بهترین محصولات برند کالیستا

بهترین محصولات برند کالیستا | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 11 دقیقه

بهترین محصولات برند کالیستا را به شما معرفی میکنیم با ما همراه باشید در هفت رژ مجله زیبایی

معرفی‌ برند‌ کالیستا

شرکت آریان کیمیا‌ تک‌ در‌ سال ۱۳۹۵ مارک نوآورانه کالیستا را ثبت‌ نمود و با این عمل آغاز به تغییر‌ و تحولی نوین در دنیای پدیدآوری تولیدات خودآرایی و زیبایی‌ شد . چیزی نگذشت تا کالیستا به یک مارک شناخته‌ شده‌ و پرارزش هم در درون و هم در برون از ایران مبدل شود‌ و بتواند یک رقیب‌ پرتوان و قطعی در مقابل کالاهای آرایشی خارجی‌ گردد . ولی دلیل مشهور شدن همگانی این مارک چه چیزی است ؟ کالیستا از همان نخست با تولید ویژه خویش و شعار‌ دنیات رو با کالیستا شاد‌ و رنگی کن تلاش خویش را شروع نمود . تولیدات کالیستا دارای رنگ‌بندی کاملا شیک ، نوآورانه و صورت‌پذیر از رنگ‌های بانشاط و زیبا بوده است که در خاطر مخاطب‌ می ماند . به اضافه اینکه وضعیت کیفی کالاهای کالیستا به جهت بکارگیری از ماده‌های اولیه‌ مطلوب که از کشور‌های‌ معتبر‌ اروپایی تامین‌ می گردد و از نظر مقبولیت در سطح‌ خیلی بالایی‌ قرار دارد؛ از این رو از دید رضایتمندی خریدار اعتبار خاصی را کسب کرده است‌ . یکی دیگر از امتیازات اختصاصی مارک کالیستا برای دوست‌ داران طبیعت‌ پیدایش کالاهای آرایشی بی هیچگونه آزمایش جانوری بوده است .

پرفروش ترین محصولات برند کالیستا

محصولات کالیستا شامل گروه های آرایشی زیر می باشند:

آرایش مانند : پرایمر ، کرم پودر‌ ، پنکیک ، رژگونه ، کانسیلر ، هایلایتر

آرایش چشم و ابرو : خط چشم ، سایه چشم ، سایه ابرو ، ریمل

آرایش لب : رژ لب جامد‌ ، رژ لب مایع‌ ، رژ لب مدادی

مراقبت از بدن‌ : لوسیون ، بادی اسپلش

جالب خواهد بود بدانید کالیستا در زبان لاتین به معنای زیباترین می باشد . کالیستا یکی از اندک کمپانی های ایرانی شد که ادعا‌ می‌کند کل تولیدات فاقد سرب و پارابن به فروشگاه ها ارائه می گردد . این مارک با استدلال نواندیش و به کارگیری خلاقیت‌ توانسته نیاز‌های‌ آرایشی بانوان را خیلی خوب رفع نماید . فروشگاه‌ آنلاین هفت رژ دسته کاملی از کالاهای کالیستا را با تخفیف‌‌های‌ ویژه‌ و دائمی در وب سایت خویش قرار داده تا مخاطبان و دوست‌ داران این مارک بتوانند به آسودگی و آسانی آن‌ها را تامین کرده و از بکارگیری تولیدات کالیستا لذت‌ ببرند .

کرم پودر‌ کالیستا مدل‌ Long Lasting And Matt

بهترین محصولات برند کالیستا


خرید کرم پودر کالیستا از هفت رژ

اگر برای کارهای یومیه و رایج خویش در پی یک کرم پودر‌ سبک‌ هستید که در نهایت روز‌ احساس‌ خستگی‌ به پوستتان ندهد کرم پودر‌ لانگ لستینگ کالیستا می‌تواند گزینش کاملی باشد‌ . این کرم پودر‌ برای انواع‌ پوست‌‌ها‌ امکان بکارگیری دارد . بافت خیلی سبک‌ و مخملی‌ داراست و روی پوست صورت تماماً مات‌ می باشد . پوشش‌ متوسط‌ و رایج خواهد داشت ولی استمرار آن روی پوست‌ به نسبت‌ طولانی‌ خواهد بود . هرچند الزاماً باید بدانید این کرم پودر‌ SPF ندارد‌ پس بکارگیری از ضد آفتاب‌ را زیر‌ آن از خاطر نبرید . این کرم پودر‌ شش رنگ داراست که رنگ‌های آن را قادر خواهید بود در سایت مشاهده‌ نمایید و متناسب‌ با رنگ پوست‌ خودتان یکی را گزینش کنید‌ . بی‌تردید چنانچه پوست‌ چربی دارید خیلی خوب خواهد شد رنگ خود‌ را از میان کرم پودر‌های‌ استاندارد کامفورت کالیستا گلچین نمائید .

کانسیلر کاورآپ کالیستا


خرید کانسیلر کالیستا از هفت رژ

کانسیلرها وسایل آرایشی هستنند که به اصلاح کننده رنگ معروف‌اند . این تولیدات برای زیرسازی پیرایش هم استفاده دارند و خیلی خوب قادرند عیب های چهره را پنهان‌سازی نمایند و شما قادر خواهید بود آنها را پیش یا پس از کرم پودر‌ بکارگیری نمائید . کانسیلر کاور آپ کالیستا ، عالی ترین گزینه برای پوشش‌ دادن‌ لک‌‌ها‌ و نواقص چهره خواهد بود . این کالا با تحول رنگ و توناژ پوست‌ خال ، جوش‌ ، چین‌ و چروک ریز‌ ، خطوط و ناصافی های پوست‌ را کمرنگ‌ کرده و پوست‌ شما را یکدست و صاف نشان‌ خواهد داد‌ . مورد دیگر این که قادر خواهید بود از آن برای روی پلک بالا‌ به عنوان بیس سایه هم بکارگیری نمائید . زیرسازی سبب می گردد ماندگاری آرایش‌ زیادتر گشته و آرایش‌ شما ماهرانه تر به نظر‌ برسد . این کالا دارای سه بازه رنگ بسیار‌ روشن‌ ، روشن‌ و متوسط‌ ارائه شده است که برای اقسام رنگ پوست‌ کاربرد خواهد داشت . کانسیلر کاور آپ کالیستا بافت نرم و سبکی‌ خواهد داشت و با داشتن پیگمنت‌های قوی پیرامون چشم را مرطوب‌ ساخته‌ و برای چشم‌های خیلی حساس هم خوب خواهد بود . این کانسیلر روی چهره حالتی مات‌ دارا است و اصلاً ماسیده نمی گردد . می توانید پس از آخر کار‌ از یک پودر‌ تثبیت‌ کننده برای فیکس نمودن خودآرایی چهره خویش استفاده کنید تا آرایشی یکدست و تمیز‌ داشته باشید .

پنکیک کالیستا سری Smooth

بهترین محصولات برند کالیستا


خرید پنکیک کالیستا از هفت رژ

پنکیک کالیستا سری Smooth با بافتی سبک و مخملی و پوشش عالی و مطلوب، ظاهری زیبا به شما می دهد. این کالا با فرمول ساخت بسیار ویژه از خشکی و آلرژی پوست صورت ممانعت کرده و دارای ماندگاری بالا و شش بازه رنگی کاربردی می باشد که گزینش و بکارگیری از آن را برای شما راحت می کند.

پنکیک دو کاره کالیستا سری Silky Matt

پنکیک دو کاره کالیستا سری Silky Matt با دستور ساخت مخصوص خود‌ ، پوست صورت را نرم و مخملي نمایش داده و جلوه ای مات‌ و بي‌نقص را به پوست‌ اعطا می کند بافت ابريشمي اين پنكيك ، ماندگاري بسیار بالايي داشته و نقص های پوست صورت را براي زمان زیادتری پوشش‌ مي دهد‌ . پد نمناک آن ، پوشش‌ و ماندگاري بالاتري را ایجاد کرده و باعث می گردد پودر‌ به آسانی روي پوست صورت جابه‌جا گردد .
پنکک دو کاره‌ کالیستا کالایی با پوشش‌ بالا و بافتی مخملی‌ می باشد که نمایی مات‌ و یکدست بر روی صورت خلق می نماید . این پنکیک بافتی نرم و ابریشمی داراست و به عنوان کرم پودر‌ و پنکیک هم امکان مصرف خواهد داشت . مورد دیگر این که این کالا دارای ماندگاری دراز مدت می باشد و پوشش‌ بسیار خوبی بر روی پوست صورت خلق می نماید . پنکک دو کاره‌ کالیستا همه نقص های پوست صورت را پوشش‌ می دهد و نمایی مات‌ بر روی صورت خلق می نماید .

رژ گونه‌ کالیستا سری‌ Color & Art

رژگونه کالر اند آرت کالیستا (Color & Art Blush) یکی دیگر از تولیدات آرایشی برند کالیستا می باشد که در مجموعه رژ گونه‌ پدیدآوری می گردد . به صورت عام مجموعه رژ گونه‌‌های‌ کالیستا دارای دو نوع کالا می باشد که یکی از آنها رژ گونه‌ مولتی کالر اسم دارد‌ و دیگری همین کالا یعنی رژ گونه‌ کالر اند آرت می باشد . این رژ گونه‌ تک رنگ می باشد که در شش رنگ مختلف مناسب با رنگ پوست‌‌های‌ مختلف ساخته و ارائه گشته است‌ .

این رژ گونه‌ برای بانو هایی که در پی برجسته‌ سازی گونه‌‌های‌ خودشان می باشند خیلی کاربردی می باشد فرمول ساخت در رژ گونه‌ کالر اند آرت خیلی بخصوص می باشد که در درست کردن آن از محتویات ویتامینه و محتویات گیاهی بکارگیری گشته است؛ همین مطلب سبب گشته تا بکارگیری از آن اصلا عوارضی برای پوست‌ نداشته باشد‌ و بانو هایی که به صحت پوست صورت خودشان خیلی اهمیت‌ می‌دهند ، از این کالا در ساک وسایل آرایشی خودشان به صورت پیوسته بکارگیری کنند .


خرید رژ گونه کالر اند آرت کالیستا از هفت رژ

رژ گونه‌ کالیستا سری‌ Terracotta


خرید رژ گونه تراکوتا کالیستا از هفت رژ

اگر به رژ گونه‌‌های‌ درخشان تمایل دارید مدل‌ Terracotta از سری‌ رژ گونه‌های‌ کالیستا گزینه‌ی خوبی‌ برای شما خواهد بود . این رژ گونه‌ بافت سبک‌ و ابریشمی با رنگ‌دانه‌های قوی دارد‌ که تا چند ساعت ماندگار‌ خواهد بود . به اضافه دربردارنده ویتامین B1 می باشد که رطوبت‌ پوست‌ شما را حفظ‌ می‌کند . چنانچه رنگ‌های مات‌ را بیشتر‌ می‌پسندید نگران‌ نباشید ، کالیستا سری‌ Color and Art را نیز‌ در شش رنگ متنوع تولید‌ کرده است‌.

ریمل حجم‌ دهنده کالیستا مدل‌ Extend Volume

بهترین محصولات برند کالیستا

این ریمل به‌گونه‌ای تولید شده‌ است‌ که مژه‌های شما را همزمان بلند ، پرحجم ، پرپشت‌ و مشکی‌ می‌کند . ماندگاری بالایی داراست و پایین چشم نمی‌ریزد . تنها عیب این ریمل این می باشد که با پاک‌کننده‌های تک فاز آرایشی مقداری دشوار پاک‌ می گردد ولی درصورتی‌که از پاک‌کننده‌های دو فاز بکارگیری نمایید مشکلی با پاک‌ کردنش نخواهید داشت البته کالیستا دو مدل‌ ریمل دیگر هم داراست که برس آن‌ها با این مدل‌ فرق‌ دارد‌ و شما قادر خواهید بود با دقت به ضرورت و سلیقه‌ی خویشتن از میان آن‌ها گزینش نمائید .

ریمل حجم‌ دهنده کالیستا مدل‌ Wonder Volume

بهترین محصولات برند کالیستا

ریمل حجم‌ دهنده کالیستا مدل‌ Wonder Volume افزون بر حجم‌ دادن‌ به مژه ، وضعیت خیلی قشنگی به آنها می بخشد . این ریمل با داشتن فرچه ویژه ، سبب حجم‌ دهی و حفاظت از مژهها خواهد شد . فرچه این ریمل به قدری‌ بامهارت طرح‌ریزی و تهیه گشته که سر باریک‌ آن حتی ریز ترین مژهها را پوشش‌ و حالت‌ می دهد‌ ، این ریمل با فرچه بسیار خوب خودش به میزان مورد‌ احتیاج مواد‌ را برداشته و از چسبیدن مژهها به هم جلوگیری می کند . برای زیباتر گشتن پیرایش مژههای زیر را هم ریمل بزنید .

مارک ایرانی کالیستا مجموعه‌ی رنگین و گوناگونی از وسایل آرایشی می باشد که از خصوصیت های ویژه آن ، وضعیت کیفی عالی ، بها خیلی مناسب‌ و گوناگونی بی‌همتا رنگ‌ها خواهد بود . طرح‌ریزی و ساخت تولیدات مارک کالیستا ، برطبق احتیاج عصر جدید و باهدف نمایان‌تر ساختن‌ زیبایی‌ صورت و افزایش شادی‌ و شعف و اعتمادبه‌نفس بانوان صورت‌ گرفته است‌ . کالیستا ، از شروع راه‌ ، مقصود نخست و آخر‌ خودش را تأمین حداکثر رضایتمندی مشتریان قرار داده است‌ ، بنابراین ، کوشش تولیدکنندگان کالاهای این مارک ، پیوسته بر این خواهد بود که با بکارگیری از بهترین و ناب ترین ماده‌های آغازین اروپایی و بالاترین میزان معیار های ملی‌ و بین‌المللی در بزرگ‌ترین سایت‌ تولیدی پژوهشی و با امکانات ترین آزمایشگاه نظارت وضعیت کیفی کالاهای آرایشی خاورمیانه و ایضاً با بکارگیری از مشاوره‌ کارشناسان مبرز حیطه تولیدات آرایشی ، به این مقصود متعالی ، جامه‌ی عمل‌ بپوشانند .

خط چشم کالیستا مدل‌ Liner and Sharper

بهترین محصولات برند کالیستا

خط چشم مویی کالیستا با قلم‌ حرفه‌ای‌ ظریف و لطیف‌ خویش موجب می گردد بتوانید به سادگی خطی‌ صاف‌ ، ظریف‌ و یکدست روی پلک خودتان بکشید . رنگ آن تماماً سیاه و مات‌ می باشد و جلوه‌ی واقعی و جذابیت به چشمان شما می‌دهد . این خط چشم با وجود اینکه ضدآب نیست‌ ماندگاری زیادی دارا است و پخش‌ نمی گردد . بکارگیری از این خط چشم راحت می باشد ولی چنانچه شما جزو‌ آن دسته از افرادی می باشید که با کشیدن‌ خط چشم مشکل‌ دارید خوب تر است‌ به سراغ‌ مدل‌ Dip Liner کالیستا بروید که قلم‌ کوتاه‌ با سر نمدی دارد‌ و ویژه اشخاص مبتدی‌تر تولید گشته است‌ .

سایه چشم کالیستا مدل‌ Quattro Eye Design شماره‌ E24

بهترین محصولات برند کالیستا

 

سایه چشم کالیستا در پالت‌های چهارتایی و دوتایی طراحی شده اند . رنگ‌های ترکیبی در یک پالت سایه چشم به شما امداد می‌کنند تا بازه وسیعی از رنگ‌ها را برای پلک خودتان بسازید . وجود ۴ رنگ با هارمونی متناسب در یک پالت برای کشیدن‌ سایه‌ای کامل‌ و بی‌نقص کفایت می کند . سایه‌های کالیستا با رنگ‌های مات‌ و درخشان خویش خیلی از سلیقه‌‌ها‌ را پوشش‌ می‌دهند . این سایه‌ها پیگمنت رنگی کاملی دارند ، سبک‌اند و با تعریق‌ از پشت‌ پلک پاک‌ نمی‌شوند .

رژ لب مایع کالیستا مدل Stain Matt شماره L85

بهترین محصولات برند کالیستا

رژ لب مایع مات کالیستا سبک Stain Matt، دارنده بافتی مات و سبک است. این رژ لب جلوه ای مخملی به لب ها میدهد و دارنده ماندگاری زیاد میباشد. اپلیکاتور این رژ لب به صورت یکنواخت رژ را روی لب ها پخش می نماید.

بادی اسپلش زنانه کایلی کالیستا

بهترین و خوشبوترین بادی اسپلش زنانه

خرید بادی اسپلش کایلی کالیستا از هفت رژ

بوی خوش تن و حفظ آن در طول روز یکی از چیزهایی است که همه اشخاص به دنبال راه‌ حلی برای آن می‌گردند تا از بوی بد عرق بدن به علت فعالیت‌هایی که در طول روز انجام می دهند خلاص شوند. بادی اسپلش‌ها خوشبوکننده‌هایی هستند که افزون بر دادن عطر خوب به تن به آبرسانی و نگهداری رطوبت پوست یاری نموده و سبب افزایش شادابی و طراوت پوست بدن می‌شوند. عالی ترین زمان بکارگیری از بادی اسپلش پس از حمام کردن و هنگامی که پوست بدن تمیز باشد است و بدترین زمان بکارگیری موقعی است که بدن عرق کرده و با ترکیب شدن با بوی بادی اسپلش بوی بد آن بیشتر می‌شود. بادی اسپلش زنانه کایلی کالیستا بویی خنک و شیرین و مقداری تند دارد و برای مصرف خانم‌ها در روزهای گرم بهار و تابستان مناسب است. بادی اسپلش کالیستا بنفش با دارا بودن گلیسیرین، آبرسان پوست بوده و به ازدیاد نرمی و لطافت آن کمک می‌کند. این کالا با بوی فوق العاده میوه‌ای، گلی و وانیلی خود حس خوبی را به شما می دهد. بادی اسپلش کالیستا روی پوست و مو قابل بکارگیری است و پخش بویی مناسب و ماندگاری و دوام بالایی دارد.

نت آغازین: رایحه‌های میوه‌ای معتدل استوایی با لیچی، انبه، تمشک و انگور سیاه فرنگی
نت میانی: تلفیق رایحه‌های گلی زنبق، رز، نرولی و بنفشه
نت پایانی: ترکیب شیرین وانیل، مشک، پاچولی و لاکتونیک (رایحه شیر)

بادی اسپلش زنانه سلنا کالیستا

بهترین و خوشبوترین بادی اسپلش زنانه

خرید بادی اسپلش سلنا کالیستا از هفت رژ

رایحه ای معتدل دارد و برای تمام فصول سال مناسب است. این بادی اسپلش پرتره‌ای از دختری محبوب و خلاق است که زندگی را عاشقانه دوست دارد و از لحظه‌های پر از خوشبختی آن نهایت استفاده را می‌کند. در نت آغازین، رایحه‌های میوه‌ای در کنار برگاموت و سوسن، تصویری دوست داشتنی از شما می‌سازد. در نت میانی، رایحه توت‌های وحشی با گل صد تومانی، رز و هلو ترکیب شده و خلاقیت بی‌نظیر شما را به رخ می‌کشد و در نت پایانی، رایحه‌های خزه بلوط، کهربا و مشک در کنار چوب سدر، این محبوبیت و خلاقیت را ترکیب کرده و شما را عاشق زندگی می‌کند. حضور گلیسیرین در این بادی اسپلش باعث رطوبت رسانی به پوست شما شده و آن را لطیف می‌کند. رایحه خاص این بادی اسپلش کالیستا زرد از ماندگاری فوق‌العاده خوب برخوردار است و شما را در میان جمع منحصر به فرد می‌کند. پس از اسپری کردن این محصول مه‌ای لطیف پوست شما را می‌پوشاند و آن را نرم و درخشان می‌کند.

نت بالایی: فروتی، برگاموت و سوسن
نت میانی: توت وحشی، گل صد تومانی، رز، هلو
نت پایانی: خزه بلوط، کهربا، مشک، چوب سدر

بادی اسپلش زنانه تیلور کالیستا

بهترین و خوشبوترین بادی اسپلش زنانه

خرید بادی اسپلش تیلور کالیستا از هفت رژ

بادی اسپلش زنانه تیلور با رایحه گرم و شیرین خود تصویر دختری شاد و پر انرژی است که از لحظه‌های زندگی لذت برده و به دیگران نیز شور و شوق زندگی را می‌بخشد. در نت آغازین، رایحه‌های توت‌های وحشی، جمع را متوجه حضور متفاوت شما می‌کند. در نت میانی، زنبق بنفش و جاسمین انرژی جوانی شما را فریاد می‌کشند و در نت پایانی، رایحه‌های مشک، خزه بلوط و کهربا، انرژی بی پایان شما را به جشنی پر از لذت‌های زندگی دعوت می‌کند. این بادی اسپلش دارای گلیسیرین است و به همین علت، بدن را کاملا مرطوب و لطیف می‌کند. رایحه دوست داشتنی و زندگی بخش این بادی اسپلش از ماندگاری خوب و پخش بالایی برخوردار بوده و زیبایی زندگی را به محیط اطراف شما هدیه می‌کند. پس از اسپری کردن بادی اسپلش کالیستا صورتی، مه نازکی بدن شما را پوشش داده و پوست را نرم و درخشان می‌کند.

نت آغازین: لیچی، انگور سیاه، تمشک، انبه
نت میانی: زنبق بنفش و جاسمین
نت پایانی: وانیل، مشک، پاچولی، لاکتونیک

 

5/5 - (151 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *