۵ مورد آرایشی مد روز

5 مورد آرایشی مد روز | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

۵ مورد آرایشی مد روز : اینکه چگونه ظاهری زیبا داشته باشیم همیشه سوال برانگیز بوده است ، اما ما می دانیم که با آرایش مناسب ، مقداری رژ لب و کمی ریمل یا مژه مصنوعی می توانید ظاهری طبیعی و زیبا ایجاد کنید که با مد روز همخوانی داشته باشد. اگر علاقمند به زیبایی ظاهر هستید و می توانید شب ها آن را با لباس روزانه خود وفق دهید و نگران این نباشید که چه نوع آرایشی با لباس شما ست می شود ، ۵ مورد آرایشی را که برای مد روز استفاده می شود را در زیر بخوانید با ما همراه باشید در هفت رژ

۱- ابروهای پر و صیقلی

5 مورد آرایشی مد روز

5 مورد آرایشی مد روز

 

اگر کلوئه مورتز را دیده اید ، احتمالاً فکر می کنید چگونه می تواند بدون آرایش چنین ظاهر طبیعی کاملی داشته باشد. خوب ، تنها چیزی که باید به آن توجه کنید ابروهای پر و صیقلی او است. اگر ابروهای بی نقصی ندارید کافی است ابروهای خود را با مداد پر کنید یا اگر مداد ندارید یک ریمل مژه و ابرو روی ابروهای خود بمالید. فقط این ترفند دریایی از تغییر را در ظاهر شما ایجاد می کند. اگر فقط از کرم bb یا مرطوب کننده ساده استفاده می کنید ، ابروهای خود را جلا دهید و روی مژه های خود ریمل بزنید ، خوب است که با یک آرایش کامل ظاهر شوید.

۲- پوست مرطوب

5 مورد آرایشی مد روز

5 مورد آرایشی مد روز

 

یک پوست درخشان مرطوب هرگز بد به نظر نمی رسد و آن ظاهر خنثی کامل را به پوست شما می بخشد. برای داشتن پوستی مرطوب ، فقط پایه و سپس چند قطره هایلایت را روی گونه ها ، نوک بینی ، چانه و بالای ابروها بمالید. اگر بعد از این کمی رژگونه می زنید ، یک ظاهر طبیعی و صورتی زیبا برای خود ایجاد کرده اید که با هر لباسی ست می شود!

۳- مژه های بلند

5 مورد آرایشی مد روز

5 مورد آرایشی مد روز

 

اگر می خواهید ظاهر طبیعی روزانه ایجاد کنید ، سرمایه گذاری کنید روی ریمل مژه ای که باعث بلندتر نشان دادن مژه های شما می شود. اما وقتی به دنبال ظاهری هستید که بتوانید با مد روز از آن استفاده کنید ، بهتر است فقط مژه های خود را کشیده ، ابروهای خود را جلا دهید و هیچ آرایشی را داخل یا بالای چشم خود قرار ندهید.

۴- لبهای برهنه

5 مورد آرایشی مد روز

5 مورد آرایشی مد روز

 

اگر به دنبال ایجاد یک آرایش طبیعی هستید رژ لب های برهنه راهی مناسب هستند. اگرچه شخصاً من رژ لب قرمز را دوست دارم زیرا اگر آرایش دیگری نداشته باشم به عنوان یک سلاح قدرتمند عمل می کند. من فقط می توانم رژ لب قرمز بزنم و به نظر می رسد که آرایش می کنم. اما اگر به ظاهر طبیعی روزمره علاقه دارید ، رژ لب های برهنه ای که با رنگ چهره شما هماهنگ است ، انتخاب فوق العاده ای است.

۵- گونه های صورتی و چشم های گربه ای

5 مورد آرایشی مد روز

5 مورد آرایشی مد روز

 

گونه های صورتی برای همه کسانی که عاشق آرایش هستند عالی است. ما به راحتی می توانیم رژگونه های موجود در بازار را اعمال کنیم. اگر می خواهید ظاهری روزمره داشته باشید کرم پایه یا bb ، ریمل و خط چشم خود را بمالید ، ابروهای خود را جلا دهید ، رژگونه خود را بمالید و با رژ لب برهنه بروید. این ظاهری است که می توانید در طول روز داشته باشید. حتی اگر عصرها به مهمانی می روید ، می توانید آرایش خود را با هایلایت و سایه ی تیره تر رژ لب لمس کنید و ظاهر شما با هر چیزی که می پوشید هماهنگ می شود.

با مد روز ، همیشه بهتر است از ظاهر طبیعی درخشان استفاده کنید ، زیرا اگر از تمام لوازم آرایشی برای لباس های معمولی استفاده کنید ، در مراسم هایی که نیاز به آرایش زیادی دارند ، از چه چیزی استفاده خواهید کرد! استفاده از ظاهر طبیعی روزمره به شما کمک می کند تا آرایش های خاص را برای مناسبت های خاص استفاده کنید.

5/5 - (24 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *