نکات طلایی آرایش در پاییز‌ و زمستان

نکات طلایی آرایش در پاییز‌ و زمستان | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

نکات طلایی آرایش در پاییز‌ و زمستان : وقتی فصل سرما از راه می رسد تنها پوشاک های ما نیستند که تغییر‌ می کنند بساکه میکاپ و مراقبت‌های‌ پوستی ما هم به تغییر‌ احتیاج دارند . این تغییرات موجب هماهنگی آشکارا شما با فصل‌ می شه و سبک‌ و لباس شما رو ویژه تر می کنه‌ . در این مطلب می خواهیم با شما درمورد تغییراتی که می تونید برای خودآرایی دوران سرما‌ داشته باشید گفتگو کنیم با ما همراه باشید در سایت هفت رژ مجله آموزشی زیبایی

رژ لب فندقی و شرابی بکارگیری نمائید

یکی از زیباترین روش ها برای داشتن یک سبک پاییزی بازی‌ با رنگ رژ لب هست . برای پاییز‌ از رنگهای آلویی ، شرابی و فندقی بکارگیری نمائید . این رنگها شاید برای شما خوشایند نباشد منتها باور‌ کنید‌ روی پوست‌ روشن‌ و بی آرایش‌ عالی می شن . بسیاری از آرایشگران پیشنهاد می کنن که رژ لب تیره‌ به تنهایی کفایت میکنه و احتیاج نخواهد بود تغییری درون پیرایش چشم ایجاد‌ بکنید . کامل ترین شیوه اینه که برای چشمها تنها از یک ریمل بکارگیری بکنید . به هیچ‌ وجه از رژ لب‌های‌ گلبهی و مرجانی بکارگیری نکنید همه ما شیفته رژ لب قرمزیم نه تنها به دلیل اینکه رنگ قشنگیه ، بساکه با پوشش های پاییزی و زمستانه ما که اکثراً رنگهای تیره‌ می باشند به سادگی متناسب می شه . رژ لب‌هایی‌ که ته رنگ صورتی و مرجانی دارن برای تابستان مطلوب هستن برای‌اینکه رنگهای گرمی‌ هستن و با سبک‌ پاییز‌ متناسب نیستند .

نکات طلایی آرایش در پاییز‌ و زمستان

نکات طلایی آرایش در پاییز‌ و زمستان

 

از لاک‌های‌ نود و طوسی‌ برای ناخنها بکارگیری نمائید

لاک ناخن از اون چیزی که به نگرش میاد بی‌نهایت حیاتی تره زیرا هم با آرایش ما در پیوستگی هست و هم با رنگ پوشاک ما ، پس خاطرجمع بشید که رنگ ناخناتون با استایل شما متناسبه . عالی ترین رنگها برای پاییز‌ رنگهای طوسی‌ و سیاه ، شرابی ، بنفش‌ بادمجانی و نود می باشد . رنگهای نود رنگهای طبیعی‌ می باشند که شدت‌ فراوانی ندارن و با پوست صورت متناسب هستن .

نکات طلایی آرایش در پاییز‌ و زمستان

نکات طلایی آرایش در پاییز‌ و زمستان

 

از رژگونه صورتی بکارگیری نمائید

وقتی هوا‌ خنک میشه و زمان بسیاری خارج از منزل باشید ، گونه‌ها‌ سرخ میشه اکنون شما می تونید ازش ایده بگیرید و این ظاهر‌ رو با بکارگیری از یک رژگونه صورتی خلق نمائید . با بکارگیری از رنگ صورتی می تونید حرارت روی پوستتون تولید کنید و از رنگ پریدگی خودداری نمائید .

نکات طلایی آرایش در پاییز‌ و زمستان

نکات طلایی آرایش در پاییز‌ و زمستان

 

استفاده از برنزر رو ادامه‌ ندید

اکنون که قراره پوستتون رو به روشنی‌ بره ، اصلاً لزومی نخواهد بود با یک برنزر به شکل تصنعی پوستتون رو تیره‌ بکنید . بهترین عمل اینه که دیگه ازش بکارگیری نکنید و به همون رژگونه بسنده بکنید . حتماً از خاطر نبرید که کانتورهای پروزن و قهوه ای برای موعد های خنک اصلا به درد بخور نیستند .

در پاییز‌ و زمستان پیوسته از مداد چشم تیره بکارگیری بکنید

از مداد چشمی بکارگیری نمائید که فرمول ساخت اونها نظیر سرمه‌ هست . این مداد چشمها رنگ غلیظی دارند که با اونها میشه کم و بیش هرکاری کرد‌ . می تونید خط چشم گربه‌ ای بکشید یا مداد چشم رو پخش‌ بکنید تنها مساله اساسی اینه که خطی‌ که می کشید خیلی سیاه باشه . یادتون باشه مداد چشمهای رنگی برای خودآرایی چشم پاییز‌ شایسته نیستند .

نکات طلایی آرایش در پاییز‌ و زمستان

نکات طلایی آرایش در پاییز‌ و زمستان

 

سایه چشم برنز‌ و مسی‌ بکارگیری نمائید

رنگهای طلایی‌ ، برنز‌ و مسی‌ عالی ترین گزینش برای پاییز‌ است زیرا این رنگها برای شبانه روز مطلوب هستند . می تونید مقداری از اکلیل روی سایه ها بکارگیری نمائید تا رنگها اندکی شاد‌ تر شن درصورتی‌که به این رنگ ها علاقه ندارید ، از بادمجانی و طوسی‌ به عنوان جایگزین‌ بکارگیری بکنید . برای پاییز‌ اصلاً از رنگهای خیلی شاد و سایه های رنگین بکارگیری نکنید.

نکات طلایی آرایش در پاییز‌ و زمستان

نکات طلایی آرایش در پاییز‌ و زمستان

 

از کالاهای آبرسان بکارگیری بکنید

در پاییز‌ و زمستان شما الزاماً باید زیادتر دلواپس مرطوب‌ بودن‌ پوستتان باشید . پرایمرهای آبرسان ، بی‌بی‌ کرمها و ضد آفتاب‌ از واجبات مهم پوست شما در پاییز‌ و زمستان می باشند . در صورتی که به اندازه لزومپوست خود را مرطوب نکنید روی صورتتون پوسته‌پوسته‌ تولید می شه .

با دانستن این نکات شما می تونید در کنار‌ اینکه صحت پوستتون رو محافظت می کنید‌ ، یک ظاهر‌ قشنگ و طبق مد داشته باشید . یادتون نره فصل پاییز رنگهای خوشگلی در جنگل و دشت خلق می کنه‌ که می تونید از اونها برای خودآرایی و لباس هاتون ایده بگیرید .

5/5 - (33 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

2 نظرات در حال حاضر

  1. عالی بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *