پرطرفدارترین نکات آرایشی برای فصل‌ پاییز‌

پرطرفدارترین نکات آرایشی برای فصل‌ پاییز‌ | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

پرطرفدارترین نکات آرایشی برای فصل‌ پاییز‌ : آرایش روزمره و توجه به نکاتی آسان ولی پراهمیت ، در خوشگلی و زیادتر شدن اعتماد‌ به نفس‌ خیلی اثرگذار می باشد . خودآرایی خوب یاری می نماید که نواحی قوت‌ صورت مبرز تر گردد و نواحی ضعف‌ یا نقص ها کمتر به نظر برسد . در هر فصل‌ آرایشگران ماهر جهان ، نکات مهمی را برای خودآرایی نمودن عرضه می کنند که سبب خواهد شد برازنده با فصل‌ ، خوشگل تر دیده شوید . ترندهای خودآرایی پاییزی هم از راه‌ رسیده اند منتها چند مساله وجود خواهد داشت که برای خودآرایی مداوم پاییز‌ مطلوب و کاربردی به نگرش می رسند . در هفت رژ با ما همراه باشید تا به بااهمیت ترین نکات در مورد‌ خودآرایی پاییزی بپردازیم :

۱- دقت به پوست‌ بدون نقص و براق

در هنگام پاییز‌ به علت وزش‌ هوا و سرمای زیاد ، پوست‌ رطوبت‌ خویش را از دست خواهد داد و به همین علت حتما باید از مرطوب‌ کنندههای قدرتمندتری بکارگیری نمایید . پس از آن از کرم پودر‌ بکارگیری کنید که کرم پودر‌ روی پوست صورت خشک ، سبب خلق چروک یا پوسته‌ نشود . بکارگیری از هایلایتر در بخش فوقانی گونه‌ها‌ را از خاطر نبرید . این عمل نقش‌ کارآمدی را در با طراوت نمایش‌دادن پوست‌ شما انجام می‌ دهد .

پرطرفدارترین نکات آرایشی برای فصل‌ پاییز‌

پرطرفدارترین نکات آرایشی برای فصل‌ پاییز‌

 

۲- رژ لب تیره‌

رژ لب‌های‌ تیره‌ ، به ویژه رنگ تمشکی و زرشکی در فصل های سرد‌ خیلی محبوب می باشند . هنگامی که لب‌ها‌ با رنگهای تند‌ و تیره‌ ای مشابه شرابی ، جگری یا برنز‌ پوشانده گردد ، ظاهر خیلی دلپذیر و شیک را برای شما ایجاد می کند و کل نگاه ها را به سوی لب‌های‌ شما جلب‌ خواهد نمود . با این‌گونه آرایش برای لب ها ، الزاماً باید سایه چشم خیلی کم‌رنگ‌ و ملایم‌ بکارگیری گردد . پیش از زدن‌ رژ لب ، استعمال از اسکراب لب برای نرم گردیدن لب‌ها‌ توصیه می گردد . برای ماندگاری زیادتر رژ لب همچنین می توانید آن را با انگشت ها بر روی لب‌ها‌ بزنید .

پرطرفدارترین نکات آرایشی برای فصل‌ پاییز‌

پرطرفدارترین نکات آرایشی برای فصل‌ پاییز‌

 

۳- سایه چشم درخشان

به صورت عام خودآرایی درخشان برای موعد پاییز‌ خیلی خوب خواهد بود . یکی از توصیه های رسمی و معروف امسال برای خودآرایی پاییزی هم همین روش خواهد بود . سایه چشم درخشان به چشمها ظاهری‌ مینیمال و زیبا اعطا می کند . اگرچه موقعی که از این گونه سایه بکارگیری می کنید ، خودآرایی چشم الزاماً باید ملایم‌ باشد‌ . چنانچه تا به حال‌ خجالت‌ می کشیدید از خودآرایی های درخشان بکارگیری کنید ، این پاییز‌ وقت خوبی برای ریسک نمودن می باشد . برای مبرز و برجسته تر نمودن چشم ها ، روی پلک فوقانی از سایه بژ روشن یا طلایی‌ بکارگیری نمایید . در خط متصل به مژهها سایه را تند تر کنید و پس‌ازآن ریمل بزنید . احتیاجی نخواهد بود از خط چشم بکارگیری کنید . اجازه‌ بدهید تلفیق خط چشم و ریمل زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد .

۴- خودآرایی تک رنگ

در خودآرایی پاییزی ۲۰۲۱ این گونه خودآرایی خیلی مورد‌ استقبال‌ قرار گرفت و در آن تنالیته رژ گونه‌ ، رژ لب و سایه چشم یکسان و یک رنگ می باشند . این تلفیق همواره مد می باشد پس امسال آن را از خاطر نبرید.

پرطرفدارترین نکات آرایشی برای فصل‌ پاییز‌

پرطرفدارترین نکات آرایشی برای فصل‌ پاییز

 

۵- چشمان دودی

آرایش‌ چشم اسموکی یا دودی سبب می گردد خودآرایی شما در شیوه کلاسیک‌ قرار بگیرد و مسلماً رنگ رژ لب در این شیوه الزاماً باید کم‌رنگ‌ و ملایم‌ باشد‌ . پس از کشیدن‌ خط چشم توسط سایه چشم آن را محو‌ کنید و حتما از ریملهای حجم‌ دهنده بکارگیری کنید تا مژههای شما بیشتر و تیره‌ تر به نظر‌ برسد . تامل نکنید که پیرایش دودی شما را ترسناک‌ جلوه‌ خواهد داد . این گونه پیرایش هم برای روز‌ و هم برای شب خوب خواهد بود‌ و بی‌اندازه قشنگ و زیبا است‌ .

پرطرفدارترین نکات آرایشی برای فصل‌ پاییز‌

پرطرفدارترین نکات آرایشی برای فصل‌ پاییز‌

 

برای داشتن پیرایش چشم دودی : به آرامی با مداد چشم مشکی و نرم فوق و پایین‌ پلک را بکشید . این خط چشم بایستی مرتبط به مژهها باشد‌ . سپس خط چشم را با برس ویژه یا حتی انگشت ها تماماً صاف‌ کنید و به اندازه کم آن را محو‌ کنید . بعد با برس نرم میانه به اندازه کم سایه تیره‌ بالای کنج بیرونی پلکها بزنید . هر چه بالاتر‌ از‌ مژهها می روید این سایه الزاماً باید کم‌رنگ‌ تر گردد . می توانید در این تلفیق از رنگ برنز‌ یا رنگهای گرم پاییزی هم بکارگیری کنید . برای کنج ها از سایه کم‌رنگ‌ بکارگیری کنید و آن را با رنگهای تیره‌ تر آمیخته کنید و در نهایت ریمل مشکی را به مژهها بزنید . می توانید از رنگ بنفش‌ هم در این خودآرایی پاییزی بکارگیری کنید . بنفش‌ رنگی زیبا و متجلی خواهد بود و سایه های متفاوتی خواهد داشت . با پیرایش بنفش‌ قیافه کلاً جدیدی پیدا‌ خواهید نمود . می توانید از آبی متمایل‌ به ارغوانی ، بنفش‌ یاسی و یا از ارغوانی تیره‌ بکارگیری نمایید .

5/5 - (33 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *