نکات طلایی برای آرایش‌ پوست روشن

 آرایش‌ پوست روشن | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

 آرایش‌ پوست روشن : پوست روشن از اندک پوست‌‌هایی‌ است که ضمن‌ ظاهر زیبای ویژه ای که دارد ، برای آرایش نمودن شما را با مشکل های فراوانی رویارو می‌کند . همانطور که می‌دانید ، فن های آرایش کردن و گزینش اسباب آرایش‌ برای اقسام رنگ پوست‌ متمایز شده است . در این‌چنین پوست‌‌ها‌ برای اینکه چهره شخص بی‌روح و سرد دیده نشود ، ضروری می باشد تا از روش ها و تکنیکهای آرایشی خاصی استفاده کنید . در این مقاله تصمیم داریم تا در خصوص نحوه خودآرایی پوست‌ روشن گفتگو کنیم . بنابراین چنانچه رنگ پوست شما روشن است و برای خودآرایی انجام‌دادن با دشواری روبرو هستید ، این مقاله می‌تواند به شما کمک نماید با ما همراه باشید در هفت رژ

نکات پراهمیت برای آرایش‌ پوست‌ روشن‌

همانطور که می‌دانید ، ‌رنگ پوست‌ اشخاص خیلی گوناگون است و استراتژی های آرایشی و مراقبتی هریک نیز با دیگری مغایرت خواهد داشت .چنانچه رنگ پوست‌ شما روشن‌ می باشد ، ‌قادر نخواهید بود از رنگ‌ها و شیوه آرایشی دوست خود که پوست‌ سبزه‌ داراست ،استفاده کنید .شاید حتما باید رنگ و تن پوست‌ خویش را بشناسید و با دقت به آن لوازم آرایشی و نوع خودآرایی خویش را تعیین کنید .برای آرایش پوست‌ روشن‌ نکات مهمی وجود خواهد داشت که در پی به بررسی آن‌ها می‌پردازیم :

۱ – ضدآفتاب را از خاطر نبرید

اولین و مهم‌ترین نکته در آرایش و مواظبت از پوست‌‌های‌ روشن ، استفاده از کرم‌های ضدآفتاب یا تولیدات آرایشی دارای spf خواهد بود . خیلی بااهمیت است که خواهان محصولاتی باشید که پوست شما را از اشعه UVA و UVB نور خورشید حفاظت نماید . چون پوست‌‌های‌ روشن‌ در مقابل اشعه‌های زیان‌بار نور خورشید حساس‌تر می باشند و احتمال‌ تشکیل لکه‌های پوستی و حتی آفتاب سوختگی در آن‌ها بیشتر‌از‌سایر پوست‌هاست .

۲ – رنگ رژگونه مناسب خود را انتخاب بکنید

انتخاب رژگونه به درد بخور پوست‌‌های‌ روشن اندکی دشوار است .شما باید از رژگونه‌های بسیار تیره‌ دوری کنید .همچنین باید رنگی را تعیین بکنید که مناسب تن پوست‌ شما است . برای اینکه به رنگ پوست‌ خود‌ گرما و طراوت بیشتری ببخشید ، قادر خواهید بود از رژگونه‌های صورتی ، هلویی ، مرجانی و مواردی از این قبیل بکارگیری بکنید . هرچند توجه داشته باشید که از رنگ‌هایی همچون هلویی و مرجانی برای تن پوست‌ گرم و از رنگ‌هایی مثل ارغوانی و صورتی برای تن پوست سرد‌ بکارگیری می گردد .

 آرایش‌ پوست روشن

آرایش‌ پوست روشن

 

۳ – از آرایش چشم تند بپرهیزید

در این پوست‌ها اگر از سایه‌های تیره‌ یا آرایش چشم تند استفاده بکنید ، باعث‌ خواهید شد که چهره شما بیمار و کبود‌ به نظر برسد .از طرفی سایه‌های صورتی رنگ نیز می‌توانند وضعیت بیمار و رنگ پریده به صورت شما بدهند .برای افرادی که دارای پوست روشن‌ و سفید می باشند ، پیشنهاد می گردد که از رنگهای برنزی یا طوسی‌ روشن‌ برای سایه چشم بکارگیری کنند .اگرچه چنانچه تن پوست‌ چهره شما سرد می باشد ،قادر خواهید بود از رنگ‌های متالیک هم به عنوان سایه چشم استفاده ببرید .

 آرایش‌ پوست روشن

سعی کنید از یک خط چشم ملایم استفاده کنید . یقیناً این مبحث حقیقتاً به رنگ موی شما بستگی خواهد داشت . درصورتی‌که مو و مژه‌های تیره و پوستی روشن‌ دارید ، به احتمال خیلی زیاد هنوز خط چشم مشکی‌ انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود . منتها اگر موها و مژه‌های روشنی دارید ، کاربرد از خط چشم قهوه‌ای یا خاکستری‌ طبیعی‌تر به نظر می‌رسد .

همچنین پیشنهاد می گردد که از سایه مشکی‌ برای خودآرایی ابروهای خودتان بکارگیری نکنید . سایه و مداد قهوه‌ای برای شما گزینه مناسب‌تری هستند .

۴ – در گزینش رنگ رژلب مستقلاً عمل بکنید

اگر رنگ پوست‌ شما روشن و سفید‌ است ، ‌در ارتباط با انتخاب رژلب انتخاب زیادی دارید . براستی افرادی که پوست‌ روشنی‌ دارند ، می‌توانند از هر رژلبی بکارگیری کنند . ولی عموما برای سازگاری لب‌‌ها‌ با گونه‌‌ها‌ ، پیشنهاد می گردد که از رنگ رژلبی استفاده کنید که صورتی یا هلویی باشد . البته برای افرادی که پوست‌ آن‌ها تن سردی دارد ، رژلبهای مرجانی هم گزینه خوبی محسوب می گردد . در مقابل برای افرادی که تن پوست‌ گرم دارند ، رنگ‌های پرتقالی و خانواده‌ نارنجی روشن‌ می‌تواند انتخاب‌ قشنگی باشد‌ .

 آرایش‌ پوست روشن

4.8/5 - (25 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *