰۲۲ همان مدل‌های کوتاهی هستند که تا زیر گوش ادامه دارند. حال ممکن است که اندازه بلندی این مدل‌ها در دو طرف صورت قرینه یا غیر قرینه باشد.

انواع مدل موی دخترانه ۱۴۰۱

انواع مدل موی دخترانه ۱۴۰۱

 

مدل مو ساده و شیک دخترانه

یکی دیگر از مدل‌های مو ساده و شیک دخترانه مدل‌های کوتاه با فرق کج است. مدل‌های کوتاه دخترانه معمولا حالت جذابی به چهره دخترانه نوجوانان می‌دهد. البته مو‌های یک دست صاف بلند نیز برای دختران جذابیت خاص خودش را دارد.

مدل مو دخترانه باز

مدل موی باز یکی دیگر از انواع مدل مو محبوب است. مدلی که اکثر دختران ترجیح می‌دهند که موی خود را به صورت باز نگه دارند. البته دم اسبی و مدل مو‌های بلند ویو (wave) نیز از دیگر مدل‌های موی باز هستند.

مدل مو دخترانه بلند

از زمان های قدیم تا حالا همیشه مدل موی دخترانه بلند مد بوده است. در زمانهای گذشته، بلندی مو‌ها در بین دختران یک مزیت بوده که معمولا اندازه آن نیز دلیل برتری یک دختر بر دیگری بوده است. جالب است بدانید که هنوز هم مو‌های بلند طرفداران خاص خودش را دارد. حتی موی بلند دخترانه در سال ۲۰۲۲، جز ترند‌های بین مدل های زیبایی بوده است.

انواع مدل موی دخترانه ۱۴۰۱

انواع مدل موی دخترانه ۱۴۰۱

 

مدل مو دخترانه کوتاه

مدل مو دخترانه کوتاه نیز همانطور که گفته شد، جز انواع مدل مو جدید ۱۴۰۱ و یا به عبارتی انواع مدل جدید ۲۰۲۲ است. البته مو‌های کوتاه دخترانه، مدل‌های خاصی دارند که هر کس بنا به سلیقه و فرم چهره خود یکی از آن‌ها را انتخاب می کند.

دیزاین موی دخترانه

فارغ از بلند بودن یا کوتاه بودن مو‌ها، طراحی موی دخترانه معمولا مدلی ساده است که جذابیت چهره دخترانه را حفظ کرده و زیبایی خاصی به صورت آن‌ها می‌دهد. موی دخترانه ر‌ها و بلند، موی دخترانه کوتاه، موی دخترانه بسته و یا موی دخترانه دم اسبی از انواع استایل‌های موی دخترانه هستند.

مدل موی عروسی دخترانه

مدل‌های دخترانه عروسی نیز مطابق با سلیقه و مدل چهره و موی افراد فرق دارد. اگر دختری مو‌های فر و کوتاه داشته باشد، بهتر است که برای درست کردن استایل دخترانه مویش به سالن زیبایی برود. چون استایل موی دخترانه فر، مهارت خاصی می‌خواهد که البته از عهده اشخاص تازه کار بر نمی‌آید. البته اگر طول مو‌های مجعد بلند باشد، بهتر است که آن‌ها را به صورت ر‌ها و باز درست کرد. این مدل بهترین مدل موی دخترانه است.

مدل مو کوتاه مجلسی

مدل مو کوتاه مجلسی نیز از دیگر انواع مدل‌های مو کوتاه است که علاقه مندان ویژه خود را دارد. این مدل مو هم برای مو‌های صاف و هم برای مو‌های فر مناسب است. البته مدل موی کوتاه مجلسی با رنگ موی دخترانه بسیار زیباست. مدل موی کوتاه، از مدل موی باب گرفته تا پیکسی، حجت را تمام می‌کند. مدلی جذاب و شیک که تقریبا همه دوست دارند برای یکبار هم شده آن را تست کنند. مدل مو پیکسی را می‌توان کوتاه یا چند اینچ بلند گذاشت، خانم‌هایی که مو‌های کوتاه دارند دوست دارند با اضافه کردن لایه‌های رنگی بین مو‌ها یا فر کردن آن جذاب‌تر به نظر برسند.

انواع مدل موی دخترانه ۱۴۰۱

انواع مدل موی دخترانه ۱۴۰۱

 

مدل موی کوپ گرد

مدل موی کوپ گرد نیز مدلی است که از زمان قدیم تا حالا رایج است. مدلی که هیچوقت از مد نمی رود. البته بسیاری از اشخاص که دوست دارند دردسر‌های درست کردن استایل موی دخترانه را نداشته باشند، ترجیح می‌دهند از مدل موی کوپ گرد استفاده کنند.

مدل موی باز ساده برای عروسی

جدید‌ترین مدل مو عروسی دخترانه سال ۲۰۲۲ ر‌ها گذاشتن مو‌ها و یا به اصطلاح مو‌های باز است. در این سال‌ها بیشتر عروس‌ها مو‌های خود را باز می‌گذارند.

مدل کوتاهی مو تا سرشانه

این مدل مو، مو‌های با طول متوسط تا سرشانه یا کمی پایین‌تر از آن است. این مدل مو می‌تواند هر رنگ یا بافت و هر ضخامتی داشته باشد. سبک‌های رایج این مدل شامل بستن مو در قسمت میانی سر، ر‌ها کردن آن دور گردن یا روی یکی از‌شانه‌ها با چتری یا بدون چتری است.

مدل موی مصری فانتزی

وقتی می‌خواهید پیشانی پهن خود را بپوشانید، هر نوع چتری بهترین حالت برای چهره‌تان است. اگر مو‌هایی ظریف داشته باشید، بهتر است که چتری خود را پهن بگیرید، اما اگر مو‌های ضخیم دارید باید عرض چتری خود را کم کنید. مدل موی فانتزی مصری بهترین انتخاب برای اینگونه چهره هاست.

انواع مدل موی دخترانه ۱۴۰۱

انواع مدل موی دخترانه ۱۴۰۱

 

جدید‌ترین مدل مو دخترانه بلند

از دیگر مدل‌های موی دختران نوجوان می‌توان به مو‌های بلندی که به صورت پیتاژ قیچی می‌شوند، اشاره کرد. نوجوانی اوج جذابیت و دخترانگی است. پس این مدل مو که به مدل موی خرگوشی نیز معروف است، بهترین مدل موی دخترانه برای نوجوانان است.

مدل موی دخترانه بلند

باید دختران جوان را تشویق کنید تا مو‌های خود را بلند بگذارند. موی بلند معمولا از روی‌شانه‌ها می‌گذرد و به صورت دم اسبی، پایین یا بالا بسته می‌شود. چه مو‌های صاف دارید یا موج دار یا ترکیبی از هر دو، سعی کنید که یک چتری زیبا نیز به آن اضافه کنید. این مدل مو با هر رنگ و بافت مویی عالی به نظر می‌رسد.

رنگ موی دخترانه

رنگ مو‌های ترند دخترانه سال ۱۴۰۱ یا رنگ مو جدید سال ۲۰۲۲ مانند سال گذشته رنگ‌های پلاتینه، صدفی، رنگ‌های فانتزی، نسکافه‌ای و شکلاتی هستند. البته رنگ مشکی نیز انتخاب بسیار مناسبی برای مو‌های کوتاه و بلند دخترانه است.

5/5 - (14 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *