بهترین محصولات برند مای

بهترین محصولات برند مای | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و فروشگاه آنلاین ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

بهترین محصولات برند مای : شرکت آریان کیمیا تک در سال ۲۰۰۳ تلاش خود را در عرصه تولید کالاهای آرایشی و بهداشتی‌ زیر نظر استانداردهای جهانی آغاز نموده است . تولیدات آرایشی و بهداشتی ساخت این کمپانی که با برند مای (MY) شناخته می‌شود با بکارگیری از دستور ساخت و ماده‌های نخستین پیشنهادی کمپانی کال‌ اند کو آلمان در یکی از بروزترین و پرامکانات ترین آزمایشگاه ها و کارخانه های خاورمیانه ساخت و ارائه می‌گردند . ملزم به یادآوری می باشد که برند مای در سال ۱۳۹۷ پیروز به دریافت عنوان برتر‌ در عرصه آرایشی و بهداشتی‌ شده‌ است‌ برای شناخت بهترین محصولات برند مای با ما همراه باشید در سایت هفت رژ بزرگترین مجله زیبایی

افزون بر این ، کالاهای آرایشی و بهداشتی مای پیروز به دریافت استانداردهای بین‌المللی از قبیل ISO22716 و GMP شده‌ است . مای مسئولیت خود‌ را حفظ بهداشت و حفاظت از پوست و موی مشتریان قرار داده و در این حوزه نیز برای بانوان ، آقایان و کودکان ایرانی کالاهای مناسبی را پدیدآوری کرده است . وسایل آرایشی و بهداشتی‌ این مارک مناسب با آب و هوا‌ کشور ایران می باشند و در عملکرد فزون‌ترین سازگاری و کاربرد را برای پوست ملت ایران دارد .

کرم پودر‌ بلک دیاموند مای

اگر بخواهیم عالی ترین کرم پودر مات‌ مای برای پوست معمولی که دارای پوشش‌ دهی مناسب بر روی پوست‌ خواهد بود را معرفی کنیم می توانیم به کرم پودر‌ مدل بلک دایموند اشاره‌ کنیم چون منفذهای باز و دیگر لکهای‌ پوست‌ را می پوشاند و چهره ای یک دست برای شما به ارمغان می آورد . افزون بر آن بلک دایموند نیمه‌ مات‌ و جزو عالی ترین کیفیت‌ تولیدات مای به شمار می رود به این سبب که SPF15 داراست که از پوست‌ صورت‌ در برابر اشعه های مضر فرابنفش محافظت می کند. بلک دایموند گونه نوین کرم پودر‌ مات‌ مای برای پوست معمولی است برای‌اینکه هم کرم پودر‌ قدرتمند و ماهرانه و هم یک ضد آفتاب‌ کامل با ظاهری نیمه‌ مات‌ می باشد .

بهترین محصولات برند مای

بهترین محصولات برند مای

 

کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند مای

همان گونه که در جریان هستید پوست‌ اطراف چشم خیلی حساس و لطیف خواهد بود و نباید از هر کرم یا کالای آرایشی در این بخش بکارگیری گردد . به این دلیل که اطراف چشم تمام اشخاص امکان‌پذیر خواهد بود اندکی تیرگی‌ داشته باشد‌ و یا خطوطی روی آن باشد ، ما نمی‌توانیم برای پوشش‌ این عیب ها از کرم‌پودر روی پوست‌ این بخش بکارگیری کنیم . برای این‌کار از کالایی به اسم کانسیلر می‌توان استفاده نمود . کانسیلرها در دو گونه پوشاننده و اصلاح‌ کننده عیوب صورت‌ کاربرد‌ بسیاری دارند و یکی از با اهمیت ترین مصرف های آن برای پوشانیدن تیرگی‌‌ها‌ و گودی‌ پایین چشم و کسر چین‌ و چروک نواحی آن می باشد .

کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند مای با بافت سبک‌ خودش پوشش‌ دهی مطلوبی خواهد داشت و به کسر رنگ جای‌ جوش‌ و لک روی پوست‌ یاری نموده و تیرگی‌ اطراف چشم را رفع می کند . این کالا به تصحیح‌ رنگی ، زیرسازی و یک دست نمودن پوست‌ پیش از خودآرایی چهره یاری می نماید و سبب ازدیاد نرمی‌ و طراوت پوست‌ اطراف چشم می گردد . کانسیلر بلک دایموند مای دارای محتویات ضدچروک قدرتمند هست و بازدارنده از خلق چین‌ و چروک در پیرامون چشم گشته و به کاستن آن‌ها امداد می نماید . کانسیلر جنتل تاچ مای سبب روشن‌ گشتن پوست‌ پیرامون چشم گشته و در برطرف کردن تیرگی‌ و پف پایین چشم اثرگذار می باشد . بهای کانسیلر مای مقرون به صرفه می باشد و دارای ۳ رنگ متفاوت است و بازدارنده از پیری‌ زودرس‌ پوست‌ اطراف چشم می گردد .

خط چشم مویی برند‌ مای مدل WATER PROOP PLUS VITAMIN E

آرایش چشم و ابرو اثرگذاری بسیاری در گیرایی قیافه خواهد داشت بکارگیری از خط چشم مویی برند مای می تواند یاری نماید یک آرایش ماهرانه اجرا دهید . این کالا به آسانی در خط پلک کشیده‌ می گردد . رنگ سیاه مخملی داراست و در فرمول ساخت آن از مواد طبیعی بکارگیری گشته بدین‌لحاظ بر روی هر گونه پوست سازگاری خواهد داشت . بعد از خشک گردیدن پوست پوست‌ نمی گردد و ماندگاری بالایی دارد.

بورس مویی بسیار ظریف این خط چشم نشان‌ دهنده وضعیت کیفی تولیدات مای خواهد بود که می توان‌ به سادگی با راندمان این کالا از مواد اثرگذاری از قبیل ویتامین E و آنتی اکسیدان تشکیل شده که هر دو برای حفاظت از پوست‌ در برابر پیری زودرس اثرگذار خواهد بود بهره برد.

بهترین محصولات برند مای

بهترین محصولات برند مای

 

خط چشم ماژیکی مای مدل Dip Liner

خط چشم ماژیکی مای سبک Dip Liner یک کالا کیفیت خوب دربردارنده ویتامین E و ضد آب میباشد که برس آن به‌ شکل ماژیکی طراحی و ایجاد شد‌ه‌است. چشم یکی‌از اعضای اساسی صورت به حساب می آید که آرایش و پیرایش آن دیده‌های نافذ و گیرایی را نشان خواهد داد. این خط چشم خطی یک پارچه، صاف و تماماً مشکی را روی پوست پلک شما ساخت و ساز می کند که بسیار با دوام و به یادماندنی میباشد و به سرعت خشک میشود. وسعت خط چشم ماژیکی مای سبک Dip Liner ۴٫۵ml میباشد. کمپانی مای جزو برندهای ایرانی میباشد که با اعتنا به کیفیت و ارزش توانسته منزلت ویژه‌ای پیدا نماید.

بهترین محصولات برند مای

بهترین محصولات برند مای

 

پنکک ساده مای

پنکیکی که به وسیله مارک مای پدیدآوری گشته است اثر مات‌ کنندگی داراست و چربی مازاد پوست را جذب می نماید . بکارگیری از وسایل آرایشی مطلوب به شما در خودآرایی با ماندگاری بالا‌ یاری خواهد کرد ولی با استعمال از پدهای آرایشی خوب نیز قادر خواهید بود در این موضوع نقش‌ مهمی را اجرا بکنید . پنکیک مای با شماره ۰۱ و تن رنگ روشن برای اقسام پوست‌ها خوب خواهد بود و با حالت مات‌ کنندگی که روی پوست‌ تولید می نماید برق مازاد پوست را می گیرد و پوستی یکدست و صیقلی را برای شما به ارمغان می آورد که با دقت به بها و وضعیت کیفی که دارد مقرون‌ به‌صرفه‌ می باشد .

بهترین محصولات برند مای

بهترین محصولات برند مای

 

ریمل بلک دیاموند مای

آرایش چشم از دوران گذشته تا به الان یکی از اساسی ترین نوع خودآرایی ها برای ظاهر زیبا چهره محسوب می شود . این مورد نشان‌دهنده‌ توجه نمودن ما به آرایش چشم بوده و یکی از وسایل آرایشی پرکاربرد بکارگیری از ریمل برای شکل دادن به مژه‌ها خواهد بود . مژه‌ها یکی از اساسی ترین بخش هایی می باشند که باعث زیبایی چشمان شما می شود . ریمل حجم‌ دهنده مای مدل Black Diamond مدل Luxurious در حجم ۱۵ میلی‌لیتر ارائه گشته و به خوشگلی هرچه بیشتر چشم های شما یاری می‌کند . از مختصه های این ریمل می‌توان به تفکیک مژه‌ها ، سیاه کننده و برس نازک با کاربرد راحت اشاره‌ نمود .

رژ لب مدادی مای

مواردی از جمله رنگ مو ، رنگ پوست و شکل لب را باید در گزینش رژ در نظر گرفت . اشخاصی که پوست روشن دارند ، از رژهایی با تم رنگی سرخ ، زرشکی و ارغوانی بکارگیری کرده و افرادی که پوست تیره دارند ، از رژهایی با تم رنگی نارنجی و آجری بکارگیری می‌کنند .بایستی حتما به فرم لب‌ها‌ دقت شود. کسانی که لبهای باریکی دارند نباید از رنگهای تیره بکارگیری کنند . تم رنگی لایق آن ها ، صورتی ، صورتی روشن‌ و هلویی است . رژلب مدادی مای ، با بافتی سبک و بازه رنگی زیبا و کامل عرضه گشته و از ماندگاری و ثبات بسیار بالایی نیز برخوردار خواهد بود . این کالا باعث خشکی یا لایه‌لایه شدن لب‌ها‌ نشده و احساس نرمی و طراوت ویژه ای را ایجاد می کند .

بهترین محصولات برند مای

5/5 - (34 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *