مدل موی بافت نیمه بلند
  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۳ سال پیش
  • مدل مو

مدل موی بافت نیمه بلند | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

مدل موی بافت نیمه بلند : مدل مو در فصل تابستان می تواند کمی مشکل باشد. خیلی زیباست که موهایتان را پایین و روی صورت خود داشته باشید اما به خاطر هوای گرم از نگه داشتن همه روزه آن خسته می شوید پس یک دختر چه کاری باید انجام دهد؟ من فقط یاد گرفتم که چطور یک گره فرانسوی معکوس انجام دهم ، و این حرکت من بوده است که موهایم را از صورتم دور نگه دارم. برای ایده ای بهتر ، فکر کردم زیبا است که فقط نیمه بالایی را بهم ببافید و اجازه دهید قسمت پایین آن شل و آویزان و حالت دار باشد با ما همراه باشید در هفت رژ

مدل موی بافت نیمه بلند

مدل موی بافت نیمه بلند

 

۱- ابتدا همه موهای خود را شانه بزنید و گره های آن را از بین ببرید (برای بافتن بسیار مهم است). قسمت بالای سر خود را با اسپری روان کننده اسپری کنید.

۲-قسمت های جلوی موهای خود را جدا کنید.

۳- موها را به سه قسمت مساوی تقسیم کنید.

۴- قسمت جلویی خود را بردارید و آن را از زیر قسمت وسط رد کنید تا جلو به وسط و وسط به جلو تبدیل شود.

مدل موی بافت نیمه بلند

مدل موی بافت نیمه بلند

 

۵- قسمت پشت را بردارید و آن را از زیر قسمت وسط عبور دهید تا آنها نیز جایشان عوض شود.

۶- با انگشت شست خود ، قسمت کوچکی از مو را در قسمت جلویی خود بگیرید و موها را به آن قسمت اضافه کنید. دوباره جلو را از وسط رد کنید. موهای قسمت پشت مو را بگیرید و موها را به آن قسمت اضافه کنید. دوباره قسمت پشت را از قسمت میانی عبور دهید. تمام تلاش خود را بکنید تا هر قسمت را تا جایی که می توانید محکم نگه دارید و در حین حرکت مقاطع ، بافت را محکم تر بکشید. من متوجه شده ام که تا زمانی که دو بخش را محکم نگه داشته باشم ، می توانم قسمت سوم را برای تنظیم مجدد یا گرفتن موهای بیشتر رها کنم و همه از هم نمی پاشد.

۷- روند افزودن موهای بیشتر به قسمتهای جلو و عقب و عبور آنها از قسمت میانی را تکرار کنید تا زمانی که به سمت وسط گوش خود ببافید. برای محکم کردن از بند مو یا سنجاق های بابی استفاده کنید. روند بافتن را از سمت دیگر سر خود تکرار کنید.

۸- بافت ها را مقداری بکشید تا پهن تر به نظر برسند مراقب باشید از هم نپاشند.

مدل موی بافت نیمه بلند

مدل موی بافت نیمه بلند

 

۹- حالت دهنده موی خود را گرم کنید و موهای خود را به دور آن حلقه کنید و از نزدیک پوست سر خود شروع کنید و تا انتها بپیچید. من معمولاً موهایم را به سمت صورت خود می پیچم ، اما شما می توانید از صورت دور کنید ، و این حالت تقریباً مشابه است. با اسپری روان کننده موهای حالت داده شده را اسپری کنید و کارتان تمام شد!

مدل موی بافت نیمه بلند

مدل موی بافت نیمه بلند

 

اگر احساس می کنید در بافتن مهارت ندارید ، به تمرین ادامه دهید! هنگامی که من برای اولین بار شروع به کار کردم ، قبل از اینکه خوب از آب در بیاید ، چندین بار انجام این کار طول کشید. پس هرگز تسلیم نشوید شما به راحتی می توانید این بافت های زیبا را انجام دهید.

مدل موی بافت نیمه بلند

مدل موی بافت نیمه بلند

 

5/5 - (15 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *