درمان سریع لک صورت

درمان سریع لک صورت | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

درمان سریع لک صورت : همه اشخاص و مخصوصاً خانومها علاقه دارن که پوستی صیقلی ، درخشنده ، جوان‌ و شاداب‌ داشته باشن ولی آیا برای داشتن چنین پوستی کاری‌ هم انجام‌ می دهید ؟ حتی اگه مواظبت های کاملی هم از پوستتون داشته باشید باز هم عواملی وجود دارند که سبب تولید لک روی پوست‌ میشن ! خوشبختانه شیوه های طبیعی‌ و تاثیرگذار فراوانی برای از میان بردن‌ لک پوست وجود داره که ما در این بخش از سایت‌ هفت رژ به بعضی از این شیوه ها اشاره‌ کردیم که می تونید با بکارگیری از اونها ظاهر زیبای پوستتون رو محافظت بکنید و لک‌های‌ چهره رو از میان ببرید .

علت لک صورت‌ چیست‌ ؟

این مساله پوستی در اثر‌ عوامل بسیار نظیر جوش‌ ، تغییرات هورمونی ، آفتاب‌زدگی ، اضطراب ، آلودگی‌ ، زیاد شدن سن ، وراثت و . . . می باشند و درصورتی‌که مداوا نشن ظاهر‌ پوست‌ و قیافه رو زشت نشون میدن .لکها و زخم‌های‌ ناشی‌ از جوش‌ یکی از لک‌های‌ شایع پوستی است که در اکثر موارد برای بسیاری از اشخاص اتفاق‌ میافته و معالجه اون ممکنه مقداری مشکل و زمان‌ بر باشه . به عوض اینکه این لک‌های‌ پوستی را با ماده‌های آرایشی بپوشانید سفارش می دهیم از شیوه هایی که در امتداد شرح داده گشته بکارگیری نمائید و پوستی بدون مشکل ، خوشگل و بی لک داشته باشید !

درمان لک صورت‌ با عسل‌ و دارچین

عسل یک روشن‌ کننده طبیعی‌ برای پوست صورت خواهد بود و اثرگذاری بسیار عالی در از بین‌ بردن‌ لک‌های‌ پوستی خواهد داشت . برای بکارگیری از این شیوه طبیعی‌ الزاماً باید چند قطره‌ عسل‌ طبیعی‌ را با کمی دارچین تلفیق نمائید و شب‌ها‌ پیش از خواب‌ این تلفیق را روی لک‌های‌ چهره بمالید و صبحدم روز‌ بعد‌ پوستتون رو به صورت جامع بشورید . با بکارگیری از این روش‌ لک‌های‌ پوستی به آرامی از روی پوست‌ نابود می گردند و درنهایت پوستی صاف و بی لک خواهید داشت .

درمان سریع لک صورت

درمان سریع لک صورت

 

رفع لک صورت‌ با ژل آلوئه ورا‌

استفاده از ژل آلوئه ورا‌ تازه‌ یکی دیگه از شیوه های طبیعی‌ و بی‌نهایت اثربخش در از بین بردن‌ لک چهره می باشد . تنها کاری‌ که بایستی ارتکاب دهید اینه که یه برگ‌ تازه‌ از آلوئه ورا‌ رو آماده نمائید و ژل درون برگ‌ رو بیرون نمائید و به حالت بی واسطه روی پوست‌ و لک‌های‌ پوستی با حرکت‌ دایره‌ ای مالش بدید . بهتره این ژل به وقت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی پوست‌ بمونه . برای اثر‌ بخشی زیادتر و خوب تر میتونید اندکی گلاب هم روی پوستتون اسپری بکنید . با تکرار‌ این شیوه پس از سپری شدن مدت‌ زمان‌ کمی پوستی بی لک خواهید داشت .

درمان سریع لک صورت

درمان سریع لک صورت

 

از میان بردن‌ لک‌های‌ چهره با سرکه‌ سیب

یکی از متعارف ترین معالجه های خانگی‌ برای از میان بردن‌ لک‌های‌ چهره ، یاری گرفتن‌ از سرکه‌ می باشد که روشی راحت و ساده به حساب می آید. ۱ قاشق غذا‌خوری‌ سرکه‌ سیب را با دو لیتر آب تلفیق بکنید و آن‌وقت با استعمال از پد آن را به صورت‌ خویش بزنید . تا چند هفته هر شب این روند را تکرار‌ بکنید تا عملکردی مطلوب را کسب نمائید .

درمان سریع لک صورت

درمان سریع لک صورت

 

رفع لک صورت‌ با روغن کرچک

روغن کرچک یه روغن‌ همه‌ کاره‌ در زیباییه ! این روغن‌ غنی‌ از اسیدهای چرب‌ امگا۳ خواهد بود و به بستر های عمق‌دار پوست‌ ورود می نماید و پاکسازی عمیقی برای پوست‌ اجرا میده ! روغن‌ کرچک سبب زیاد شدن گردش‌ خون در پوست‌ میشه ، نمو سلول‌های‌ پوست‌ رو ازدیاد میده و نه تنها موجب از بین‌ بردن لک چهره میشه بساکه به صورت موثری مانع‌ از بازگشت مجدد لک چهره هم میشه و در اثر‌ بکارگیری پیاپی از این روغن‌ پوستی درخشنده و خوشگل خواهید داشت .

ساده ترین شیوه بکارگیری از روغن‌ کرچک اینه که این روغن‌ رو با یه پنبه روی لک چهره بمالید و صبر کنید به زمان یک ساعت روی پوست‌ بمونه و آن وقت اونو با آب بشورید . بهتره این عمل رو یک دفعه بامداد و یک دفعه شب اعمال کنید .

درمان سریع لک صورت

4.5/5 - (17 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *