۱۵ مورد از بهترین نکات آرایشی ابرو

15 مورد از بهترین نکات آرایشی ابرو ✔️ مجله آرایشی هفت رژ ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 7 دقیقه

اگر شما هم در آرایش ابروهایتان به مشکل می‌خورید و نکات آرایشی ابرو را نمی‌دانید در ادامه این مطلب از سایت هفت رژ با ما همراه باشید.

راه‌های زیادی برای حالت دادن و فرم دادن به ابروهایتان وجود دارد که می‌تواند بی‌نظیر باشد. هیچ دو ابرویی شبیه هم نیستند (کاملا جدی! – به ابرو های دوستان خود با دقت خیره شوید)، با این حال، نکات، ترفندها و هک‌های کلی ای وجود دارند که می‌توانید با رعایت آنها به سادگی ابروهای زیبایی برای خود آماده سازید. در ادامه، ۱۵ روش فوق العاده برای داشتن بهترین ابروها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

بیش از اندازه ابرو بر ندارید

شاید برای برخی افراد بدیهی به نظر برسد، اما اجازه دهید سریعا به شما یادآوری کنم: یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن ابروهای زیبا، رها کردن آنهاست (!!!). بله، موچین ها برای خلاص شدن از شر موهای سرکش اینجا و آنجا عالی هستند، اما بهترین گزینه شما برای فرم دادن به ابروهای شما نیستند.

نکات آرایشی ابرو

محصولات مناسب ابرو را پیدا کنید

گزینه های زیادی در مورد محصولات ابرو وجود دارد، به همین دلیل است که بسیار مهم است که مطمئن شوید که از یک محصول مناسب استفاده می کنید. اول: به اهداف ابروی خود فکر کنید. آیا سعی دارید نقاط پراکنده را پر کنید و تعریف اضافه کنید؟ یک پودر ابرو و یک برس زاویه دار بگیرید. آیا سعی می کنید موهای خود را به آرامی فرم دهید و شانه کنید؟ روی یک ژل ابروی سبک بکشید. مطمئن نیستید چه می خواهید یا نیاز دارید؟ از بازی کردن و کوکتل کردن چند محصول نترسید – هیچ درست یا غلطی وجود ندارد، بنابراین فقط روی یافتن بهترین محصول برای خود تمرکز کنید.

نکات آرایشی ابرو

به نخ ابرو توجه کنید

نخ بهترین روش برای تقویت و مشخص کردن شکل طبیعی ابرو شماست. بر خلاف اپیلاسیون، که برای نواحی بزرگ پوست مانند پاها یا خط بیکینی عالی است، نخ زدن بسیار دقیق است. نخ زدن اساساً زمانی است که یک نخ پیچ خورده را برداریم و از آن برای کشیدن آرام مو از فولیکول استفاده کنیم، به این معنی که می‌تواند موهایی را که خیلی کوتاه یا نازک هستند برای اپیل شدن حذف کند. و از آنجایی که نخ زدن روی پوست شما فشار می آورد، حتی می تواند موها را از زیر سطح به بالا فشار دهد تا آنها را گرفته و از بین ببرد. اما به هر حال نخ زدن به مهارت های جدی نیاز دارد، بنابراین همیشه بهتر است قبل از اینکه آن را انجام دهید، به یک متخصص مراجعه کنید.

نکات آرایشی ابرو

از شابلون ابرو استفاده کنید

اگر با دست آزاد نمی‌توانید ابرو های خود را به شکل مورد نظرتان برسانید باید سعی کنید از شابلون ابرو استفاده کنید، که به بالای ابروهای شما می‌چسبد یا می‌توانید آن را نگه دارید تا از “رنگ زدن” خارج از ابرو جلوگیری کنید. خطوط ابروهایتان را با پودرها، مدادها یا ژل هایتان به همراه شابلون هایی که در شکل ها و اندازه های زیادی هستند به راحتی بکشید.

نکات آرایشی ابرو

ملایم ضربه بزنید

ابروهای خود را با یک ضربه محکم و سنگین از محصولات پر نکنید. ضربه های ریز و مو مانند بهترین کاری است که می‌توان انجام داد، بنابراین از ضربات و حرکات ملایم و آهسته پودر و برس زاویه دار یا یک مداد معمولی در جهت رشد موهای خود استفاده کنید تا بیشترین بهره را ببرید.

نکات آرایشی ابرو

دم ابروی خود را در نظر بگیرید

یکی از بهترین نکات آرایشی ابرو دراز کردن بیش از حد دم ابروها می‌تواند باعث افتاده به نظر رسیدن بشود، صورت شما را به سمت پایین بکشد و شما را کمی غمگین نشان دهد. ابروهای شما به طور طبیعی در جایی می ایستد که صورت شما را بالا آورده و باز نشان می‌دهد. برای اندازه گیری جایی که دم ابروی شما باید به پایان برسد، یک مداد ابرو را به صورت مورب در کنار سوراخ بینی خود قرار دهید و در کنار چشم خود خط بکشید. جایی که مداد به استخوان ابروی شما برخورد می کند، جایی است که انتهای ابروی شما باید به پایان برسد (یا می توان آن را تا آن امتداد داد) بدون اینکه مصنوعی به نظر برسد.

نکات آرایشی ابرو

قوس های معقول ایجاد کنید

قوس های بسیار نوک تیز به طرز گیج کننده ای شما را متعجب یا بدجنس نشان می‌دهند. بنابراین، اگر با قوس بلند به دنیا نیامده‌اید، اما می‌خواهید یک قوس ظریف ایجاد کنید، یک مداد ابرو را در برابر سوراخ بینی خود بگیرید و آن را به صورت مورب با مرکز چشم خود خط بزنید. این دقیقاً همان جایی است که هر قوس باید به طور طبیعی برود.

در مرحله بعد، یک براش ابرو بردارید تا موهای ابرویتان را به سمت پایین شانه کنید. سپس، با محصول انتخابی خود (یک مداد و یک لمس ملایم کافی است!)، شکل ابروی خود را تا حدی تغییر دهید و قوس طبیعی خود را در آن حفظ کنید. در نهایت، موهای ابروی خود را با براش ابرو به جای خود برگردانید تا ابرویتان مرتب و تمیز باشد.

نکات آرایشی ابرو

از کشیدن خطوط خشک پرهیز کتید

ترسیم شکل ابروها با مداد و سپس پراکنده نکردن آن می‌تواند سبب بد فرم به نظر رسید ابروهای شما شود. یکی دیگر از نکات آرایشی ابرو بدون توجه به اینکه از مداد، برس زاویه دار با پودر ابرو یا ژل ابرو استفاده می کنید، خط خود را با ضربات ریز و شبیه مو ایجاد کنید، و سپس از براش ابرو برای پاک کردن خطوط خشن با حرکات ظریف جلو و عقب استفاده کنید.

نکات آرایشی ابرو

به ابرو های خود فرم بدهید

 چیزی که در مورد آن صحبت می‌کنیم موهای بدون فرم ابرو است که با کمک کمی آرایش، می‌توانند ساختار بیشتری به صورت شما ببخشند. آیا وقت ندارید به یک متخصص ابرو مراجعه کنید؟ از شکل طبیعی ابروی خود استفاده کنید (جایی که اکثر موهای ابروی شما در آن قرار دارد) و برای داشتن قوس های زیبا، موهای سرگردان را که خارج از آن شکل قرار می گیرند، موچین کنید.

نکات آرایشی ابرو

نقاط خالی را پر کنید

اگر در گذشته قربانی موچین کردن بیش از حد شده اید، بدانید که تنها نیستید.یکی از نکات آرایشی ابرو برای پوشاندن آن، هر نقطه ای را با پودر ابرو و برس زاویه دار پر کنید یا مداد ابرو را انتخاب کنید. سپس، ابروهای خود را با ریمل ابرو در جای خود مرتب کنید.

نکات آرایشی ابرو

از کانسیلر زیر ابروهایتان استفاده کنید

برجسته کردن ابروهایتان با هایلایتر می تواند توجه را بیش از اندازه به قوس ابروی شما جلب کند. درعوض، کانسیلری را انتخاب کنید که یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست شما باشد تا ناحیه ابروی شما را روشن‌تر کند و در عین حال کاملاً طبیعی به نظر برسد.

نکات آرایشی ابرو

از لایه های سبک استفاده کنید

یکی دیگر از نکات آرایشی ابرو اضافه کردن لایه ها از پاک کردن آنها ساده تر است، بنابراین به آرامی ابروهای خود را بسازید. اگر نقاط خالی دارید که می‌خواهید آن را پر کنید، این یک چیز است، اما اگر فقط می‌خواهید رنگ موهای ابروی خود را به طور کلی عمیق‌تر کنید، بهترین گزینه برای شما یک ریمل ابرو است.

نکات آرایشی ابرو

از وسط ابروهایتان شروع کنید

اگر احساس می کنید فقط باید قوس های خود را تقویت کنید، از قوس شروع کنید و به سمت پل بینی خود حرکت کنید. به این ترتیب با رسیدن به ابتدای ابرو، کمترین مقدار آرایش را در اختیار خواهید داشت و باعث می‌شود اپلیکیشن واقعی‌تر به نظر برسد. سپس، از همان محصول در دم ابروی خود استفاده کنید تا در نهایت ناهموار به نظر نرسد.

نکات آرایشی ابرو

رنگ ابروهایتان را میکس کنید

انتخاب رنگ نامناسب برای پرکردن ابروها راه دیگری است که می‌تواند باعث بد به نظر رسیدن چهره شما شود. آیا در یافتن سایه مناسب مشکل دارید؟ سعی کنید از دو رنگ مختلف برای پر کردن ابروهای خود استفاده کنید. فکر کنید: اگر مو قرمز هستید، یک مداد قهوه‌ای و یک مداد روشن استفاده کنید تا به صورت طبیعی ابروهایتان را رنگ کنید.

نکات آرایشی ابرو

رنگ ابروهایتان را پخش کنید

این یکی از مهمترین مراحل برای ایجاد قوس هایی با ظاهر طبیعی است. یک راه آسان برای پرکردن ابروها این است که در ابتدا با یک مداد ابرو یک خط زاویه دار زیر ابرو بکشید و سپس با استفاده از یک براش ابرو آن را در ابرو پخش کنید. به یاد داشته باشید که آن را کاملاً مخلوط کنید وگرنه خیلی خشن به نظر می رسد.

نکات آرایشی ابرو

در این مقاله از مجله آرایشی هفت رژ ۱۵ مورد از نکات آرایشی را با یکدیگر بررسی کردیم، امیدواریم برایتان مفید بوده باشد

4.6/5 - (5 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

1 نظر در حال حاضر

  1. عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *