بهترین محصولات برند لورآل

بهترین محصولات برند لورآل | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

بهترین محصولات برند لورآل : برای آشنایی با بهترین های این برند با ما همراه باشید در هفت رژ

معرفی برند‌ لورآل

برند فرانسوی لورآل (L’Oreal) یکی از بزرگترین کمپانی های ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی‌ جهان می باشد که از سال ۱۹۰۹ تلاش خود را در پاریس شروع نموده است . لورآل در همگی عرصه های آرایشی ، بهداشتی ، حفاظت از مو ، رنگ مو ، حفاظت از پوست و عطر کالاهای کیفیت بالایی داراست .

برند لورآل اولین مرتبه به وسیله یک شیمی‌دان جوان‌ فرانسوی و با ساخت رنگ مو با فرمولاسیونی به اسم اوریال صورت گرفت . شگفت آور خواهد بود بدانید که برند اورآل دارای ۶ مرکز‌ بررسی و توسعه در کل جهان می باشد . ۲ مرکز‌ در فرانسه ، ۲ مرکز‌ در آمریکا ، ۱ مرکز در ژاپن و ۱ مرکز هم در چین وجود دارد .

سرانجام اورآل با اضافه نمودن خط ساخت تولیدات سلامت و مراقبتی کودکان به اسم L’Oreal Kids سبد محصولات خود‌ را کامل نمود .

پرایمر مات‌ کننده پوست‌ لورآل INFALLIBLE

همانگونه که از اسمش آشکار است برای مات‌کردن‌ پوست‌ و تولید پوششی نرم ، مخملی و یکدست برای پیش از آرایش نمودن بکارگیری می گردد . لازم است گفته شود که این محصول منفذهای باز پوست را پوشانده و بی‌رنگ‌ می‌ نماید .

بهترین محصولات برند لورآل


خرید پرایمر لورآل از هفت رژ

خط چشم لورآل SUPER LINER PERFECT SLIM

این خط چشم به شکل ماژیکی طراحی گشته و به همین علت بکارگیری از آن بسیار آسان خواهد بود . این کالا ماندگاری بسیار بالایی داشته و با یاری نوک‌ قلمو مانند آن قادر خواهید بود یک خط چشم نازک و قشنگ بکشید .

بهترین محصولات برند لورآل

ریمل لورآل MISS HIPPIE

این کالا محتوی مایع ابریشمی می باشد که از جمع‌شدن ریمل بر روی مژه‌ها و از چسبیدن آنها ممانعت می‌کند . برس این ریمل مویی می باشد و ماده‌های آن به علت داشتن رنگدانه‌های تیره ، مژه‌های شما را سیاه تر و تیره‌تر نمایش می‌دهد .

بهترین محصولات برند لورآل

بهترین محصولات برند لورآل


خرید ریمل حجم دهنده لورآل از هفت رژ

کرم پودر‌ لورآل INFALLIBLE 24 H -MATTE مدل Honey

این کرم پودر بافتی خیلی نرم و وضعیت کیفی عالی داراست و پس از بکارگیری پوشانندگی عالی ، یکدست و یکنواختی را بر روی پوست صورت‌ خلق می‌کند .

بهترین محصولات برند لورآل

پنکیک لورآل true match

این محصول پوشش‌دهی بسیار بالایی داراست . به علت ماندگاری دراز مدت آن بر روی پوست‌ ، احتیاجی نیست روزی چند مرتبه آن را ترمیم نمائید . بافت‌ خیلی نرم و لطیفی داشته و به آسانی بر روی پوست می‌نشیند و به دلیل بافت‌ نرم به هیچ وجه حس سنگینی بر روی پوست‌ صورت خویش نمی کنید .

بهترین محصولات برند لورآل

بهترین محصولات برند لورآل

 

شامپوی موی لورآل MYTHIC OIL با ویژگی تغذیه‌ کننده

این شامپو با قصد تغذیه و تقویت موهای خشک و نازک و آسیب دیده ساخته گشته است . به سبب داشتن روغن آرگان و ویتامین E ، موها را به صورت عمقی تغذیه می کند و آن‌ها را درخشنده می نماید . در محتویات این شامپو گیاه “مر” هم وجود دارد‌ که خواص حقیقی آن ترمیم‌کنندگی خواهد بود . از این رو اگر موهای شما خشک گشته ، صدمه دیده یا خیلی نازک شده ، این شامپو گزینش مطلوبی برای شما خواهد بود چون افزون بر ترمیم کردن موهای صدمه دیده به آن‌ها شکل مناسبی می‌دهد و در نهایت موهای نازک و کم پشت شما ، پر پشت‌تر به نگرش می‌رسد .

بهترین محصولات برند لورآل

ماسک موی ترمیم‌ کننده لورآل ELSEVE مدل‌ Total Repair 5

این ماسک ، موها را تقویت‌ کرده و در مقابل صدمه های محیطی و آب و هوایی‌ از آن‌ها مراقبت می نماید . در محتویات این ماسک مو از سرآمید بکارگیری شده که روی مو را ترمیم می‌کند . از دیگر محتویات این فرآورده پروکراتین خواهد بود که موهای آسیب دیده‌ را ترمیم و تغذیه‌ می نماید و آنها را درخشان می کند.

بهترین محصولات برند لورآل


خرید ماسک موی ترمیم‌ کننده لورآل از هفت رژ

5/5 - (35 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *