آموزش آرایش پاییزی با بکارگیری از رنگ های فصل

آموزش آرایش پاییزی | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

آموزش آرایش پاییزی با بکارگیری از رنگ های فصل :  چندین سال است که فصل‌ پاییز‌ اندکی دیرتر ، آن هم به شکل نصفه‌ و نیمه‌ که محتملاً آنقدر هم حس نشود خود را نشان‌ می دهد ، منتها سرانجام فصل‌ پاییز‌ آمده و بایست با خودآرایی پاییزی نمایان شد و با پوشاک رنگین و شاد‌ تابستان وداع نمود با ما همراه باشید در هفت رژ

در این مطلب قصد داریم شما را با شایسته ترین رنگهای یک خودآرایی پاییزی که برای شما عالی ترین پیرایش را در این زمان به پیشکش می آورد آشنا‌ نماییم :

رنگهای خودآرایی پاییزی برعکس هوای سرد پاییز‌ بایستی به سوی تنهای گرم مثل رنگهای زرد ، طلایی‌ ، نارنجی ، سرخ و قهوه ای برود . رنگهایی درست‌ مانند رنگ برگ‌ درختانی که در برگریزان بر روی زمین‌ می افتد . برای اینکه آرایشی کامل داشته باشید ، گزینش سایه چشم و رژ لب تند یکی از انتخاب هایی خواهد بود که به طور دائم در خودآرایی پاییزی توصیه خواهد شد .

آرایش پوست‌ در خودآرایی پاییزی بایست به‌چه‌نحو باشد‌ ؟

اگر تا پیش از این و به‌ویژه در تابستان از کرم پودر‌ بکارگیری نمی کردید ، بایست یک بار دیگر در موعد پاییز‌ کرم پودر‌ را آغاز نمائید . به عنوان نخستین مطلب دقت داشته باشید که در این زمان بایست رنگ پوست صورت روشن‌ تر گردد . هر چه کرم پودر‌ شما سبک‌ تر است و پوشش آن کمتر و رنگ پوستتان هم‌جوار تر به رنگ اصلی خودتان گردد ، خودآرایی خوب تری خواهید داشت . بهتر خواهد بود از کرم‌ پودر‌هایی‌ که هم سبب آب‌‌‌ رسانی و ممانعت از افتادگی‌ پوستتان هم می‌شوند بکارگیری نمائید . فراموش نکنید که بسیار بیشتر از حد از کانتورینگ بکارگیری نکنید . اکنون به دنبال گونه‌ هایتان میرویم . برای داشتن گونه‌های‌ متمایز قادر خواهید بود از رژ گونه‌ با رنگهای پاییزی بکارگیری نمائید . با بکارگیری از رنگهای پاییزی مانند قهوه ای ، هلویی یا نارنجی کارتان راحت تر می گردد . درصورتی‌که رنگ پوستتان روشن‌ می باشد از رژگونه هایی با تن صورتی و درصورتی‌که پوست‌ سبزه ای دارید از رژگونه هایی با تن هلویی بکارگیری نمائید . میتوانید حتی با بکارگیری از رژگونه های درخشان ، به اندازه کم آرایشتان را تابان نمائید .

آموزش آرایش پاییزی

آموزش آرایش پاییزی

 

حالت پیرایش چشم در موعد پاییز‌

درباره خودآرایی چشم از آنجایی که مرکزیت خودآرایی زیادتر بر روی چشم ها می باشد ، کارتان اندکی زیادتر می گردد .برای رنگ سایه چشم ، خوب تر خواهد بود از سایه چشمهایی با رنگهای با تن قهوه ای ، نارنجی تیره یا سرخابی کمرنگ بکارگیری نمائید . دقت داشته باشید که بخش های داخل چشم در مقابل بخش های خارجی بایست پر‌رنگ‌ تر گردد تا ظهور قشنگتری را به چشمها بدهد . فراموش نکنید اصلاً از سایه هایی با رنگهایی مشابه آبی در این زمان بکارگیری نکنید . برای بکارگیری از خط چشم ، بایست آن را به شکل ظریف هم در بخش فوق و هم در بخش زیر چشم با رنگهای سیاه یا سرمه‌ ای بکشید و خوشگلی چشمان خودتان را چند برابر‌ نمائید . کوشش نمائید خط چشمتان را زیاد از حد تیره‌ نکشید . آخرین بخش در پیرایش چشم هم ، ریمل زدن‌ خواهد بود . خوب تر خواهد بود برای هر چه تیره‌ تر گشتن خودآرایی چشم ، از رنگهای سیاه یا سرمه‌ ای برای پر جلوه دادن مژه هایتان استعمال بکنید .

آموزش آرایش پاییزی

آموزش آرایش پاییزی

 

آرایش لب در خودآرایی پاییزی

دقت نمایید که چنانچه خودآرایی چشمانتان بیشتر می باشد ، لب‌ها‌ الزاماً باید خیلی ساده‌ مزین گردند منتها درصورتی‌که علاقه دارید که از رژ لب‌هایی‌ با رنگهای تیره‌ تر بکارگیری بکنید ، خوب تر خواهد بود که خودآرایی ملایمی برای چشم هایتان انجام دهید . بهتر خواهد بود از رژلبهای مات‌ با رنگهای قوی مثل صورتی تند ، سرخ ، نارنجی یا قهوه ای بکارگیری نمائید . در ذهنتان نگه دارید زمانی که قصد دارید رنگهای تند‌ را بر روی لب‌ها‌ بزنید خوب تر خواهد بود از فرچه لب بکارگیری نمائید .بعد از اجرای این عمل ، قادر خواهید بود برای ظهور بخشیدن افزون‌تر به لب قدری برق لب هم بر روی آن بزنید . میتوانید حتی از مداد لب هم برای معلوم کردن افزون‌تر لب‌ها‌ بکارگیری نمائید . دقت نمائید که رنگ مداد لبتان بایستی اندکی از رنگ رژتان تند تر باشد‌ . اگر رژ گونه‌ یا سایه شما آنقدر درخشان نبود ، خوب تر خواهد بود این مسئله‌ را با درخشان نمودن لب هایتان جبران‌ نمائید ، برای‌اینکه در خودآرایی پاییزی وجود یک بخش درخشان ، ظهور زیباتری داراست .

آموزش آرایش پاییزی

5/5 - (52 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *