بهترین محصولات مراقبت از پوست برند پریم (prime)

بهترین محصولات مراقبت از پوست پریم | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

بهترین محصولات مراقبت از پوست برند پریم (prime) : مارک پریم به عنوان یکی از بهترین مارک های لوازم آرایشی بهداشتی مشهور در ایران است که با وضعیت کیفی و مناسب تولید گشته است. استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه به دست آمده از بهترین آزمایشگاه های جهان در فرمول تولیدات پریم باعث شده تا این فرآورده به وسیله متخصصان پوست برای اقسام پوست و در تمام سن و سال ها سفارش گردد با ما همراه باشید در سایت هفت رژ مجله زیبایی

کرم ضد آفتاب‌جوان کننده پریم مدل‌ Matex Colorless

کرم ضد آفتاب‌ جوان کننده پریم مدل Matex با SPF 50 ، از روش مکانیسمی مشابه بوتاکس و شبیه رتینوئیدی توسط عصاره اعجاز آسا تاک‌ چین و چروکهای تولید گشته روی پوست‌ را از میان می برد و بازدارنده از به وجود آمدن مجدد آنها خواهد شد . این فرآورده سرشار از ویتامین E با خصوصیات آنتی اکسیدانی قدرتمند می باشد که یک ضد چروک و مرطوب‌ کننده مطلوب هم به شمار می آید . ضد آفتاب‌جوان کننده پریم از پوست‌ در مقابل اشعه های UVA ، UVB ، IR مراقبت می نماید . به اضافه این ضد آفتاب‌ فوری جذب خواهد شد و قادر خواهید بود از آن به عنوان پایه آرایش هم بکارگیری کنید.

بهترین محصولات مراقبت از پوست پریم

کرم ضد آفتاب‌رنگی پریم مدل‌ Acnex Tinted

این مدل کرم ضد آفتاب‌ رنگی ، پوست شما را بعد از بکارگیری به رنگ بژ نورانی درمی‌آورد . این کرم پودر برای پوست‌‌های‌ حاوی چربی خیلی مناسب خواهد بود . کرم ۴۰ میلی‌لیتری و تیوپی « Acnex Tinted SPF60 » دارای مقدار SPF 60 است . این کرم یک لایه‌ی مراقبتی در مقابل اشعه‌ی UVA ، UVB و IR روی پوست خلق می‌کند . پس با خاطر آسوده قادر خواهید بود در خارج از خانه و در آفتاب گام بردارید. این کرم بدون چربی و کنترل‌کننده‌ی ترشح‌ سبوم می باشد . خصوصیت با اهمیت دیگر این کرم ضد آکنه بودن و ضد میکرب های به وجود آورنده آکنه‌ می باشد چنانچه از پیش آکنه‌ یا لکه‌‌های‌ تیره‌ی پوستی وجود داشته باشد ، با استفاده از این کرم قادر خواهید بود آن‌ها را به‌سرعت بپوشانید . این کرم مناسب پوست‌‌های‌ چرب و جوش دار می باشد . خریداری کرم ضد آفتاب‌پرایم مدل‌ Acnex Tinted SPF60 با دقت به وضعیت کیفی بالای ساخت‌ ، عملکرد شایسته و خوب ، ماندگاری فوق ، رنگ بژ نورانی ، حجم ۴۰ میلی‌لیتری و بها مناسبش خیلی عالی می باشد.

بهترین محصولات مراقبت از پوست پریم

بهترین محصولات مراقبت از پوست پریم

 

لوسیون سفت کننده و ضدافتادگی پوست‌ پریم مدل‌ Matex Lift -Up Lotion

بسیاری از زن ها به‌ دلیل وجود چروک‌های اطراف چشم یا بخش های گوناگون چهره به بوتاکس روی می‌آورند که اثر آن تا چند ماه روی پوست می ماند . تولیدکننده‌ی وسایل بهداشتی پرایم فرآورده ای را به فروشگاه ها ارائه کرده است‌ که تایم اثرگذاری پس از بوتاکس را زیاد می نماید . لوسیون سفت‌کننده‌ی پرایم دربردارنده عصاره‌ی شاه‌بلوط هندی و ویتامین E و A است . آزمایشگاه دکتر‌ اخوی که از سال ۱۳۶۹ در عرصه ساختن وسایل آرایشی و بهداشتی تلاش می‌کند با برند « پرایم » شناخته شده است ، با دقت به استانداردها تولیدات مربوط به پوست را به فروشگاه ها ارائه کرده و با قصد رضایت مشتری قدم برداشته است . این فرآورده به‌ شکل لوسیون می باشد و برای تمام بخش های پوست چهره و گردن قابل بکارگیری می باشد . این شرکت کالایی را عرضه کرده که دارای خواص لیفتینگ اثربخش و یکدست نمودن سطح پوست‌ است . در این فرآورده از دستوری استفاده گشته که به آبرسانی پوست‌ یاری کرده و ویتامین‌های حاضر در آن از پیری زودرس‌ خودداری می‌کند . از این فرآورده می‌توان به‌عنوان پایه‌ی آرایش‌ و پیرایش هم بکارگیری نمود تا زمان ماندن آرایش روی صورتتان را بیشتر نماید . لوسیون سفت‌کننده‌ی پرایم مدل‌ « Matex » با حجم‌ ۳۰ میلی‌لیتر به سفت‌شدن پوست پس از بوتاکس یاری می‌کند .

بهترین محصولات مراقبت از پوست پریم

کرم دور‌ چشم پریم سری‌ Matex

کرم اطراف چشم Prime Matex با مقدار ۱۵ میلی‌لیتر ، یکی از تولیداتی می باشد که به برطرف کردن تیرگی و پف اطراف چشم ، همچنین برطرف کردن چین و چروک‌ها یاری می نماید. این کالا در یک جای از جنس پلاستیک و کاسه‌ای شکل‌ عرضه می گردد که حفاظت آن‌را میسر می‌سازد . این کالا بدون مواد خیلی حساس به روشنایی و مناسب بکارگیری در همه زمان های طول روز است . Matex اثراتی مثل ازدیاد استحکام ، انعطاف‌پذیری ، تازگی و شادابی پوست را برای شما به همراه دارد . اگر شما هم جزو اشخاصی می باشید که مساله چین‌ و چروک ، لک و شل گشتن پوست صورت را با هم دارید و کم‌کم حوالی چشم‌ها هم خطوطی را می بینید ، باید خیلی سریع به فکر چاره باشید.

بهترین محصولات مراقبت از پوست پریم

بهترین محصولات مراقبت از پوست پریم

 

ژل ضد چروک پریم مدل‌ C -Prime

ژل بازسازی و جوان‌ کننده پوست پریم فرآورده ای جدید و چند کاره دربردارنده آسکوربیک اسید مطلق ، با جذب پوستی فوری و عالی و افشره طبیعی آلوی کاکادو (بهترین منشا ویتامین C در طبیعت) است که به دلیل داشتن ویژگی مهار اثرات تخریب‌گر ناپاکی هوا‌ ، با سازوکار های گوناگون فرآیند پیری پوست‌ را کوتاهتر می کند و سبب درخشان گردیدن پوست‌ ، سنتز کلاژن و جوانسازی خواهد شد .

بهترین محصولات مراقبت از پوست پریم

ژل پاک‌ کننده اسکراب پریم مدل‌ Luffa

ژل تمیز کننده اسکراب پوست‌ حاوی چربی پریم مدل‌ Acnex ، یک تمیز کننده عالی و لایه‌ ‌بردار‌ لطیف‌ پوست با خاصیت ویژه می باشد که موجب حذف سلول‌‌های‌ بی‌جان ، عرق ، ماده‌های آرایشی و آلودگی از روی پوست‌ شده و به افزایش ترغیب نوسازی دوگانه فیزیکی و شیمیایی پوست یاری می‌ نماید . ژل تمیز ‌کننده پریم با زیاد کردن خون‌رسانی و گردش ماده‌های مغذی‌ و اکسیژن سبب کاستن ترشح سبوم و جلوگیری از افزایش میکرب های تولیدگر آکنه خواهد شد . به اضافه اینکه وجود محتویات سازگار‌ با پوست در فرمولاسیون این کالا ، پوست را پس از تطهیر دستخوش کشیدگی نمی‌کند و پاکی و طراوت و کشش اکسیژن زیادتر را برای پوست‌ ایجاد می‌کند . ژل تمیز کننده اسکراب لوفا پریم یک تمیز کننده عمقی منفذهای بسته گشته پوست است که نمو میکرب های تولید کننده آکنه را کم می کند.

بهترین محصولات مراقبت از پوست پریم

بهترین محصولات مراقبت از پوست پریم

 

کرم ضد چروک شب پریم مدل‌ Matex

کرم شب پرایم مدل‌ « Matex » آکنده از آنتی‌اکسیدان و ویتامین‌های لازم است که عامل خوبی برای رزم با رادیکال‌‌های‌ آزاد می باشد . آزمایشگاه دکتر اخوی‌ که از سال ۱۳۶۹ در عرصه به وجود آوردن لوازم بهداشتی تلاش می‌کند با اسم پرایم شناخته شده است‌ و با دقت به استانداردها تولیدات درباره پوست را به فروشگاه ها عرضه کرده است‌ که با هدف رضایتمندی خریدار قدم برداشته است‌ . سفارش می گردد که از سن ۳۰ سال ، حتما باید از این کرم ‌ها استفاده گردد . کرم‌های شب در وقت خواب‌ ، مواد مغذی و ویتامین ‌های گوناگون و نیز عوامل جوان‌ ‌کننده را به پوست شخص رسانده و بتوانند در این تایم اثرات خوب خود را انجام دهند.

بهترین محصولات مراقبت از پوست پریم

5/5 - (65 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *