آشنایی با گام ها و ترفند‌های‌ گریم چهره برای تازه‌کار ها

آشنایی با گام ها و ترفند‌های‌ گریم | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

آشنایی با گام ها و ترفند‌های‌ گریم چهره برای تازه‌کار ها : گریم چهره یک واژه آرایشی خواهد بود که امروزه خیلی به کار گرفته می شود . دنیای گریم خیلی وسیع می باشد و تلاش در این شاخه احتیاج به علم و مهارت خواهد داشت . ولی می توان‌ با یادگیری چند مساله آسان به سادگی مبادرت به آرایش کرد و گریم چهره را با هایلایتها و کانتورینگها اجرا نمود . در این مطلب تصمیم داریم تا بعضی از فن های گریم چهره را برای اشخاص مبتدی به شکل بخش به بخش توضیح بدهیم پس با ما همراه باشید در سایت هفت رژ

آشنایی با کارهای اساسی گریم چهره

به صورت عمومی در گریم ، هنگامی که از هایلایترها و کانتورینگها بکارگیری می کنیم ، مقصود ما این خواهد بود تا بعضی از فرورفتگیها و برآمدگی ها را خوب تر و زیادتر نمایش دهیم . در گریم ماهرانه اشخاص می توانند با این فن ها چهره را زاویه‌ دار نمایش دهند . در وقت هایلایت نمودن ، نقاطی که روشن‌ می گردند ، مشخص تر به نظر می رسند منتها در برابر موقعی که از کانتور بکارگیری می گردد ، آن نواحی تیره‌ تر گشته و تو رفتگی آن افزون‌تر می گردد. از هایلایترها برای پایین چشمها و بالای گونه‌ها‌ و لب‌ها‌ زیادتر بکارگیری خواهد شد چون این نواحی در اصل خود‌ به شکل مقعر می باشند .

برای گریم چهره قادر خواهید بود از لوازم فراوانی که در فروشگاه ها وجود دارند ، بکارگیری بکنید منتها الزاماً باید در نگرش داشته باشید که برای یک فرد مبتدی ، یک پک کانتور تیره‌ و روشن‌ به همراه مدادهای تیره‌ و روشن‌ کافی است . در اکثر موارد در گریم چهره از کانتورهایی بکارگیری می گردد که رنگ آنها دو پایه تیره‌ تر و روشن‌ تر‌ از‌ رنگ پوست صورت خواهد بود .

آشنایی با گام ها و ترفند‌های‌ گریم

آشنایی با گام ها و ترفند‌های‌ گریم

 

مراحل اجرای گریم چهره

برای یک گریم چهره طبیعی‌ توصیه می گردد که ۴ بخش ذیل را در نظر داشته باشید :

مرحله یکم

در هنگام بکارگیری از کانتور برای اشخاصی که دارای جبین وسیع می باشند ، توصیه می گردد تا از کانتور تیره‌ در دو سمت جبین و بالای ابروها بکارگیری گردد . چنانچه تصمیم دارید تا در گریم ، برجسته‌ نمودن گونه‌ با بکارگیری از کانتور را اعمال کنید ، ضروری خواهد بود تا در شروع مکان استخوان گونه‌ خودتان را در چهره یافته و آن‌وقت بر روی آن از کانتور تیره‌ تر در مقابل رنگ پوست صورت خویش بکارگیری بکنید . بیشتر اشخاص تمایل دارند تا در گریم چهره ، دماغ آنها کوچک تر به نگرش برسد . برای این مقصود ضروری خواهد بود تا در دو سمت تیغه‌ دماغ از کانتور تیره‌ بکارگیری گردد و تا پهلو ابروها کشیده‌ گردد . همچنین اگر تصمیم دارید که چانه‌ خودتان را به شکل زاویه‌ دار مبدل نمایید ، قادر خواهید بود از کانتورهای تیره‌ بکارگیری نمائید .

آشنایی با گام ها و ترفند‌های‌ گریم

آشنایی با گام ها و ترفند‌های‌ گریم

 

مرحله دوم

دومین قدم در گریم چهره ، قسمت محو‌کردن‌ خواهد بود . در این بخش بایستی به یاری یک اسفنج‌ خوب تماما خطوط تیره‌ ای که در قسمت قبل‌ کشیدید ، از روی چهره محو‌ کنید . این اسفنج‌ها‌ دارای ظاهر مخروطی هستند . در اکثر موارد برای محو‌کردن‌ از بخش عریض آن بکارگیری می گردد . برای مناطق کوچکتر مانند کنج چشم قادر خواهید بود از نوک‌ اسفنج‌ بکارگیری بکنید . هنگام بکارگیری از اسفنج‌ها‌ توجه نمایید که ضربه‌های‌ شما بایستی به شکل ضربه‌ ای و یا وارد نمودن حلقه های ریز باشد‌ تا گریم چهره شما عادی تر به نگرش برسد . درصورتی‌که به این گونه از اسفنج‌ها‌ دسترسی نداشتید ، قادر خواهید بود از انگشتان دست خودتان هم یاری بگیرید .

مرحله سوم

اگر تصمیم به روشن‌ تر نمودن پایین چشم دارید تا پرتر به نظر برسد ، نوبت‌ به هایلایت نمودن می رسد . برای این حالت از یک هایلایتر امداد گرفته و پایین چشم ها ، بالای گونه‌ ها ، میان ابروها و پشت‌ لب‌ها‌ را روشن‌ کنید . بکارگیری از کانسیلر رنگ مناسب‌ پوست صورت و یا مداد کانتور در این بخش مورد مهمی شمرده خواهد شد .

مرحله چهارم

در مرحله آخر دوباره احتیاج خواهد بود تا هایلایتها را به امداد اسفنج‌ها‌ محو‌ کنید . در شکل نداشتن پدهای وسیع آرایشی قادر خواهید بود با دست خودتان هم مبادرت به محو‌ کردن پودر‌ها‌ کنید . جهت این که گریم چهره شما پسندیده و طبیعی‌ به نگرش برسد ، توصیه می گردد تا به یاری پودر‌ فیکساتور بر روی پیرایش خودتان به امداد براش وسیع ، گریم خویش را تثبیت بکنید .

آشنایی با گام ها و ترفند‌های‌ گریم

آشنایی با گام ها و ترفند‌های‌ گریم

 

در نگرش داشته باشید که موردهای عنوان گشته در این نوشته ، موردهای پایه‌ ای خواهد بود و با دقت به گونه چهره و قالب آن قادر خواهید بود گونه هایلایت و کانتور را تبدل دهید .

نتیجه گیری

اگر جز اشخاصی خواهید بود که در چند وقت اخیر وارد کار آرایشگری شده اید و تصمیم دارید تا گریم انجام‌ دهید ، حتما دقت نمائید که بکارگیری از رنگها و کرم پودر‌های‌ هم‌جوار به رنگ پوست صورت شما می تواند خیلی از نقص های صورت را پوشش‌ دهد‌ . برای این که نتیجه خوب تری حاصل شود ، حتما از پرایمر استعمال کنید تا پیرایش شما بر روی پوست صورت بنشیند . از سوی دیگر برای یک آرایش ماهرانه بکارگیری از رژ لب مات‌ و رژگونه کمرنگ می تواند اثرگذاری خوب تری داشته باشد‌ .

5/5 - (27 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *