لوسیون بدن چیست و چه کاربردی برای پوست دارد؟
لوسیون بدن چیست

لوسیون بدن چیست | هفت رژ ✔️ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 2 دقیقه

لوسیون بدن چیست و چه کاربردی برای پوست دارد؟ اگر اهل مراقبت و رسیدگی به پوست باشید، قطعا لوسیون بدن در میان محصولاتی که استفاده می‌کنید جای دارد. اگر به تازگی شروع به رسیدگی به پوستتان کرده و به دنبال محصولات متنوع هستید، لوسیون یکی از محصولات پرکاربرد است که باید حتما در لیست محصولات مراقبت از پوست خود قرار دهید. لوسیون یک ماده محافظ موضعی با خاصیت مرطوب کنندگی است که می‌توان آن را به تنهایی یا با پنبه بر روی پوست ماساژ داد. لوسیون دست و لوسیون صورت نیز علاوه بر بدن یک محصول ضروری برای داشتن پوستی سالم و شاداب است با ما همراه باشید در هفت رژ

لوسیون‌ها معمولا خاصیت نرم کنندگی، صاف و سلامت نگهداشتن پوست را دارند. برخی از لوسیون‌های بدن خاصیت ضد پیری نیز دارند. لوسیون‌ها معمولا از میزان آب بیشتری نسبت به کرم ها تشکیل شده‌اند و حالت شل‌تری دارند. این خاصیت به پخش راحت‌تر آن‌ها روی بدن کمک و استفاده از آن‌ها را به صورت روزانه ممکن می‌کند.

لوسیون بدن چیست

لوسیون بدن چیست و چه کاربردی برای پوست دارد؟

 

چطور از لوسیون بدن استفاده کنیم؟

داشتن پوست خشک برای بسیاری از افراد ناخوشایند است. یک لوسیون بدن خوب به داشتن پوستی صاف، لطیف و جوان کمک می‌کند. علاوه بر آن یک روتین پوستی مناسب، پوست شما را مرطوب و سلامت نگه می‌دارد. روش صحیح استفاده از لوسیون شامل مراحل زیر می‌شود:

✔️ لوسیون مناسب نوع پوست خود را انتخاب کنید.

✔️ لوسیون را برای جذب بهتر، روی پوست مرطوب بزنید. استفاده از لوسیون روی پوست خشک به سختی جذب می‌شود.

✔️ به مقدار یک سکه از لوسیون را کف دست ریخته و از پایین به بالا روی پوست ماساژ دهید.

✔️ تمام قسمت‌های مختلف بدن را جز به جز به این محصول آغشته کنید و مطمئن شوید قسمتی بدون آن باقی نماند.

✔️ معمولا لوسیون‌ها را تنها برای بدن استفاده می‌کنند؛ اما اگر علاقه به داشتن لوسیون صورت، لوسیون دست و بدن به صورت جداگانه ندارید، بهتر است از محصولی استفاده کنید که برای هر سه قسمت از بدن قابل استفاده باشد.

آیا می شود از لوسیون بدن برای صورت استفاده کرد؟

بسیاری از لوسیون‌ها تنها برای بدن قابل استفاده هستند. گاهی حتی ممکن است شنیده باشید یا روی برخی برندها دیده باشید که این محصول تنها برای بدن قابل استفاده باشد؛ اما برخی محصولات هستند که علاوه بر آن به عنوان لوسیون‌های صورت و دست نیز قابل استفاده‌اند.

لوسیون بدن چیست

لوسیون بدن چیست و چه کاربردی برای پوست دارد؟

 

5/5 - (10 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *