مراقبت‌ از موهای فر
مراقبت‌ از موهای فر

مراقبت‌ از موهای فر | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

مراقبت‌ از موهای فر : بیشتر خانم هایی که موهای فر دارند همواره از فر بودن موهای خود گله دارند و همگی تلاش خویش را اعمال می دهند تا موهای خود را لخت کنند . کوشش هایی که با حرارت افزون بر حد و ماده‌های غیرطبیعی همراه خواهد شد می‌تواند آسیب های جبران ناپذیری را به مو وارد سازد و علت خشکی و حتی موخوره گردد با ما همراه باشید در هفت رژ

خانم های با موی فر باید به این قضیه دقت کنند که در عرصه مد و زیبایی‌ ، موهای فر موقعیت خیلی ویژه‌ای دارد . زیرا حالت‌‌ها‌ و مدل‌‌های‌ بسیار زیبایی را می‌توان در این گونه مو خلق کرد‌ . موی فر حجم‌ بیشتری نسبت به اقسام دیگر مو خواهد داشت ، در بسیاری از موارد همین حجم فراوان خواهد بود که سبب پیرایش بهتر و ایجاد مدل‌های‌ متنوع خواهد شد . اگرچه چند سانتیمتر هم به قد شما افزون می‌کند که برای بسیاری از زن ها اهمیت خواهد داشت ، علی الخصوص هنگامی که موهای خویش را از بالا‌ بسته‌ باشید این زیاد شدن قد عیان تر خود‌ را به نمایش می گذارد.

به علت اینکه تارهای موی فر برخورد اندکی با پوست‌ سر دارند و فضای تهی زیادتری برای گردش هوا‌ بین پوست و مو وجود دارد ، دیرتر حاوی چربی می‌شوند و در نهایت نیاز به شستن کمتری دارند . دلیل دیگری که انگیزه خواهد شد موی فر کمتر نیاز به تطهیر داشته باشد این خواهد بود که موی فر اکثراً به صورت غریزی خشک می باشد و شستن بیش از حد آن شاید باعث خشک تر شدن آن گردد و حالت اصلی خود‌ را از دست بدهد . پس قدر‌ این نعمتی که به شما داده شده را بدانید و در مراقبت از آن بکوشید تا از مزایای آن در حفظ زیبایی قیافه خود سهم ببرید .

آنچه در این مقاله از هفت رژ می‌خوانید

شستشوی موی فر

موهای فر به طور معمول خشک و شکننده‌ می باشند ، از این رو ضرورت به شستشوی روزانه ندارند ، منتها اگر از ژل و وضعیت دهنده‌های دیگر بکارگیری می‌کنید ، خوب است در پایان وقت موهای خودتان را با یک شامپوی معمولی یا شامپویی که مخصوص موی فر می باشد بشویید. بله صحیح شنیدید ، موی فر تاآنجا ارزش دارد که حتی شامپوی ویژه آن هم ساخته شده است‌.

مراقبت‌ از موهای فر

مراقبت‌ از موهای فر

 

 

خشک کردن موهای فر پس از شستن

برای خشک نمودن موهای فر نباید از حوله های کلفت بکارگیری نمائید . خوب می باشد از یک حوله نازک یا یک پارچه نخی برای خشک کردن مو بکارگیری گردد . با حوله یا پارچه نخی نباید بی‌نهایت موها را مالش دهید ، زیرا موی فر شکننده‌ خواهد بود و ممکن می باشد صدمه ببیند و تولید گره های زیادتر در موی فر نماید . فقط باید آب موها را بگیرید و صبر نمایید به حالت عادی خشک گردند . چنانچه لازم دارید از سشوار برای خشکاندن موی خود بکارگیری بکنید ، درجه حرارت آن را روی درجه‌ میانگین قرار دهید .

مراقبت‌ از موهای فر

مراقبت‌ از موهای فر

 

 

شانه کردن موی فر

با دقت به ویژگی های ظاهری‌ که موی فر دارا است ، وجود گره در این گونه مو کاملا عادی است . به خاطر داشته باشید که نباید با این گرهها با تندی رفتار بکنید . تلاش برای گشودن گره موی فر شاید باعث کنده گردیدن ساقه‌ مو گشته و حتی مو را از پایه جدا کند . برای شانه نمودن موی فر نباید از شانه های دندانه‌ کوچک استعمال کنید ، هرچه دنده های شانه درشت‌تر و با مسافت تر باشند ، بهتر خواهد بود . اگر از برس بکارگیری می نمائید ، دقت داشته باشید که قطر آن بزرگ باشد و دندانه های آن با مسافت در کنار هم قرار گرفته باشند . درصورتی‌که باز هم در گشودن گره موی فر با مشکل مواجه شدید ، قادر خواهید بود از یک محلول باز کننده گره مو بکارگیری نمائید .

مراقبت‌ از موهای فر

مراقبت‌ از موهای فر

 

4.7/5 - (13 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *