بهترین محصولات برند نوت (Note)

بهترین محصولات برند نوت (Note) | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

بهترین محصولات برند نوت (Note) : لوازم آرایشی نوت که یک مارک چند ملیتی در کشور‌ ترکیه می باشد از کالاهای محبوب در فروشگاه های وسایل آرایشی در کشور ایران می باشد . بیشتر تولیدات این برند در کارخانه آلتونا در ترکیه ساخته می‌شوند که شامل انواع کرم پودر‌ ، رژ ، پنکیک و کانسیلر می باشد . بخشی دیگر از تولیدات نوت نیز در کشور‌های‌ اروپایی پدیدآوری می گردند برای آشنایی با بهترین کالاهای این برند محبوب با ما همراه باشید در هفت رژ مجله آموزشی زیبایی

برند نوت در تولید کالاهای آرایشی خویش در طی زمان فعالیت خود که اخیرا ۵ ساله شده ، کامیاب گشته تا تولیدات خود را به زیادتر از ۵۰ کشور‌ جهان صادر کند . در مملکت ما نیز این مارک محبوبیت ویژه ای دارا است و بیشتر دخترخانم ها مایل به بکارگیری از کالاهای آن می باشند .

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به شناسایی چند تا از عالی ترین کالاهای آرایشی نوت (Note) که زیادترین فروش را در فروشگاه های اسباب آرایشی در کشور ایران دارند به شما شناسایی کنیم . اگر هنوز در کیف لوازم خودآرایی خود از محصولات این مارک ندارید به شما توصیه می کنیم حتما یکی از آنها را تست نمایید.

کرم پودر پمپی نوت اصل مات کننده قوی سری Mattifying Extereme Wear

بهترین محصولات برند نوت (Note)

کرم پودر‌ یکی از با اهمیت ترین لوازم آرایشی می باشد که برای زیرسازی و مهیاسازی پوست صورت بکارگیری می شود و به داشتن پوستی صیقلی ، یکدست ، بدون جای جوش‌ و لک یاری می نماید . یک کرم پودر‌ عالی و مطلوب حتما باید به سادگی روی پوست صورت پخش‌ گردد و سیاهی ها و عیبهای پوست صورت را خیلی خوب پوشش‌ دهد‌ و روی پوست صورت حس چربی و سنگینی‌ خلق نکند و ماندگاری عالی و بسیار بالایی داشته باشد‌ . کرم پودری که بکارگیری می‌کنید حتما باید رنگی طبیعی‌ و نزدیک‌ به پوست‌ خودتان داشته باشد‌ تا پیرایش چهره غیرطبیعی و بد ظهور نکند . ‫کرم پودر‌ پمپی مات‌ کننده قدرتمند نوت بافتی نرم و ابریشمی داراست و خیلی خوب روی پوست صورت پخش‌ گشته و فوری جذب‌ آن خواهد شد . این کرم پودر‌ دارای SPF15 و پوشانندگی بسیار بالایی است و در نگهداری از پوست صورت در مقابل نور‌ آفتاب اثرگذار خواهد بود . کرم پودر‌ نوت دربردارنده ویتامین‌های AوB وE و F ، اسپیره و روغن‌ سدر‌ می باشد و به نرمی‌ و طراوت پوست صورت یاری کرده و با کنترل‌ چربی پوست صورت از تشکیل جوش‌ روی آن ممانعت می نماید . این کالا ماندگاری زیادی خواهد داشت و جلوه‌ای مات‌ و قشنگ به پوست صورت می‌بخشد و به طراوت و شادابی پوست صورت یاری می نماید . کرم پودر‌ نوت فاقد چربی و پارابن و مورد‌ قبول متخصصان پوست‌ خواهد بود و در از میان بردن‌ قرمزی ناشی‌ از حساسیت‌ پوستی اثرگذار خواهد بود . یکی از ویژگی های این کالا بدون تست‌ جانوری بودن‌ آن خواهد بود ، به این مفهوم که برای به وجود آوردن کرم پودر‌ نوت به جانواران صدمه ای نمی‌رسد .

پنکیک فشرده نوت سری Luminous silk

اکثر محصولات آرایشی تولیدشده توسط این برند ، حاوی مواد مقوی برای پوست و فاقد پارابن و مواد آسیب‌زا به سلامت پوست است. امروزه پنکیک‌های نوت از بهترین پنکیک های موجود در بازار به حساب می‌آید. پنکیک فشرده نوت فاقد پارابن است و رطوبت طبیعی پوست را حفظ می‌کند. انتخاب مناسبی برای کسانی است که پوست‌های حساس دارند ، ضمنا ماندگاری این محصول بالای ۱۰ ساعت است.
برای اینکه بدانید پنککی که تهیه کرده اید اورجینال است یا فیک مقاله تشخیص پنکیک نوت اصل و تقلبی را مطالعه کنید.

رژ گونه نوت سری Luminous Silk

بهترین محصولات برند نوت (Note)

بهترین محصولات برند نوت (Note)رژ گونه «نوت» (Note) سری (لومینوس) یکی‌از پرطرفدارترین تولیدات آرایشی این مارک میباشد. این رژگونه ضمن محافظت رطوبت پوست، با خواص ضد پیری که دارااست پوست را در قبال اثرات کهولت سن مراقبت می نماید. به واسطه فرمول خاصی که داراست به گونه ها جلوه طبیعی می‌بخشد و از کاهش رطوبت و کم آبی پوست دوری می نماید. روغن آرگان موجود در‌این رژ گونه دربردارنده آنتی اکسیدان های قادر میباشد که خواص ضد پیری دارااست. ویتامین E این فرآورده پوست را در قبال رادیکال های آزاد حفظ می نماید. به واسطه خواص قابل انعطاف کنندگی که داراست سبب مرطوب شدن پوست میگردد و پوست را برنا تر نشان می‌دهد. از خارش و قرمزی پوست پرهیز می نماید. رژ گونه صورتی لومینوس نوت مطلوب برای گونه های پوست دربردارنده مرطوب کننده و قابل انعطاف کننده میباشد که به راحتی بر روی پوست می نشیند. شماره ۰۷ رژگونه نوت با مبنا رنگ صورتی صدفی ملایم برای رنگ پوست‌های پر‌نور بسیار مطلوب میباشد. این رژ سیرتکامل یار با برس اختصاصی به راحتی به سیرتکامل وضعیت داده و زیبایی منحصر به فرد به شخصی به رخ میدهد. تولیدها نوت آیتم تأیید متخصصین پوست و فاقد مواد مضر شیمیایی و پارابن میباشد.

سایه چشم نوت مدل Professional Palette شماره ۱۰۴

بهترین محصولات برند نوت (Note)

هارمونی متناسب رنگهای این پالت سایه چشم به همراه ۲ برس ماهرانه ، ویژه کسانی خواهد بود که خودآرایی حرفه ای و جامع می خواهند . وجود ویتامین E در فرمولاسیون ‫این سایه چشم از لایه لطیف پلک در برابر صدمه رادیکال‌های‌ آزاد‌ پیرامون حفاظت می کند . بافت این سایه سبک‌ و ابریشمی می باشد و به سادگی بر روی پوست‌ می نشیند مورد دیگر این که بر روی لایه پلک پخش‌ نمی شود . این کالا حتی سزاوار اشخاص با چشمان حساس‌ هم خواهد بود .

مداد چشم نوت مدل Smokey شماره ۰۱

مداد چشم نوت مدل‌ Smokey دارای رنگ دانه‌های‌ غنی‌ خواهد بود که به صورت کامل ضدآلرژی هست و به سادگی با آن قادر خواهید بود مداد چشمی نافذ و دوست‌داشتنی خلق نمائید . این مداد چشم دربردارنده ویتامین E و خاصیت آنتی اکسیدانی خواهد بود .

ریمل حجم دهنده نوت مدل Volume Act

بهترین محصولات برند نوت (Note)

ریمل نوت مدل‌ Volume Act یکی از ریمل‌های پر حجم‌ کننده و حالت‌دهنده مژه می باشد که علاقه مندان بی‌شماری دارد و در بین آرایشگران ماهر بکارگیری می شود. این ریمل برس ویژه ای داراست که همه مژه‌ها حتی مژه‌های کوچک کنج چشم را پوشش‌ می‌دهد . برس مخصوص این کالا مژه های شما را کاملا پرحجم و جدا از هم می نماید به صورتی که با یک دفعه ریمل زدن‌ قادر خواهید بود مژه‌های پرحجم تر داشته باشید .

این کالا به سبب داشتن ویتامین E مرطوب‌ کننده و تغذیه‌ کننده مژه ها می باشد .وجود آنتی اکسیدانها در این کالا به کاهش آلرژی چشم ها یاری می نماید . زمان بکارگیری از ریمل آن را از بن به آرامی به سوی نوک‌ مژهها بکشید ولی دقت کنید ریمل در نوک‌ مژه وضعیت گوله ایجاد نکند . دقت نمایید برای زیباتر گردیدن مژه ها خیلی خوب می باشد پیش از ریمل زدن‌ اندکی به مژه ها پودر‌ بزنید .

رژ لب نوت مدل Long wearing شماره ۱۶

بهترین محصولات برند نوت (Note)

بهترین محصولات برند نوت (Note)رژ لب نوت طیف‌ متفاوتی از رنگهای طبیعی‌ تا شاد‌ داراست و برای گونه‌های پسند ها خوب می باشد . این کالا به سبب داشتن ویتامین ‌های متعدد ، نه تنها از لب‌‌های‌ شما حفاظت می‌کند ، بساکه ظاهر زیبایشاهکاری به آنها می بخشد . بافت این رژ لب خیلی لطیف‌ می باشد و از خشکی لب‌‌ها‌ خودداری می‌کند .

مداد تراش آرایشی نوت مدل‌ N

بهترین محصولات برند نوت (Note)

مدادهای آرایشی و حتی رژلب‌های مدادی در برخی موارد که نوکشان پهن‌ می گردد نیاز به تراشیده‌ گردیدن دارند تا به‌‌ قشنگی خود‌ را در چهره نشان‌ دهند . تراش های آرایشی در اندازه های متفاوت به‌وسیله سازندگان متفاوت پدیدآوری می‌شوند؛ تراش NOTE مدلی دوکاره تولید نموده که برای مدادهای رایج و مدادهای پهن‌تر مناسب بکارگیری می باشد . کمپانی « NOTE » یکی از مارک های مشهور در عرصه پدیدآوری اسباب آرایشی و بهداشتی‌ خواهد بود .

4.7/5 - (63 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *