اسم لوازم آرایشی های معروف

اسم لوازم آرایشی های معروف | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

اسم لوازم آرایشی های معروف : میل به زیبایی فطرتی طبیعی بوده که همه اشخاص خصوصاً خانمها پیگیر آن می باشند و به این علت تلاش میکنند با بکارگیری از وسایل مختلف خودشان را تا آنجا که ممکن می باشد زیباتر نشان دهند . هنگامی که حرف از خودآرایی می گردد ، وضعیت کیفی وسایل آرایش حرف‌ اول را می زند . کیفیت اسباب خودآرایی با نتیجه پیرایش نمودن ، ارتباط بی واسطه خواهد داشت ، به این مفهوم که اگر از ابزار نامرغوب بکارگیری می نمائید ، انتظار عملکرد راضی‌کننده را نداشته باشید . هفت رژ در این نوشته تصمیم دارد تا شما را با عالی ترین های عرصه آرایش و پیرایش آشنا‌ نماید .

عالی ترین مارک وسایل آرایشی ، برندی است که به جز ظاهر زیبا ، برای صحت پوست نیز ارزش قائل باشد و وضعیت کیفی کالاها را تا حد میسر بالا‌ ببرد . چنانچه به صحت پوست‌ خود ارزش می دهید و قصد ندارید بر اثر‌ بکارگیری همیشگی از تولیدات آرایشی ، پوستتان گریبانگیر صدمه گردد ، خیلی خوب می باشد کالاها مورد‌ احتیاج خویش را از عالی ترین مارک وسایل آرایشی فراهم کنید تا از صحت و وضعیت کیفی ساخت آنها خاطرجمعی داشته باشید.

آنچه در این مقاله از هفت رژ می‌خوانید

مک M .A .C

مک یکی از کمپانی های ارائه کننده کالاهای آرایشی و بهداشتی می باشد . مک M .A .C در حقیقت مخفف Makeup Art Cosmetics است . این مارک در ساخت لوازم آرایش ماهرانه حرف‌ اول را در جهان می زند و با اینکه در اوایل تنها برای آرایشگران ماهر ابداع شد . این شرکت با شراکت اشخاص نامور در قلمرو مد و هنر نقش مهمی در تغییر و تحول مد ایجاد نموده و یک مطلب اصلی راجع‌به مک تلاش های آن در امر خیریه می باشد ، مثلا خط ساخت ویوا گلم Viva Glam که نتیجه برآیند از آن در عرصه مبارزه با HIV بکارگیری می گردد .

کشور سازنده این تولیدات ، آمریکا است . مقصود از ایجاد برند مک ، ساخت کالاهای آرایشی با وضعیت کیفی عالی در کنار بها مناسب بوده است‌ . هم اکنون برند‌ مک را می‌توان به ‌عنوان موفق‌ترین مارک ، در عرصه ساختن کالاهای آرایشی اسم گذاری نمود . یکی از خصوصیت های تولیدات مارک مک از همان نخست شکل لوکس آن می باشد که در بسته بندی و ظرف های سیاه عرضه می گردد .

این مارک قابل استفاده برای عالی ترین آرایشگران و حتی اشخاص عادی است چیزی که موجب معروفیت mac شده است‌ گوناگونی رنگ و کیفیت بالا در میان کالاهایش می باشد که آن را مبدل به یکی از عالی ترین مارک لوازم آرایشی کرده است‌ .

اسم لوازم آرایشی های معروف

اسم لوازم آرایشی های معروف

 

لورآل L’Oreal

لورآل یک مارک فرانسوی ساخت وسایل آرایشی ، یکی از کلان ترین شرکت های پدیدآوری وسایل آرایشی جهان از سال ۱۹۰۹ تا حالا بوده است . لورآل هم در عرصه تولیدات آرایشی ، هم کالاهای مواظبت از پوست‌ و مو ، رنگ مو ، ضد آفتاب و ادکلن فعالیت‌ می کند . این کمپانی هم اکنون دارنده ۳۶ کمپانی کلان نظیر لنوین ، جورجیو آرمانی ، لانکوم ، دیزل و … می باشد .

این کمپانی هم کالاهایی را عرضه می‌کند که زنان طبقه حدوسط می‌توانند از آن استفاده نمایند و هم کالاهایی ویژه‌ی طبقه مرفه دارا است . کمپانی لورآل به طور تقریب در بازار تمام مرزوبوم ها موقعیت خود را پیدا نموده ‌است و تمام عرصه های آرایشی و مواظبت از پوست را پوشش‌ داده‌ است . گروه های پژوهش و توسعه‌ی حیات دارویی این شرکت وضعیت کیفی کالاهای آن را ترفیع داده‌اند .

لورآل بزرگترین کمپانی ابزار آرایشی در دنیا است که تلاش های خودشان را در عرصه وسایل آرایشی و بهداشتی ، رنگ مو ، محصولات مراقبت از پوست صورت ، کالاهای حفاظت از نور‌ آفتاب ، ادکلن و کالاهای مواظبت از مو گسترش داده است‌ . مورد دیگر این که این کمپانی دارا حق ثبت اختراع عالی در آمریکا شده است و از بهترین مارک های زیبایی در دنیا شناخته شده‌ است‌ .

اسم لوازم آرایشی های معروف

اسم لوازم آرایشی های معروف

 

بورجوئیس Bourjois

کمپانی فرانسوي Bourjois يکي از مارک های معروف اروپا می باشد که تلاش خود را ازسال ۱۹۸۷ شروع نموده است و نخستین کالایی را که به بازار‌ جهاني عرضه کرد ، پودر برنج‌ بود‌ که براي لطیف کردن پوست صورت بکارگیری می شد و نظر بیشتر افراد را به خود جلب نمود . در اين وقت بود‌ که بورژوآ به عنوان يک برند بين‌ المللي معروف شد و هم اکنون پيشرو در ساختن وسایل آرايشي می باشد .

خوب است بدانيد که بورژوا‌ در سال ۱۸۶۲ در شهر پاريس و در پشت‌ صحنه‌‌هاي‌ تماشاخانه براي گريم هنرپیشه ها ایجاد شد . حال بعد از ۱۵۰ سال اين مارک موفق هنوز با مدل های خلاقانه براي زن های امروزی به تولید محصولات اين حیطه با بهای خوب مي‌پردازد .

اسم لوازم آرایشی های معروف

اسم لوازم آرایشی های معروف

 

گلدن رز Golden Rose

مارک گلدن رز در عصر حاضر يکی از شناخته ترين مارک های لوازم آرايشی و بهداشتی به شمار می رود . اين برند يکی از زير دسته های کمپانی کلان ترکيه‌ای Erkul Kozmetik Sanayi Ve Ticaret A .s می باشد . اين کمپانی خودشان نيز سرشناس ترين مارک و توليدی لوازم آرايشی و بهداشتی در ترکيه هستند . امروزه مارک گلدن رز با افزايش وضعیت کیفی تولیدات خود به يک کمپانی کلان آرايشی و بهداشتی در ترکيه تبديل شده است‌ که تولیدات آن را می توان‌ در همگی بخش های جهان مشاهده کرد و تمام اشخاصی که از اين مارک بکارگیری می کنند از آن کاملا راضی هستند.

يکی از خصوصیت های تولیدات اين مارک مغذی بودن می باشد اکثر کالاهای گلدن رز طبيعی و ارگانيک هستند براي پوست و لب‌ها‌ خیلی اثرگذار می باشند و بافت های داخلی را روحی نو می بخشند و از خشکی پوست‌ و لب ممانعت می کنند . با اهمیت ترین خصوصیت تولیدات برند گلدن رز آبرسانی ، حفاظت از پوست ، و ماندگاری بالا می باشد که تنوع در رنگ بندی را نيز بايد به آن افزون کرد .

زيرا هر شخصی مي تواند برطبق علاقه و شخصيت خویش رنگ مورد علاقه خود‌ را پيدا نماید و از آن بکارگیری کند‌ و اين تولیدات مورد‌ تاييد جمعیت و وزارت بهداشت جهانی است .

اسم لوازم آرایشی های معروف

4.9/5 - (29 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *