ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱ | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 8 دقیقه

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱ : در سال قبل بسیاری از عادات زیبایی ما در تمام جهان تغییر نمود . خیلی از ماها دیگر همانند قبل به سالن‌‌ها‌ سر نمی‌زنیم و فرا گرفتیم خودآرایی صورت ، آرایش ناخن‌ها و موهایمان را خودمان انجام‌ بدهیم . دیر‌ یا زود‌ این وضعیت تغییر‌ خواهد کرد ، منتها تا آن وقت بد نیست‌ از ترندهای آرایش‌ صورت‌ ۲۰۲۱ آگاه باشیم تا زمانی که روند معمول زندگی بازگردد با ما همراه باشید در هفت رژ

به‌طورکلی ترندهای خودآرایی صورت سال ۲۰۲۱ بیشتر روی چشم‌ها و نیمه بالایی چهره متمرکز است . دلیلش این است که در دوران پاندمیک کنونی باید ماسک روی صورتمان داشته باشیم . این شما و این شانزده ترند آرایش چهره در سال ۲۰۲۱ !

ترند اول : سایه چشم ملون

در سال ۲۰۱۹ استفاده از سایه‌های روشن‌ برای آرایش چشم طرفداران بسیاری داشت . همین روند امتداد پیدا‌ نمود و اکنون آرایش‌ سایه چشم متلون محبوبیت زیادی داراست . مخصوصا حالا که معلوم نیست تا چه هنگامی باید ماسک‌هایمان را نگه داریم ، بهتر است تا هنگامی که به روند عادی برگردیم ، تمرکز آرایش را روی چشم‌ها بگذاریم . متخصصان صنعت آرایشی دوراندیشی می‌کنند یکی از ترندهای سال ۲۰۲۱ ، بکارگیری از سایه‌های رنگارنگ باشد . اگر قصد دارید بدانید چه رنگ‌هایی ترند می باشد ، می‌توان گفت‌ تمام رنگ‌های رنگین‌کمانی خیلی خوب می باشند . کافی می باشد با سلیقه خودتان ، رنگ پوست‌تان یا رنگ لباستان جور‌ دربیاید .

اگر یادتان باشد‌ سال‌ها قبل طراحی‌ با سایه روی پلک چشم سروصدای فراوانی به پا کرده بود‌ . اگرچه حالا دیگر طراحی‌ شلوغ آن سال‌ها طرفداران زیادی ندارد ، به‌جای آن بازی‌ با رنگ‌ها مشهور شده است . با گلچین رنگ‌های مبتکرانه سایه می‌توان پلک‌هایی قشنگ و منحصربه‌فرد ابداع نمود .

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

 

ترند دوم : درخشان‌کردن سایه چشم

همان‌طور که گفتیم مرکزیت خودآرایی امسال بیشتر‌از‌هر چیزی روی چشم‌هاست . چنانچه دوست‌ ندارید از رنگ‌های پررنگ‌ برای سایه چشم بکارگیری کنید ، همان رنگ‌های کمرنگ را در نظر‌ بگیرید ، منتها با اکلیل ، نگین‌ و ترفندهای دیگر آن را براق و درخشان بکنید .

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

 

ترند سوم : سایه چشم بنفش‌

هر چند امسال آرایش چشم ملون ترند گشته است‌ ، ولی آرایش‌ چشم با سایه بنفش‌ یا ارغوانی به‌تنهایی ترند جداگانه‌ای به شمار می‌رود . رنگ بنفش در دوره پیش از پاندمیک هم مد گشت و همین‌طور تا اواخر سال ۲۰۲۰ امتداد یافت‌ . دوراندیشی خواهیم کرد که ترند امسال هم هست ، برای‌اینکه این رنگ بستگی به سایه‌ای که بکارگیری می‌کنید و ادا کردن آن ، میان سرزندگی و لطافت‌ تعادل کامل خلق می‌کند .

کل پلک را با سایه چشم پودری پر نمائید و آن را تا بیرون از کنج چشم ادامه دهید . خوب است آن را در دنباله خط‌چشمتان شکل‌ بدهید .

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

 

ترند چهارم : خط‌چشم گرافیکی

خط‌چشم گرافیکی یکی از جذاب‌ترین ترندهای خودآرایی چهره ۲۰۲۱ به حساب می‌آید . اگر اهل اینستاگرام می باشید ، به‌احتمال فراوان این گونه خط‌چشم را دیده‌اید ، برای‌اینکه سراسر اینستاگرام پر از تصاویر افرادی می باشد که یا خط‌چشم گرافیکی کشیده‌اند یا اینکه درحال فراگیری آن به شما می باشند .

این خط‌چشم‌های خلاقانه می‌توانند با وجود ماسک روی چهره ، ظاهر زیبای چشم‌های شما را به نمایش‌ بگذارند . خواه مدل کلاسیک چشم‌گربه‌ای باشد‌ یا خط‌چشم‌های زمان دهه شصت میلادی ، این نوع خط چشم توجه زیادی را به‌سوی چشم‌ها جلب‌ می‌کند . یک مدل دیگر را ببینید :

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

 

روش انجام کار به این شکل می باشد که الزاماً باید با یک خط‌چشم که نوک‌ لطیف و بافت‌ ژلی حاوی چربی داراست خطوطی تیز و پررنگ‌ بکشید . خطوط باید دقیق و مشخص باشند . کار با خط‌چشم نوک‌تیز و ژلی سهل می باشد ، پخش‌ یا ماسیده نمی گردد و پس چشم‌هایتان را لک نمی‌کند .

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

 

ترند پنجم : خط‌چشم کلاسیک

خط‌چشم‌های کلاسیک در اکثر موارد بلند و نازک هستند و زاویه آنها نوک‌تیز و منحنی است . درصورتی‌که خط‌چشم‌های ماژیکی تهیه کنید راحت‌تر قادر خواهید بود این گونه خط‌چشم را بکشید . از هر رنگی که دوست دارید قادر خواهید بود استفاده کنید .

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

 

ترند ششم : خط‌چشم دهه نود میلادی

امسال بعضی از آرایش‌های قدیمی هم جزو‌ ترندها شده‌اند . یکی از آنها خط‌چشمی می باشد که رسم کردن آن در دهه نود میلادی رایج بود‌ . این خط‌چشم مشکی می باشد ، نازک و تیز است‌ و گوشه‌‌های‌ بلند خواهد داشت . هم روی پلک فوق و هم روی پلک زیر باید خطی نرم و سیاه بکشید . این گونه خط‌چشم کل چهارچوب چشم را دربرمی‌گیرد .

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

 

ترند هفتم : خط‌چشم‌های رنگی

خط‌چشم رنگی چیز جدیدی نبوده و در سال های قبل هم آنها را داشتیم . بااین‌حال افرادی که آنها را بکارگیری می‌کردند بی‌شمار نبود . امسال خط‌چشم رنگی ترند شده است و طرفداران بسیاری دارد . این خط‌چشم‌ها معمولا در چند رنگ اندک وجود داشت ، منتها اکنون در هر رنگی که بخواهید وجود دارد .

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

 

ترند هشتم : خط‌چشم آبی الکتریکی

خط‌چشم آبی الکتریکی در حقیقت خط‌چشمی آبی خواهد بود اما رنگ آبی آن بسیار پر رنگ و براق می باشد . این خط‌چشم را به‌شکل گربه‌ای می‌کشند که طرفداران بسیاری دارد . رنگ آبی الکتریکی آن هم آن را برجسته‌تر نشان می‌دهد و خیلی خوب تمرکز را روی چشم‌ها نگه می‌دارد .

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

 

ترند نهم : مژه‌های بلند‌ و روبه‌بالا

ترندهای پیرایش صورت سال ۲۰۲۱ روی هر چیزی که به چشم‌ها نزدیک بود متمرکز‌ شده است . مژه‌های بلند که رو به بالا‌ باشند می‌توانند تمرکز روی چشم‌ها را محافظت کنند .

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

 

ترند دهم : ریمل‌های رنگی

برای برجسته‌تر نمودن چشم‌ها ، امسال ریمل‌های رنگی با رنگ روشن‌تر ترند است . اگر دوست‌ دارید اندکی آن را ملایم‌تر بکنید ، اول یک بستر ریمل رنگی بکشید و بعد با ریمل تیره یا قهوه‌ای بسیار آرام و نه به حالتی که آن را بپوشانید روی مژه‌ها بکشید . به این ترتیب از استراتژی لایه‌ای‌ استفاده می‌کنید که هم ریمل رنگی خواهید داشت و رنگ آن ملایم‌تر و باوقارتر خواهد بود .

اگر دوست‌ دارید بدانید کدامیک از رنگ‌ها محبوب‌ترند ، پاسخ ما آبی کبالت و سبز دریایی می باشد .

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

 

ترند یازدهم : ابروهای پرپشت‌

به احتمال زیاد امسال داشتن ابروهای پرپشت‌ ترند سال ۲۰۲۱ خواهد شد . ابروهای پرپشت‌ بیشتر‌ به چشم می‌آیند و بنابراین تمرکز ملزم روی نیمه بالایی چهره قرار خواهد گرفت . خیلی‌‌ها‌ می گویند به‌دلیل قرنطینه و دسترسی‌نداشتن به آرایشگاه‌ها ، امسال ابروهایشان رشد‌ بسیاری داشته است‌ . شما هم چنانچه دوست‌ دارید از این ترند تبعیت کنید ، ابروهایتان را پرپشت‌ نگه دارید . قادر خواهید بود از محصولات تقویت‌ ابرو بکارگیری کنید .

اگر به‌صورت ذاتی ابروهایتان کم‌پشت می باشد ، با ریمل ابرو یا سایه ابرو آن را پرپشت‌تر نشان‌ دهید .

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

 

ترند دوازدهم : تکنیک لکه‌گیری رژلب

امسال مرکزیت خودآرایی روی لب‌ها نیست ، چون‌که ماسک داریم ! اما دایماً که ماسک روی صورتمان نخواهد بود . در برخی موارد مجبوریم برای گرفتن‌ لایو اینستاگرام ، تماس‌های ویدئویی و بقیه فعالیت‌های اینترنتی حتی در زمانی‌ کوتاه ، ماسک‌مان را برداریم . خیلی‌ها دوست‌ ندارند در رو به روی دیگران بی رژلب ظاهر گردند . درصورتی‌که رژلب را به همان شیوه دایمی بزنید ، به ماسک می‌چسبد و روی چهره پخش‌ می گردد یا اینکه باعث خارش و قلقلک لب‌‌هایتان‌ می گردد . برای حل این مساله ، استراتژی مطلوب لکه‌گیری رژلب ترند شده است‌ . با این روش حتی چنانچه ماسک هم بزنید ، لب‌هایتان به ماسک نمی‌چسبند و رژ پخش نمی گردد.

برای این عمل از هر رژلبی که دوست دارید استفاده کنید . نخست رژلب را بمالید و آن‌وقت دستمال‌ را یک ثانیه روی آن بگذارید و بردارید . مجدداً این عمل را تکرار بکنید . در این روش فقط بخش داخلی لب‌‌ها‌ پررنگ می باشند و خط لب و برآمدگی های لب تا حدودی پاک‌شده به نظر‌ می‌رسد . با این کار حتی پررنگ‌ترین رژلب‌ها هم نمی‌چسبند .

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

 

ترند سیزدهم : پوست مرطوب دلفینی

یکی از ترندهای آرایش چهره در سال ۲۰۲۱ که شکی در آن نخواهد بود ، داشتن پوستی مرطوب و براق مانند پوست دلفین‌هاست . دلیلش این خواهد بود که امسال زمستان بیشتر‌از‌هر زمان دیگری در مکان های داخلی‌ مانند خانه یا محل‌ کار بوده‌ایم و گرمای بخاری‌ ، شومینه و رادیاتور سبب خشکی پوست‌مان گشته است . بنابراین یکی از بهترین ترندهای امسال این می باشد که سعی کنیم پوستی مرطوب داشته باشیم . شاید بکارگیری از سرم‌های هیالورونیک اسید در مراقبت‌‌ها‌ و آرایش روزمره ، به‌شدت افزایش خواهد یافت‌ .

اگر قصد دارید پوستی مرطوب‌ و درخشان مثل دلفین‌ها داشته باشید روی صورت‌تان کرم‌پودر یا پنکیک نمالید و آرایش نکنید . البته این انتخاب شما است منتها سالم‌ترین ترندی است که ممکن می باشد وجود داشته باشد .

از مرطوب‌کننده تقویتی با محتویات مغذی بکارگیری کنید و صورت‌تان را هیدراته نگه دارید . بکارگیری از یک هایلایتر بالمی می‌تواند به شما چهره درخشنده ، مرطوب و طبیعی‌ بدهد .

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

 

ترند چهاردهم : خودآرایی نوستالژی

مدت‌ها بود که صورتی کمرنگ به یکی از رنگ‌های زیبا در آرایش چهره تبدیل شده‌ بود ، ولی امسال احتمالا به رنگ‌هایی مثل برنزی ، سبز خاکستری‌ ، مغز پسته‌ای و آبی رنگ‌پریده می‌رسیم . خط چشم‌های سفید و آبی روشن هم امسال ترند شده‌اند . کلا ترند براق در آرایش چهره بسیار کم شده است و بیشتر‌ رنگ‌های مات‌ کاربرد خواهند داشت .

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

 

ترند پانزدهم : ظاهر طبیعی‌

امسال اصلاً پوشش کامل چهره با کرم‌پودر یا پنکیک ترند نیست . ظاهر طبیعی با ته‌رنگ پوست‌ خودتان ، حتی با وجود کک‌ومک و خال یکی از بهترین ترندهای امسال می باشد . البته ازآنجاکه خیلی از انسان ها پوست‌‌های‌ خوب و بی‌نقص ندارند ، عادی می باشد که بخواهند نواقص پوستشان را بپوشانند . ازاین‌رو مجبور نیستید این شیوه را دنبال نمائید . بااین‌حال اگر واقعا نیازی به پوشش جامع با کرم‌پودرها ندارید ، بهتر می باشد تنها از مرطوب‌کننده و هایلایتر بکارگیری نمائید .

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

 

ترند شانزدهم : بکارگیری از رنگ‌های خاص‌

به‌طورکلی در سال ۲۰۲۱ رنگ‌ها نقش‌ مهمی در خودآرایی چهره ایفا می‌کنند . امسال سال بکارگیری از رنگ‌های خاص برای آرایش‌ صورت می باشد . هر رنگی که قبلا شاید‌ هیچگاه در میان لوازم آرایشتان نبوده است ، می‌تواند امسال به جمع آنها وارد شود . برای نمونه ، سایه چشم آبی مات یا رژلب بنفش‌ یا نارنجی قرمز‌ ازجمله رنگ‌هایی می باشند که امسال ترند شده‌اند .

از قهوه‌ای شکلاتی گرفته تا سبز خاکستری‌ هر رنگی که فکرش را بکنید ، می‌تواند در طیف رنگ‌های آرایش چهره قرار گیرد .

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

ترندهای آرایش صورت ۲۰۲۱

 

5/5 - (45 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *