معرفی‌ برند‌ آرایشی مک MAC + پرفروش ترین محصولات‌
معرفی‌ برند‌ آرایشی مک MAC

معرفی‌ برند‌ آرایشی مک MAC | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

معرفی‌ برند‌ آرایشی مک MAC : تولیدات آرایشی با وضعیت کیفی خوب نه تنها سبب داشتن یک میکاپ زیبا و ماهرانه خواهد بود بساکه به صحت پوست‌ شما یاری میکند . در این نوشته به توضیح مارک آرایشی مک MAC خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید در سایت هفت رژ

تاریخچه تولیدات آرایشی مک

برند آرایش‌ مک یا همان M .A .C که خلاصه جمله Makeup Art Cosmetics می باشد ، در سال ۱۹۸۴ به وسیله یک آرایشگر ماهر به اسم فرانک توسکان و فرانک آنجلو بنیان‌گذاری گشته است‌ .

برند مک‌ در‌ امور خیریه همچنین فعالیت داشته و در سال ۱۹۹۴ کمپینی در راستای پشتیبانی از بیماران گرفتار به HIV برپاسازی نمود که مساعدت فراوانی از افراد مشهور را هم در پی داشت . در حال‌ حاضر کالاهای آرایشی این مارک در بیشتر از ۱۰۰ کشور‌ به فروش میرسد .

ویژگی تولیدات مک چیست‌ ؟

معرفی‌ برند‌ آرایشی مک MAC

معرفی‌ برند‌ آرایشی مک MAC

 

یکی از مختصه های کالاهای مارک مک از همان نخست ظاهر‌ لوکس آن بود‌ که در جعبه‌ و ظروف سیاه عرضه میشد M .A .C تمرکز‌ خودش را روی رنگها گذاشت .یکی از شناخته ترین تولیدات مک ، رژ لب قرمز‌ مات‌ می باشد که در آن دوران با مدونا شناسایی شد .

محصولات آرایشی مک

معرفی‌ برند‌ آرایشی مک MAC

معرفی‌ برند‌ آرایشی مک MAC

 

این مارک در عرصه ساخت کالاهای آرایشی موقعیت خوبی‌ داراست . از جمله پرفروش ترین کالاهای این مارک :

رژ لب
کرم پودر
مداد لب
کرم چشم
رژ گونه‌ مک ، ریمل
ریمل ابرو مک ، سایه چشم
کانسیلر مک ، حالت‌ دهنده ابرو
خط چشم مایع‌ مک ، مداد ابرو
پنکیک مک ، اسپری آب
روغن پاک‌ کننده آرایش‌
براق کننده لب
پاک کننده آرایش‌ چشم
مرطوب کننده
لوسیون
لاک ناخن

پرفروش ترین محصولات‌ برند‌ M .A .C

بر حسب نظرات افراد و آرایشگران ماهر عالی ترین وسایل آرایشی مک‌ در‌ سال ۲۰۲۱ به ترتیب‌ ، کالاهای پایین خواهد بود .

۱- کرم پودر‌ مایع‌ studio fix با SPF 15
۲- پرایمر prep+prime
۳- هایلایتر extra dimension skinfinish

کرم پودر‌ مایع‌ studio fix با SPF 15

کرم پودر‌ مایع‌ ( studio fix spf15) مک یک کرم پودر‌ بسیار خوب با بافتی نسبتا سبک‌ و کاور زیاد خواهد بود که ظهوری صاف‌ ، یکدست و شاداب‌ به پوست‌ شما میدهد . این کالا ماندگاری و ثبات بسیار بالایی خواهد داشت و پس از بکارگیری یک نمای مات‌ و مخملی‌ به پوستتان داده و منفذها را خیلی خوب پوشش‌ میدهد و برای اقسام پوست صورت شایسته است . طیف رنگی این کرم پودر‌ خیلی گوناگون و زیبا می باشد و به شما این اجازه‌ را داده که عالی ترین و شایسته ترین رنگ را برای پوستتان گزینش نمائید . این کرم پودر‌ دربردارنده spf15 خواهد بود و از پوست‌ شما در جلوی اشعه های زیان‌بار آفتاب حفاظت کرده و به هیچ‌ عنوان وضعیت کیکی روی پوست صورت خلق نمیکند و به اضافه اینکه فاقد چربی می باشد که موجب به وجود آمدن جوش‌ و بسته‌ گردیدن منفذهای پوست‌ نمیشود . این کالا حین ماندگاری زیاد و فوق‌العاده‌ تا ۸ ساعت اثر ضد آبی خود‌ را نگهداری میکند و مانند دقیقه نخست مصرف برجای میماند .

معرفی‌ برند‌ آرایشی مک MAC

معرفی‌ برند‌ آرایشی مک MAC

 

پرایمر prep+prime

برای داشتن آرایشی ماندگار‌ در صورت ، احتیاج به یک پرایمر چهره خوب دارید .پرایمرها رازی پنهان در گیرایی پیرایش شما می باشند .پرایمر چهره مک مدل‌ Prep Prime Skin یک زیرساز بسیار خوب برای پوست‌ شما می باشد که انتخابی عالی برای داشتن آرایشی جامع و شکوهمند خواهد بود .بافت نرم و کرمی این پرایمر پوششی ابریشمی در پوست صورت خلق کرده و موجب یکنواختی پوست‌ شما می گردد .این پرایمر پر از آنتی اکسیدان و ویتامین های” E” و” C “می باشد‌ که سبب استحکام و تغذیه‌ پوست‌ گشته و از آن در مقابل رادیکال‌های‌ آزاد‌ نگاهداری میکند .عصاره چای سبز و کافئین حاضر در این پرایمر موجب احساسی آسایش بخش‌ در پوست‌ گشته و تاثیری چشمگیر درکاهش قرمزیهای روی پوست‌ خلق میکند .پرایمر Prep Prime Skin موجب ماندگاری زیادتر خودآرایی شما گشته و درخششی طبیعی‌ به پوستتان می بخشد .فرمولاسیون سبک‌ این پرایمر قشری ظریف در پوست‌ خلق کرده که به سختی‌ در صورت احساس‌ می گردد .این پرایمر موجب بهبود‌ کارکرد رنگهای کرم پودر‌ و پنکیک بر روی پوست صورت گشته و ظاهری‌ شاداب‌ و بانشاط به پیرایش شما می بخشد .این کالا ضد جوش می باشد و فاقد هرگونه روغن‌ و چربی خواهد بود . با پرایمر چهره Prep Prime Skin مک یک آرایش جامع و بی‌عیب را امتحان نمائید و رمز خوشگلی صورت خویش را در دل داشته باشید

معرفی‌ برند‌ آرایشی مک MAC

معرفی‌ برند‌ آرایشی مک MAC

 

هایلایتر مک مدل‌ Extra Dimension Skinfinish

یکی از جدیدترین کالاهای شرکت مک که بصورت کاملا ویژه و جدیدی فرموله گشته است‌ که سطحی‌ کاملا یکدست و درخشان بر روی پوست‌ شما خلق می نماید ، ایده ال برای حجم‌ دار کردن گونه‌ها‌ این محصول‌ طوری فرموله گشته شده که دوامی ۱۰ ساعته بر روی پوست‌ شما برجای می گذارد ، قابل مصرف برای بکارگیری در فن کانتورینگ همچنین این فرآورده ضد آکنه می باشد و برای اشکال پوست صورت شایسته خواهد بود و مورد تصویب متخصصان پوست‌ می باشد.

معرفی‌ برند‌ آرایشی مک MAC

معرفی‌ برند‌ آرایشی مک MAC

 

5/5 - (33 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *