بهترین شامپوهای بدون سولفات ایرانی

بهترین شامپوهای بدون سولفات ایرانی | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

بهترین شامپوهای بدون سولفات ایرانی : سولفات گونه ای از مواد شیمیایی می باشد که در بیشتر تولیدات شوینده وجود دارد که با ایجاد کف، چربی و کثیفی را از میان می‌برند، بنابراین شامپوهای بدون سولفات کم‌تر از شامپوهای عادی کف می نمایند. سولفات‌ها می‌توانند باعث خشکی پوست سر و مو شده و آن‌ها را دچار التهاب کنند. این نوع شامپو بی ضرر می باشد و برای اشخاص دارای موهای فر و خشک، موهای کراتینه و رنگ شده بکارگیری از آن سفارش می شود با ما همراه باشید در سایت هفت رژ

شامپو بدون‌ سولفات پریم (Prime Calming Urea)

بهترین شامپو بدون سولفات شامپو بدون‌ سولفات پریم ، دربردارنده ترکیب گیاهی کارآمدی مثل روغن دانه‌ چیا و عصاره‌ گل هانیساکل می باشد و به علاوه در ترکیبات خود سدیم لاکتات و اوره دارد . این شامپو به علت داشتن ترکیبات گیاهی ، طراوت و نرمی‌ پوست‌ و مو را زیاد می کند و خارش و التهاب را رفع می نماید . شامپو پریم با ازدیاد رطوبت ، لطافت و طراوت مو ، التهاب و خارش پوست‌ کف سر را هم رفع می نماید .

شامپو بدون سولفات پریم برای پوست‌‌های‌ بسیار خشک ، مبتلا آلرژی و پسوریازیس مطلوب است . این شامپو به بهبود درماتیت آتوپیک پوست بدن کودکان بالای ۳ سال یاری می‌کند و آبرسان و تسکین بخش‌ پوست‌ سر خواهد بود . التیام فوری خارش و التهاب به علت خشکی پوست ، و دفع و ازبین‌بردن پوسته‌ ریزی از دیگر مزایای بکارگیری از این شامپو می باشد.

بهترین شامپوهای بدون سولفات ایرانی

بهترین شامپوهای بدون سولفات ایرانی

 

شامپو بدون سولفات کامان مدل Total ۵ in ۱

این شامپو که حجم‌ ۴۰۰ میلی‌لیتری دارد را تا مدت زمان خیلی زیادی قادر خواهید بود بکارگیری نمایید . به خاطر وجود نداشتن سولفات در ترکیبات این شامپو برای اشخاصی که موهایی صدمه دیده ، خشک ، فر ، رنگ‌ و دکلره و کراتینه شده دارند ، خیلی مطلوب است . شامپوهای بدون سولفات کف خیلی زیادی ایجاد نمی‌کنند ولی قدرت تمیزکنندگی مطلوبی دارند . شامپو کامان برای زنها و مردها و به‌صورت روزانه قابلیت بکارگیری خواهد داشت . اکثر مشتری ها بعد از بکارگیری از این شامپو کاملا راضی هستند به‌ صورتی که در نوبت های آتی هم آن را خریداری کرده اند.

بهترین شامپوهای بدون سولفات ایرانی

بهترین شامپوهای بدون سولفات ایرانی

 

شامپو بدون سولفات لافارر

شامپو بدون سولفات لافارر یکی دیگر از تولیدات محبوب فروشگاه ها می باشد که برای موهای رنگ و کراتین‌شده ساخته شده است . این کالا را قادر خواهید بود در حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر تهیه نمائید اگر موهایتان به هر علتی صدمه دیده می باشد ، قادر خواهید بود برای اصلاح و استحکام موها از این شامپو بکارگیری نمائید . این شامپو دارنده فرمول ساخت ملایم می باشد که آلودگی‌‌ها‌ و چربی‌های زاید را بدون‌ کمترین صدمه از موهایتان منزه می‌نماید . این کالا حاوی کافئین ، کراتین و پروتئین هیدرولیز شده می باشد . این ترکیبات موجب تقویت و پیشگیری از ریزش مو هستند . همچنین ، وجود عصاره‌ی گندم و سویا به اصلاح و تغذیه‌ی موهای شما یاری فراوانی می نماید . مورد دیگر این که باعث ثبات و پرپشت شدن موها می‌گردد .

بهترین شامپوهای بدون سولفات ایرانی

بهترین شامپوهای بدون سولفات ایرانی

 

شامپو بدون سولفات درمالیفت

درمالیفت یکی از کمپانی های پیروز ایرانی در سابقه ساخت اقسام تولیدات آرایشی و بهداشتی و صحت محور می باشد . شامپو Vita -Grow درمالیفیت که به عنوان عالی ترین شامپو برای موهای چرب هم شناخته می گردد ، به حالت کارآمدی به کاستن و معالجه ریزش بسیار مو امداد می‌کند و در تقویت موهای لطیف و صدمه دیده هم بی‌شمار اثرگذار خواهد بود ، این کالا بدون ترکیبات زیان‌بار همانند سولفات و پارابن می باشد و از ریزش موهای شما می کاهد.

خصوصیات این کالا : ‌ یاری به معالجه ریختن موی سر با دلایل متعدد (ارثی و غیر ارثی ) ، تقویت‌ کننده رویش فولیکولهای ضعیف مو ، پیشگیری از پیری و سفیدی موها و همچنین ترشحات غدد چربی پوست‌ سر را می کاهد ، مطلوب برای بکارگیری خانم ها و مردها ، ‌ قدرت نرم کنندگی خوب ، فاقد سولفات ، فاقد نمک ، فاقد پارابن .

بهترین شامپوهای بدون سولفات ایرانی

شامپو بدون سولفات استم سل

شامپوی درمانی استم سل که برای موهای خشک و صدمه دیده محصول خیلی مطلوبی است ، حداقل ترین ماده های شیمیایی را دارا است . این شامپو از این رو برای رطوبت رسانی و تقویت نازکی در موهای خشک خیلی کارآمد است . افزون بر حذف‌ سولفات ، شامپوی استم سل کلا پارابن‌ها ، سیلیکون‌ها و هفت ماده مضر و سرطان‌زا دیگر را نیز از ترکیبات خود حذف‌ نموده است .

با از بین بردن عمل آنزیم پنج آلفا ردوکتاز ، شامپو عاری از سولفات استم سل از ایجاد دی هیدروتستوسترون (DHT) خودداری نموده و با زیاد نمودن فاز آناژن سیکل رویش مو ، ‌ ریختن مو را کنترل‌ می نماید . مجدداً این شامپو افزون بر خوب بودن برای معالجه ریختن موی فصلی ، سبب کلفتی بیشتر و تقویت موهای کرکی شکل می‌گردد . از سوی دیگر علت تحریک هم‌نهاده کلا‍ژن و از میان بردن موارد آسیبزا مولکول‌های پروتئین می شود و وجود این ماده به تقویت فولیکول‌های مو یاری می‌نماید .

این شامپو خشکی پوست سر را مداوا کرده و از ریختن موی سر ، ظریف شدن تار‌ موها ، شوره سر و التهاب پوست‌ سر جلوگیری می نماید . ترکیبات این شامپو محتویات گیاهی اثرگذار افشره بابونه ، افشره آلوئه ورا‌ ، پروتئین هیدرولیز شده سبزیجات ، پروویتامینB5 ، شی باتر و روغن‌ آرگان و روغن جوانه گندم‌ می باشد . به علاوه این شامپو در حفاظت از موها در مقابل اشعه های مضر هم نقش خواهد داشت .

بهترین شامپوهای بدون سولفات ایرانی

4.7/5 - (32 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *