نکات و ترفندهای اساسی آرایش که هر زنی باید بداند

نکات و ترفندهای اساسی آرایش | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

نکات و ترفندهای اساسی آرایش که هر زنی باید بداند : آرایش! بسیاری از زنان از این امر اجتناب می کنند ، زیرا فکر می کنند این کار بسیار پیچیده است و به درستی متوجه آن نمی شوند. اما با چند نکته ساده و اساسی در زمینه آرایش ، هر کس می تواند هر روز میزان جذابیت خود را افزایش دهد با ما همراه باشید در هفت رژ

قبل از آرایش چه باید کرد

قبل از اینکه به نکات اصلی آرایش بپردازیم ، باید نحوه آماده سازی صورت خود را بیاموزید ، حتی زمانی که قصد آرایشی ساده دارید. یک برنامه معمول قبل از آرایش چیزی نیست جز  تمیز کردن و مرطوب کردن شما برای پاک کردن صورت از چربی های اضافی و همچنین هیدراته نگه داشتن آن ، به طوری که آرایش به طور صحیح و یکنواخت روی پوست شما قرار بگیرد.

نکات و ترفندهای اساسی آرایش

پاکسازی صورت

از پاک کننده های مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. انواع پوست های خشک باید از پاک کننده های مبتنی بر کرم استفاده کنند در حالی که انواع پوست های چرب باید از پاک کننده های حاوی ژل استفاده کنند.

از تونر پوست برای آماده سازی صورت برای آرایش استفاده کنید این مرحله برای انواع پوست چرب و مستعد آکنه ضروری است تا ظاهر چرب را کاهش دهد. با استفاده از پنبه ، مقداری تونر را روی صورت و گردن خود بمالید.

مرطوب کننده بزنید

مهمترین نکته در مورد آرایش اولیه این است که قبل از آرایش ، پوست را با کرم مرطوب کننده مرطوب کنید. مرطوب کننده علاوه بر حفظ سلامت و انعطاف پذیری پوست ، به آرایش یکدست کمک می کند. در حالی که پوست های خشک و حساس باید از مرطوب کننده های روغنی استفاده کنند ، انواع پوست های چرب باید از مرطوب کننده های مبتنی بر آب استفاده کنند که منافذ را مسدود نمی کند.

نکات و ترفندهای اساسی آرایش

نحوه انجام آرایش اولیه: نکات و ترفندهایی برای مبتدیان

با پرایمر صورت شروع کنید

یک پرایمر پایه آرایش را ایجاد می کند ، ظاهری یکدست به آن می بخشد و حتی ماندگاری آرایش را بیشتر می کند. شما می توانید پرایمر صورت مناسب با نوع پوست خود بخرید یا از کرم های BB ، کرم های CC و مرطوب کننده های رنگی استفاده کنید. اینها ترکیب خوبی بین پرایمرهای آرایشی و مرطوب کننده ها هستند و با کرم ضد آفتاب نیز استفاده می شوند!

نکات و ترفندهای اساسی آرایش

نکات و ترفندهای اساسی آرایش

 

مخفی کردن حلقه ها و لکه های تیره

در روال ساده آرایش ، کانسیلر به پوشاندن حلقه های تیره و لکه ها کمک می کند ، در حالی که در روال پیچیده تر آرایش ، از پالت های کانسیلر برای اصلاح رنگ استفاده می شود و هرگونه لکه ، سیاهی دور چشم ، لکه ها و منافذ بزرگ را می پوشاند. کانسیلری که استفاده می کنید باید دو درجه روشن تر از پوست صورتتان باشد.

نکات و ترفندهای اساسی آرایش

به طور یکنواخت از فونداسیون استفاده کنید

فونداسیون رنگ پوست را یکدست می کند بدون اینکه به طور غیر طبیعی روشن به نظر برسد. البته این بستگی به این دارد که کرم انتخابی شما مناسب نوع پوست و رنگ پوست شما باشد. برای شروع ، مقداری فونداسیون روی دست خود بگذارید و با استفاده از یک برس روی صورت خود بمالید. از اسفنج برای ترکیب یکنواخت فونداسیون روی صورت خود استفاده کنید .

سایه چشم تک رنگ استفاده کنید

برای یک روال ساده آرایش ، می توانید یک رنگ سایه چشم را بکارگیری کنید. می توانید سایه های صورتی مات و یا خنثی را امتحان کنید. اگر استفاده از خط چشم برای شما کار دشواری است ، آن را از دست ندهید و به جای آن خط چشم های رنگی را امتحان کنید.

آیا می خواهید نحوه استفاده از سایه چشم را یاد بگیرید ؟ این پست را بخوانید تا همه چیز را درباره سایه چشم و سایر نکات آرایش چشم بدانید.

نکات و ترفندهای اساسی آرایش

نکات و ترفندهای اساسی آرایش

 

باید امتحان کرد! از این سایه چشم قدیمی برای این نکته آرایشی اساسی استفاده کنید.

خط چشم ها را تعریف کنید

کشیدن خط چشم ساده است با این حال ، بسیاری از خانم ها استفاده از خط چشم روی خط مژه را یک چالش می دانند. اما یک ظاهر آرایش ساده نیازی به یک ظاهر فانتزی بالدار یا دو خطی ندارد. برای یک آرایش ساده کافی است تا شکل چشم شما را مشخص کند. می توانید انواع مختلف را آزمایش کنید تا جلوه های متفاوتی به دست آورید. به عنوان مثال ، می توانید از خط چشم مدادی برای ضربه ای نرم اما ضخیم استفاده کنید ، در حالی که خط چشم مایع رنگ تیره تر و واضح تری دارد.

نکات و ترفندهای اساسی آرایش

لب ها را رنگ کنید

قبل از استفاده از هرگونه آرایش روی لب های خود ، از یک مسواک قدیمی استفاده کنید تا پوست مرده را در ناحیه لب و اطراف آن به آرامی پاک کنید. در مرحله بعد ، لب های خود را با استفاده از بالم لب مرطوب کنید. در نهایت ، رنگ لب را انتخاب کنید که بتواند ظاهر کلی شما را تکمیل کند. می توانید از خط لب برای ایجاد فرم و مشخص کردن لب های خود به صورت نازک و ناهموار استفاده کنید خط لب می تواند ماندگاری رژ لب شما را بیشتر کند.

1.9/5 - (56 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *