۵ ترفند آرایشی دخترانه که باید بدانید!
5 ترفند آرایشی دخترانه

5 ترفند آرایشی دخترانه | هفت رژ ✔️ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

۵ ترفند آرایشی دخترانه که باید بدانید : یک خودآرایی قشنگ و جامع نباید همواره وقت‌گیر و سخت باشد‌ . در برخی موارد با بکارگیری از چند ترفند‌ آسان قادر خواهید بود زیبایی‌ خودتان را چند برابر‌ نمائید. به همین دلیل جدیدترین ترفند‌های‌ آرایشی دخترانه را در امتداد شرح می دهیم که در برابر آینه خسته‌ نشوید . درصورتی‌که درپی ترفندی برای یک خودآرایی خوشگل برای خط چشم گربه‌ای و یا ماندگاری افزون‌تر رژلب خواهید بود ، ما ترفند‌ آرایشی مورد‌ درخواست شما را در دنباله همین نوشته آورده‌ایم . برای بکارگیری از این ترفند‌ها‌ به مهارت ویژه ای احتیاج نخواهد بود و شما به عنوان یک شخص عادی و یا حتی یک آرایشگر‌ ماهر قادر خواهید بود از آن‌ها بکارگیری نمائید با ما همراه باشید در هفت رژ

۱ – ترفند‌های‌ جذاب‌ دخترانه رژلب و رژگونه

متناسب نمودن رنگ لب‌‌ها‌ با گونه‌‌ها‌ ، چهره شما را جذاب تر و خودآرایی شما را یکدست تر و طبیعی‌تر می سازد . شما قادر خواهید بود با بکارگیری از این ترفند‌ زیبای دخترانه به آسودگی به عوض بکارگیری از یک رژلب و رژگونه از یک مارک ، اندکی از رژلب مورد پسند خودتان را یه مقدار پشت‌ دستان‌ خودتان مالیده و آن را در گونه‌‌های‌ خودتان محو‌ نمائید .

۲ – ترفند‌ جذاب‌ دخترانه پیرایش چشم اسموکی

پیرایش اسموکی در اکثر موارد به اندازه بسیاری بازه سایه چشم و میزان بسیاری بلندینگ و محو‌کردن‌ نیاز خواهد داشت و زمانبر خواهد بود . منتها شیوه آسانتری هم وجود خواهد داشت . کفایت می کند با یک مداد چشم ، هاشوری شیب‌ دار بالای کنج های بیرونی چشم‌ها کشیده‌ و با یک براش آن را محو‌ نمائید . این عمل یک پیرایش اسموکی جذاب را به شما پیشکش می‌ کند .

5 ترفند آرایشی دخترانه

5 ترفند آرایشی دخترانه

 

۳ – ترفند‌های‌ آرایشی دخترانه تثبیت نمودن افزون‌تر رژ لب

چنانچه رژ لب شما به هر دلیلی کم‌رنگ‌ گشته و به مقدار لازم روی لب‌‌ها‌ برجای نمی‌ماند ، کفایت می کند از این ترفند‌ آسان برای تثبیت نمودن آرایش خودتان بکارگیری نمائید . نخست رژ لب را زده‌ و پس از رضایت داشتن از رنگ و ظاهر ، مقداری پودر‌ تثبیت کننده آرایش را روی رژ لب خودتان بزنید .

۴ – ترفند‌ آرایشی دخترانه برای سبک‌ تر نمودن کرم پودر‌

برای سبک‌تر نمودن کرم پودر‌ خودتان ، کفایت می کند یک یا دو قطره‌ روغن‌ آرگان پیش از مصرف به کرم پودر‌‌های‌ خودتان افزون نمائید . این ترکیب ، کرم پودر‌ شما را سبک‌تر نموده و جاذبه آن را راحت تر می نماید . این روغن‌ ، اندکی چهره شما را درخشنده تر کرده و موجب می گردد در تصویر ها قشنگ تر دیده شوید .

5 ترفند آرایشی دخترانه

5 ترفند آرایشی دخترانه

 

۵ – ترفند‌ آرایشی روشن‌کردن‌ پوست صورت با کرم پودر‌

پوست صورت روشن‌ ، خوشگلی و جوانی شما را نشان می‌دهد . اندکی سایه چشم رنگ مروارید‌ یا زرین به کرم پودر‌ پیش از بکارگیری افزون نمائید . خیلی زود متوجه مغایرت و درخشندگی پوست صورت خودتان خواهید شد .

با بکارگیری از این ۵ ترفند زیبا آرایشی دخترانه ، قادر خواهید بود یک خودآرایی خوش‌منظر را خیلی سریع انجام‌ دهید . کفایت می کند که یکی از ترفند‌ها‌ را گزینش و چهره خودتان را به سادگی قشنگ تر نمائید .

شما از کدامین ترفند‌های‌ آرایشی بکارگیری کرده‌اید ؟ کدامین ترفند‌ آرایشی دخترانه برای شما جذاب‌تر می باشد ؟

4.8/5 - (17 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *