ترفند‌های‌ لاک‌ زدن‌

ترفند‌های‌ لاک‌ زدن‌ | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

ترفند‌های‌ لاک‌ زدن‌ : خانم ها در هر سنی که باشند امکان‌ نخواهد داشت که خریداری لاک‌ را دوست‌ نداشته باشند و با نگریستن آن‌ها پشت‌ ویترین یا داخل فروشگاه ها تحریک به خریداری نشوند . لاک زدن‌ مدام یکی از لذت‌بخش‌ترین عمل هایی می باشد که خانم ها معمولاً برای خودآرایی و ظاهر زیبای دستانشان انجام‌ می‌دهند . شما همچنین ممکن‌ می باشد با نگریستن لاک‌‌هایی‌ که در ویترین فروشگاه های شیک دلربایی می‌کنند اغوا شوید و یکی دو تایی را تهیه کنید . منتها این همه جریان نخواهد بود زیرا درصورتی‌که روش های لاک‌ زدن‌ را نیاموخته باشید ، خریداری لاک‌ تنها موجب می گردد که کلکسیونی از آن‌ها را جمع‌ کرده ، بی آن که دقیقاً بدانید به‌چه‌نحو بایستی از آن‌ها بکارگیری بکنید . در این مطلب تصمیم داریم تا با مرور‌کردن‌ ترفند‌هایی‌ برای لاک‌ زدن‌ ، این عمل دلپذیر را برای شما سهل کنیم پس با ما همراه باشید در هفت رژ

تمیز لاک‌ بزنید

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که اشخاص در زمان لاک‌ زدن‌ با آن همواره روبرو می‌شوند این خواهد بود که دوروبر ناخن‌ها کثیف‌ می شود و موجب می گردد که جلوه‌ ظاهر زیبا به انگشتان داده نشود . دخترخانم های نوجوان‌ و بچه بیشتر‌از‌این امر مشوش می‌شوند به همین خاطر ممکن‌ خواهد بود از بزرگ‌ترها بخواهند که این عمل را برای آن‌ها انجام‌ دهند .

اگر شما هم از این دسته اشخاص خواهید بود ، بایستی خدمتتان عرض‌ کنیم که برای این عمل حتما باید از وازلین یا کرم‌های دیگری که در خانه دارید یاری بگیرید . پیش از اینکه بخواهید عمل لاک‌ زدن‌ را آغاز نمائید اندکی وازلین یا هر کرم دیگر را با گوش‌پاکن دوروبر ناخن‌های خودتان بمالید . پس از انجام‌ این عمل آغاز به لاک‌ زدن‌ نمائید و مضطرب نباشید که رنگ لاک‌ با پوست‌ شما برخورد‌ نماید برای‌اینکه پس از اجرای عمل به آسودگی قادر خواهید بود با دستمال‌ پیرامون ناخن‌های خودتان را تمیز‌ کرده بی این که اثری از لاک‌ به جا بماند .

با این عمل استرس پخش‌ گردیدن لاک‌ بر روی پوست‌ را از خویش دور‌ کرده و موجب خواهید شد که حرفه لاک‌ زدن‌ زیباتر ادا گردد .

ترفند‌های‌ لاک‌ زدن‌

با پاک‌ گشتن فوری لاک‌ در سر ناخن‌ها بایستی چکار کنیم ؟

بیشتر خانم های آن گروه که زیادتر با عمل ها و امور زندگی ارتباط دارند مدام از این مساله شاکی می باشند چون با این که پول های بسیاری برای خریداری کردن لاک‌ متحمل‌ می‌شوند زیاد نمی‌توانند از آن بکارگیری کنند . سبب این مورد‌ هم این خواهد بود که لاک‌ سر ناخن‌های آن‌ها زودتر از‌ حد متداول جدا‌ گشته و نمای نه آنقدر خوشایندی به ظاهر‌ ناخن‌های آن‌ها خواهد داد‌ .

کسانی که در لاک‌ زدن‌ خبره می باشند می ‌دانند که برای اینکه لاک زدن خیلی شیک و درخشان گردد بایستی پیش از لاک‌ زدن‌ از یک لایه‌ بیس کات بکارگیری نمود . درصورتی‌که مساله پریدگی لاک‌ در سر ناخن‌های خویش را دارید از دو بستر بیس کات در سر ناخن بکارگیری نمائید و آن وقت آغاز به لاک‌ زدن‌ بکنید .

با بکارگیری از این روش می توانید که زمان زیادی از لاک‌ روی ناخن‌های خودتان لذت‌ ببرید . پس در کنار‌ خریداری کردن لاک‌ حتما بیس کات را هم تهیه کنید.

ترفند‌های‌ لاک‌ زدن‌

ترفند‌های‌ لاک‌ زدن‌

 

طراحی خط‌‌های‌ زاویه‌دار و شیک با بکارگیری از چسب‌ نواری

در زمان خریداری لاک‌ ممکن‌ خواهد بود دلتان بخواهد که از مدل های زاویه‌دار و شیک برای ناخن‌های خودتان بکارگیری نمائید به همین علت حتماً در پی خرید‌ شابلون می روید . بایستی دقت نماید که شما توانا خواهید بود‌ که این عمل را با چسب‌ نواری هم اعمال دهید ، به این شکل که با بکارگیری از چسب‌ نواری مدل های خوش‌منظر و برحسب پسند خویش را برش‌ زده‌ و بر روی ناخن متصل کنید .

در بخش بعد‌ با لاک‌ زدن‌ بخش های برجسته شده‌ می توانید خط‌‌های‌ نوک‌ تیز‌ و جذابی را بر روی ناخن خودتان ایجاد کنید . خیلی از آرایشگاه‌‌ها‌ همچنین از این شیوه بکارگیری می‌کنند تا رضایتمندی مشتریخویش را بدست‌ بیاورند . برای ادا این کار‌تن‌ها‌ بایست قدری ابتکار و بردباری به خرج‌ بدهید و این را هم مورد توجه داشته باشید که شما قادر خواهید بود در خانه و بی نیاز به صرف‌ مخارج بسیار این شیوه را تست نمائید . از خاطر نبرید که در انتها عمل لاک‌ زدن‌ ، حتماً چسب‌ را از روی ناخن بردارید .

ترفند‌های‌ لاک‌ زدن‌

ترفند‌های‌ لاک‌ زدن‌

 

برای تمیز گردیدن لاک‌ از روی ناخن چکار کنیم ؟

گاهی اوقات‌ شاید دلتان بخواهد که لاک‌ اکلیلی را تست نمائید منتها بایستی توجه داشته باشید که این نمونه لاک‌‌ها‌ بسیار سرسخت‌ می باشند و به سادگی پاک‌ نمی‌شوند . کسانی که از این گونه لاک‌‌ها‌ بکارگیری کرده‌اند می‌دانند که با پدهای لاک‌ پاک‌کن به راحتی از بین نمی رود . با ما همراه باشید تا با پاک‌کردن‌ این گونه لاک‌ آشنا‌ شویم .

برای این عمل شما قادر خواهید بود یک پد یا پنبه را آمیخته به الکل یا استون کرده و روی ناخن خودتان قرار دهید پس از آن روی سطح‌ انگشتان را فویل بپیچید و صبر نمایید چند دقیقه به همین وضعیت برجای بماند . پس از مدت زمانی فویل و پنبه را از روی انگشت خودتان بردارید . مشاهده خواهید کرد که لاک‌ سرسخت‌ ، دوام خویش را از دست داده و به سادگی پاک‌ می گردد .

ترفند‌های‌ لاک‌ زدن‌

ترفند‌های‌ لاک‌ زدن‌

 

برای خشک گردیدن فوری لاک‌ بایستی چه کاری‌ انجام‌ داد‌ ؟

اگر مشغله‌ فراوانی داشته باشید ، حتماً با مساله خشک گردیدن لاک‌ بر روی ناخن خودتان روبه رو خواهید شد زیرا چنانچه بی‌وقفه پس از لاک‌ زدن‌ آغاز به اجرا کار‌هایتان‌ نمائید محتمل خواهد بود لاک‌ زده‌ شده‌ بر روی انگشتان خراب‌ شده‌ و از شکل بیفتد .

برای حل این مساله قادر خواهید بود یک پیاله آب یخ را از پیش مهیا کرده و بی‌درنگ پس از اینکه لاک‌ زدید دستتان را به وقت چند دقیقه داخل ظرف بگذارید . با اعمال این کار‌ موجب خواهید شد که لاک‌ فوری تر از حد رایج خشک و سخت گردد و دیگر در معرض‌ لطمه نباشد .

حباب‌های به وجود آمده در داخل شیشه‌ لاک‌ را با غلطاندن از میان ببرید

مدتی پس از خریداری لاک‌ آگاه می‌شوید که لاکی که تهیه کرده‌اید دیگر وضعیت سابق را نخواهد داشت چون با ورود حباب‌‌های‌ هوا‌ در بین ذرات لاک‌ موجب برآمدگی‌ روی ناخن شما می گردد . منتها خطا می‌کنید ، این حباب‌‌ها‌ به دلیل پایین‌ آمدن وضعیت کیفی لاک‌ شما ایجاد‌ نمی گردد بساکه شیوه تکان‌دادن‌ لاک‌ می باشد که موجب ظهور این مساله می گردد. برای ممانعت از رخداد این حادثه لاک‌ را بجای تکان‌دادن‌‌های‌ سخت ، بین دو دست خودتان قرار داده و آن را بغلطانید . مشاهده خواهید کرد که دیگر اثری از حباب‌ بر روی سطح ناخن شما زمان اعمال کار‌ تولید نمیگردد.

با اندکی وازلین راحت‌تر درب لاک‌ را باز بکنید

اگر از آن گونه افراد می باشید که با وا کردن درب لاک‌ خودتان پیوسته مشکل‌ دارند از یاد نبرید که این مساله تنها با بکارگیری مقداری وازلین حل خواهد شد . عامل سخت گردیدن و باز نشدن درب لاک‌ تنها این خواهد بود که قسمتی از لاک‌ در این بخش خشک گشته و موجب می گردد که درب لاک‌ بی‌نهایت سفت باز گردد . شما قادر خواهید بود تنها با گوش پاک‌کن و اندکی وازلین دسته پیچی درب را آغشته‌ کرده و موجب شوید لاک‌ در این نواحی خشک نشود .

4.9/5 - (26 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *