ترفند های زیبایی ساده که همه باید بدانند!

ترفند های زیبایی ساده که همه باید بدانند! ✔️ مجله آرایشی هفت رژ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

هر یک از ما می خواهیم در کمترین زمان ممکن بهترین ظاهر را داشته باشیم. و این اتفاق، اگر ترفند های زیبایی را بدانید که در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند و در عین حال باعث عالی به نظر رسیدنتان می‌شوند، اصلا غیرممکن نیست. در ادامه با مجله آرایشی هفت رژ همراه باشید تا برخی از این نکات را با یکدیگر بررسی کنیم.

هر فردی مشتاق یادگیری نکات زیبایی است که به او کمک می‌کند تا پوستی زیباتر، موهایی درخشان تر و ناخن هایی قوی تر داشته باشد. میکاپ آرتیست ها و متخصصان پوست مشهور در سراسر جهان نکاتی ساده و کاربردی را به اشتراک گذاشته اند که به این افراد کمک می‌کند. شاید ما باید از بعضی محصولات به روش های مختلف استفاده کنیم، بنابراین خواندن و دانستن این نکات کمک بسیاری در زمینه زیبایی خواهد بود.

استفاده از چای سبز

چای سبز علاوه بر اینکه برای سم زدایی عالی است، در مراقبت از پوست نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. این دمنوش قرمزی و تورم را از بین می برد و به رفع سیاهی دور چشم کمک شایانی می کند.

ترفند های زیبایی که همه باید بدانند

استفاده از روغن بادام

این روغن برنده مبارزه با جوش است. اما در عین حال برای پاک کردن رژ لب و سایر محصولات آرایشی نیز کاربرد دارد. چند قطره را روی یک پد پنبه ای بریزید و روی لب های خود بمالید. روغن بادام جایگزین عالی و ارزان تری برای پاک کننده های آرایش محبوب است.

ترفند های زیبایی که همه باید بدانند

استفاده از وازلین

شکل ابرو بسیار مهم است و بر ظاهر کلی صورت تاثیر می گذارد. اگر ابروهای شما “نافرمان” یا فر هستند، با زدن مقدار کمی وازلین به راحتی آنها را “رام” خواهید کرد. پس از آن، فقط آنها را با یک برس ابرو مرتب کنید تا ظاهر خاص خود را حفظ نمایید.

ترفند های آرایشی

روغن نارگیل

مو یکی از مهم ترین دغدغه های هر فرد است. رنگ کردن، اتو یا فر کردن بیش از اندازه، موها را از بین می برد. بنابراین بهتر است قبل از شستن موها، پوست سر را با روغن نارگیل ماساژ دهید و بگذارید سه دقیقه بماند. مواد مغذی حاصل از این روغن موها را تغذیه می‌کند و آنها را درخشان و سالم تر میسازد.

ترفند های زیبایی

آب سرد

برای برنزه شدن بی عیب و نقص، به آبرسانی مناسب نیاز است. متخصصان پوست به افراد توصیه می کنند حداقل دو بار در هفته صورت خود را با آب سرد بشویند، زیرا آب گرم منافذ را باز می کند و سپس آنها به راحتی با باکتری پر می شوند.

ترفند های زیبایی

استفاده از ریمل به جای خط چشم

احتمالا برایتان پیش آمده که به سر کار رفته اید و ناگهان متوجه شده اید که خط چشمتان خراب شده است. نگران نباشید، یکی از ترفند های زیبایی ساده طوری است که اگر ریمل به همراه داشته باشید می توانید مشکل را حل کنید! اگر برس خط چشم دارید، به سادگی کمی ریمل بردارید و بالای مژه ها بزنید.

ترفند های زیبایی

دندان های بدون رژ لب

بدترین اتفاقی که می تواند بیفتد این است که رژ لب قرمز شما روی دندان هایتان بماند. با این حال، با خیال راحت رژ لب را با رنگ روشن بزنید و سپس انگشت اشاره خود را در دهان خود قرار دهید، لب های خود را سفت کنید و انگشت خود را بکشید. بنابراین رژ لب اضافی که می تواند اثری روی دندان شما بگذارد روی انگشت شما می ماند و می توانید تمام شب بدون ترس بخندید.

ترفند های زیبایی

لب های بی نقص

لب های جذاب شامل یک لب بالایی کاملا مشخص اند. با استفاده از مداد لب به این هدف دست خواهید یافت. اگر می خواهید کمی دقیق تر عمل کنید، میتوانید کمی پودر یا کارکتور روی لب های خود بزنید و سپس خط لب خود را بکشید. البته، این خط نباید تفاوت زیادی با خط لب طبیعی شما داشته باشد.

ترفند زیبایی

آرایش پس از بی‌خوابی

پس از یک شب بی خوابی، احتمالاً چشمان شما قرمز و پف کرده اند. به کمک یک سایه سفید یا یک مداد چشم سفید در گوشه چشم و زیر ابرو، چشم‌هایتان شفاف‌تر و زیباتر به نظر می‌رسند.

ترفند های زیبایی

ناخن های جذاب

اگر از داشتن یک طرح ناخن معمولی خسته شده اید، می توانید با ترفندهای ساده آن را جذاب تر کنید. تنها چیزی که نیاز دارید پچ است! بعد از زدن یک رنگ لاک، طرحی که میخواهید را روی پچ برش بزنید و آن را روی ناخن قرار دهید، روی آن را با رنگی متفاوت بپوشاید، سپس صبر کنید تا خشک شود و پچ را بردارید. ناخن های جذاب شما آماده هستند!

ترفند های زیبایی

پودر بچه و ریمل

اغلب در تبلیغات ریمل، هم حجم و بلندی مژه ها، هم رنگ و شدیدا مشکی بودن را وعده می دهند. با این حال، اغلب اینطور نیست. اما برای این مورد یک ترفند وجود دارد. پودر بچه! یک لایه ریمل بزنید و پنبه را به پودر بچه آغشته کنید و روی مژه ها بزنید، سپس لایه دوم را بزنید. از نتیجه هیجان زده خواهید شد!

ترفند های زیبایی

ماندگار کردن عطر ها

یکی دیگر از ترفندهای زیبایی، اگر می خواهید رایحه عطرها را برای مدت طولانی تری روی پوست نگه دارید، باید بلافاصله بعد از حمام آن را استفاده کنید، زیرا رطوبت بدن به این امر کمک می کند.

ترفند های زیبایی

در این مقاله از مجله آرایشی هفت رژ به بررسی ۱۲ مورد از ترفند های زیبایی ساده پرداختیم، امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

5/5 - (25 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *