انواع ماسک هلو و معجزات آن برای پوست صورت

انواع ماسک هلو و معجزات آن برای پوست | هفت رژ ✅ مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

انواع ماسک هلو و معجزات آن برای پوست صورت : هلو به علت داشتن خاصیت های بی‌اندازه موثر و سودمند می تواند هم به شکل خوردنی و هم به شکل ماسک صورت ، شفافیت و طراوت پوست صورت را در طولانی مدت‌ ضمانت نماید ، خاصیت ماسک هلو به عنوان یک ماسک زیبایی‌ تاثیرگذار برای پوست‌ صورت‌ بر هیچکس مستور نخواهد بود منتها در حقیقت این میوه‌ خوشمزه چنین‌ اثربخشی بسیاری بر روی پوست صورت آدم برجای می گذارد ؟ با ما همراه باشید در سایت هفت رژ

میوه‌ هلو آکنده از ویتامین هاست و در این بین می توان‌ به وجود ویتامین A ، B ، C و E در آن اشاره‌ کرد که همه این ویتامینها در مواظبت از جوانی و اثر ارتجاعی‌ پوست صورت نقشی غیر قابل‌ تکذیب دارند . با اهمیت ترین ویتامین برای ترغیب کلاژن سازی پوست صورت ، ویتامین C می باشد و به همین علت پس از بکارگیری از هلو چه به عنوان خوراک و چه به عنوان ماسک زیبایی‌ ، روال کهنسالی پوست‌ را به تاخیر می اندازد و پوست صورت استوار و جوان‌ می ماند . ویتامین E همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان قدرتمند می تواند نقش‌ اثرگذاری در نبرد با رادیکال‌های‌ آزاد‌ اعمال کرده و اثرات مخرب آن را بر پوست صورت از میان ببرد . به اضافه به علت درصد بسیار بالایی از آب در این میوه‌ ، می توان‌ از ماسک هلو به عنوان یک رطوبت رسان قوی پوست صورت یاری گرفته و این ماسک ویتامینه پوست صورت را هم ردیف‌ با محبوبترین ماسکهای زیبایی‌ پوست صورت همچون ماسک زیبایی‌ گل قرمز دانست . به اضافه به علت خصوصیات جوان‌ کننده ، رطوبت رسان و سم زدای این میوه‌ ، می توان‌ به عنوان یک تمیز کننده بسیار خوب برای پوست‌ صورت‌ روی آن حساب‌ نموده و درخشنده گردیدن پوست صورت را ضمانت کرد .

انواع ماسک هلو و معجزات آن برای پوست صورت

انواع ماسک هلو و معجزات آن برای پوست صورت

 

به قصد تدارک یک ماسک صورت‌ با هلو خوب تر خواهد بود آنهایی را که رسیده می باشند گزینش نمائید . راه تدارک آن بی‌اندازه راحت می باشد . میوه‌ را له بکنید تا مانند خمیر‌ گردد بعد آن را با ماده‌های دیگری که در بخش زیر به آنها خواهیم پرداخت ترکیب بکنید تا ماسک صورت‌ شما تهیه گردد . چنانچه هلوی رسیده در دسترس نداشتید قادر خواهید بود از گونه خام یا کال آن هم بکارگیری نمائید فقط‌ حتما باید آن را آب پز نمائید تا مقداری نرم گردد و مانند رب گردد .

ماسک هلو و روغن زیتون

اکثر اشخاص از اثر آنتی اکسیدانی روغن زیتون خبر دارند . این روغن‌ نیز دربردارنده ویتامینهای سودمند برای پوست صورت می باشد . از این رو ترکیبی از هلو ، روغن زیتون و ویتامین E یک آبرسان حقیقی برای پوست صورت به حساب می آید .برای آغاز هلو رسیده را پوست‌کنده‌ و به صورت کامل له نمائید آن‌گاه روغن زیتون و ویتامین E را با آن تلفیق نمائید . آن را بر روی صورت‌ خودتان بمالید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند آن‌وقت با آب اندکی گرم آن را شستشو دهید .

انواع ماسک هلو و معجزات آن برای پوست صورت

ماسک خامه‌ و هلو

خامه‌ را در یک پیاله ریخته و چند دقیقه هم بزنید تا وقتی که به یک ظاهر پفی برسد .پوست هلو را کنده‌ و آن را در یک کاسه دیگر له نمائید . پس‌ازآن خمیر‌ هلو را به خامه‌ افزون نمائید و کاملا هم بزنید تا خیلی خوب ترکیب گردد و در پایان با افزون نمودن عسل‌ مجدداً آن را هم بزنید . اجازه دهید این تلفیق به زمان ۱۰ دقیقه باقی بماند پس از آن بر روی چهره و گردن خویش استعمال نمائید پس از ۱۵ دقیقه آبکشی نمائید . هم اکنون رویت می نمائید که پوستی نرم دارید .

انواع ماسک هلو و معجزات آن برای پوست صورت

انواع ماسک هلو و معجزات آن برای پوست صورت

 

ماسک هلو و سفیده‌ تخم‌ مرغ‌

در این تلفیق هنگامی که هلو با سپیده تخم‌ مرغ‌ آمیخته خواهد شد خواص سفت‌ کنندگی پوست صورت را خواهد داشت . ماست پرچرب افزون گشته به این تلفیق همچنین برای آبرسانی پوست صورت و صحت خواص ارتجاعی‌ آن نتیجه‌بخش خواهد بود .

در کل این ماسک برای سفت‌ کنندگی پوست صورت و کسر چین‌ و چروکهای چهره بکارگیری می گردد . هلو له شده را با ماست و سپیده تخم‌ مرغ‌ توسط یک همزن الکتریکی قاطی بکنید . آن‌وقت آن را به صورت‌ خودتان بمالید و ۱۵ دقیقه بعد‌ آن را شستشو دهید .

انواع ماسک هلو و معجزات آن برای پوست صورت

ماسک هلو و خیار‌

این گونه از ماسک هلو خواصی بسیار تمیز کننده ، شفا دهنده و رطوبت رسان برای پوست صورت خواهد داشت . در آغاز چهره را توسط یک فرآورده تمیز کننده آرایش به صورت جامع پاکیزه کرده و شستشو دهید . آن‌وقت یک هلوی له گشته را با یک خیار‌ رنده گشته ترکیب نموده و به مقدار ۲۰ دقیقه بر روی پوست صورت و گردن بگذارید . پس از مقدار زمان‌ یادشده چهره را شستشو دهید و آهسته خشک کنید .

انواع ماسک هلو و معجزات آن برای پوست صورت

انواع ماسک هلو و معجزات آن برای پوست صورت

 

ماسک هلو و افشره گل سرخ‌

هلو و گل سرخ‌ هر دو دارای خواص تمیز کننده و آرامش بخش‌ برای پوست صورت هستند و قادر خواهند بود در پهلو یکدیگر به عنوان یک آبرسان قوی اقدام نمایند . هلو را له کرده و با میزان مناسبی از افشره طبیعی‌ گل سرخ‌ قاطی بکنید . بعد به صورت جامع قاطی کنید تا یک تلفیق یکدست به وجود بیاید . در آخر به مقدار ۲۰ دقیقه این ماسک را بر روی پوست صورت و گردن بگذارید و طی این زمان چشمهای خودتان را ببندید و ریلکس کنید . بوی خوش قوی گل سرخ‌ و هم نمناکی و سردی هلو بر پوست صورت و اعصاب شما اثرگذاری خیلی خوبی گذاشته و در طولانی مدت‌ می تواند پوستی صیقلی ، براق ، ظریف و جوان‌ را برای شما به تحفه بیاورد .

انواع ماسک هلو و معجزات آن برای پوست صورت

5/5 - (31 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *