۷ مورد از بهترین روش های کوچک کردن بینی

7 مورد از بهترین روش های کوچک کردن بینی ✔️ مجله آرایشی هفت رژ ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 2 دقیقه

بسیاری از افراد حس می‌کنند بینی بزرگی دارند و به دنبال کوچکتر نشان دادن آن هستند. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید، این پست را از دست ندهید تا ۷ روش کوچک کردن بینی را بدانید.

آنچه در این مقاله از هفت رژ می‌خوانید

کرم پودر تیره

اگر بینی بزرگی دارید، بسیار مهم است که با کرم پودری شروع کنید که تقریباً ۲ درجه تیره‌تر از چیزی است که معمولاً استفاده می‌کنید. فقط چند خط از بین ابروهای خود را تا انتهای بینی بکشید. و مطمئن شوید که خیلی خوب رنگ را پخش می‌کنید.

کانتور

مرحله بعدی کانتورینگ است! این به این معنی است که شما می‌خواهید روی پایه‌های تیره‌تر، فونداسیون رنگ پوست خود معمولی را قرار دهید و همه آنها را با هم ترکیب کنید. این قطعا یکی از راه هایی است که چگونه با استفاده از آرایش، بینی خود را کوچکتر نشان دهید!

آرایش مات

یکی از بهترین نکات در مورد اینکه چگونه بینی خود را کوچکتر نشان دهید، استفاده از آرایش مات است. در آرایش مات شما همه چیز را با پودر می‌پوشانید، اما قبل از هر چیز، مطمئن شوید که هرگونه درخشش روی بینی خود را از بین می‌برید. درخشش روی بینی در واقع می تواند بینی شما را بزرگتر نشان دهد.

روش کوچک کردن بینی

رژ گونه

برای کوچکتر نشان دادن بینی خود لزوماً نیازی به آرایش زیاد روی بینی خود ندارید، می توانید از ویژگی های دیگر مانند گونه های خود استفاده کنید. افزودن کمی رژگونه براق در واقع می تواند بینی شما را کوچکتر نشان دهد و توجه را به جای بینی به سمت گونه های شما جلب کند. به یاد داشته باشید که گونه های خود را برجسته کنید!

برنزر

برنزر نیز چیزی است که می‌توانید وقتی یاد می‌گیرید چگونه بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید، از آن استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که از رنگی استفاده می کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد و طبیعی به نظر برسد، به این ترتیب می توانید بینی خود را کمی کانتور کنید.

روش کوچک کردن بینی

پودر فیکس

در نهایت خانم‌ها، هنگامی که تمام کانتورینگ را انجام دادید و تمام فونداسیون خود را اعمال کردید، می‌خواهید همه آن را با مقداری پودر شل بپوشانید. یادته چی گفتم در مورد بینی براق؟ خوب، اینگونه می توانید براقیت بینی خود را از بین ببرید!

برق لب

در نهایت، آخرین ترفند برای کوچک‌تر نشان دادن بینی هنگام استفاده از آرایش، توجه به لب‌هایتان است. افزودن برق لب و شاین علاوه بر تمام این نکات و ترفندها به منحرف کردن حواس افراد از نگاه کردن به بینی شما کمک می کند. راستش من فکر می کنم که بینی های بزرگتر زیبا به نظر می رسند، اما اگر راضی نیستید، راه هایی وجود دارد که می توانید بینی بزرگ خود را پنهان کنید!

در این مقاله از مجله آرایشی هفت رژ ۷ روش کوچک کردن بینی را با هم مرور کردیم، امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

4.9/5 - (14 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *