درمان پف چشم + بهترین راه حل
درمان پف چشم + بهترین راه حل

درمان پف چشم + بهترین راه حل | هفت رژ ✔️ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

درمان پف چشم + بهترین راه حل : با چشم های پف کرده چکار کنیم؟ برای درمان این مشکل با ما همراه باشید در هفت رژ

چشم‌هاي تماما پف كرده

ديدن دو تا پف كه صبح زير چشم‌ها ایجاد شده براي بسیاری از ما مورد نا‌آشنايي نخواهد بود. علت آن هم گوناگون است. گاهی به خاطر گريه‌ شب پيش هست، گاهی هم به خاطر نمك غذاست و يه وقتايي هم به خاطر بعضي از بيماري‌ها مثل پر‌كاري تيروئيد و ورم ملتحمه ايجاد مي‌گردد. علت اگه بيماري باشد بايد خيلي زود به دكتر مراجعه نمود اما اگر يک اتفاق روتين است كه صرفا جهت خرد كردن اعصاب ميفته براش راه حل داريم!

قاشق درماني

يكي از عمل هایی كه مي‌شود خيلي ساده انجام داد اين است كه هميشه دو عدد قاشق درون يخچال داشته باشيم! وقتي با چشمهاي پف كرده رو به رو شديد اين قاشق‌ها را در بياورید و از قسمتي كه فرو رفتگي دارند روي چشم‌ها قرار بدهید. اين كار را براي زمان ۱۵ دقیقه انجام بدهید تا كم‌كم پف چشم‌هایتان از بين برود.

ماساژ درماني

مي‌توانيد رگ‌هاي خوني اطراف چشم‌ها را به فعاليت كردن ناچار كنيد، آن هم از راه ماساژ. كفایت می کند با انگشت وسطتان شروع كنيد به ايجاد حركت‌هاي دوراني. اگر هم به نظرتون رسيد تمایل داريد از يه وسيله بکارگیری كنيد گوش پاك‌كن گزینش خوبی هست.

درمان پف چشم + بهترین راه حل

درمان پف چشم + بهترین راه حل

 

اصلاح درماني

برخی از عادت‌هاي ما هم مشکل ساز می شوند؛ مثلا دير خوابيدن يا كم خوابيدن، نمك خوردن يا استفاده از پنير زياد درون غذاها و سيگار كشيدن. خوبتر است اين عادت‌ها ترک شود وگرنه هر روز صبح باید شاهد پف زیر چشم هایتان باشید.

طاق باز درماني

قديمي‌ها به خوابيدن روي كمر، جوری كه صورت رو به سقف باشد خوابيدن «طاق باز» مي‌گفتند. كساني كه روي شكم مي‌خوابند يا حتي به پهلوها، معمولا صبح‌ها بيشتر از بقيه پف مي‌كنند. پس سعي كنين طاق باز بخوابيد.

تي‌بگ درماني

اگر پف‌آلود شدن چشم در شما رايج هست مي‌توانید دو تا چاي سبز كيسه‌اي يا حتي تي بگ معمولي رو توي آب جوش بذارين تا براي پنج دقيقه بمونه. بعد اين كيسه‌ها رو در بيارين و بذارين حدود ۲۰ دقيقه توي پلاستيك داخل يخچال بمونن. بعد كه خنك شدن براي حدود ۱۵ تا ۲۰ دقيقه هر كدوم رو روي يه چشم بذارين. اين كيسه‌ها معمولا تا حدود يك هفته توي يخچال قابل نگهداري كردن هستن.

درمان پف چشم + بهترین راه حل

درمان پف چشم + بهترین راه حل

 

آرايش درماني

براي پوشاندن پف چشم بهتر اينه كه با روش‌هاي بالا ار بین ببرینشون اما اگه عجله داشتين مي‌تونين از دو تا وسيله استفاده كنين. اولي كرم ضد پف دور چشم هست و دومي استفاده از كانسيلر. برای پنهان کردن پف چشم از کانسیلر جامد استفاده کنید. می گویند رنگ کانسیلر باید یک درجه از کرم پودری که استفاده می کنید روشن تر باشد. اما در مورد پف چشم کاملا برعکس است. برای پنهان کردن پف چشم از کانسیلر یک درجه تیره تر از کرم پودرتان استفاده نمایید. برای اینکه بتوانید ماندگاری کرم پودر و کانسیلر را تثبیت کنید حتما یک پنکک مناسب پوست خود را تهیه کنید تا تاثیرگذاری آرایشتان را بالا ببرید.

استفاده از وسایل آرایش چشمی هم می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. بدانید که خرید ریمل را باید بر اساس مژه هایتان انجام دهید. احتمال زیاد بهترین گزینه برای شما خرید ریمل حجم دهنده و بلند کننده است. اما برای اینکه پف چشم هایتان را پنهان کنید سلامت پوست و چشم هایتان را فدای زیبا شدن نکنید و لوازم آرایشی خود را از برندهای معتبر مانند کالیستا خریداری نمایید.

و آخرین توصیه: تلاش كنيد در شبانه روز آب فراوان بنوشيد و از میل کردن قهوه هم خودداري نمایید.

 

 

4.6/5 - (16 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *