معرفی بهترین سرم های ویتامین c
معرفی بهترین سرم های ویتامین c

معرفی بهترین سرم های ویتامین c | هفت رژ ✅ آموزش آرایشی و زیبایی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

معرفی بهترین سرم های ویتامین c: اگر به دنبال پوستی  سالم و جوان هستید و به دور از لک و آکنه می باشید می توانید از سرم  ویتامین c استفاده نمایید و معجره ان را ببینید. در این مطلب از هفت رژ به معرفی بهترین سرم های ویتامین سی پرداخته ایم با ما همراه باشید.

۱- سرم روشن کننده ویتامین C لافارر (La farrerr)

معرفی بهترین سرم های ویتامین c

اگر به دنبال پوستی  سالم و شاداب هستید و به دور از لک و آکنه می باشید  می توانید از این سرم روشن کننده ویتامین c استفاده نمایید و پوستی جوان داشته باشید. این سرم یکی از بهترین سرم های دارای ویتامین c می باشد.این سرم ویتامین سی با لایه برداری نسبتا ملایمی که بر روی پوست شما انجام خواهد داد، کلاژن طبیعی پوست شما را افزایش می دهد و باعث روشن شدن و تقویت پوستتان می شود.

با توجه به افزایش تولید کلاژن و الاستین، این سرم باعث کاهش چروک شده و ضد پیری پوست می‌ باشد. بعد از استفاده از این سرم ویتامین سی متوجه خواهید شد که دیگر خبری از لک و آکنه و التهاب نمی باشد.

۲- سرم ویتامین C و کم نمودن چروک مدیلن (Medilann)

معرفی بهترین سرم های ویتامین c

این سرم سرم روشن کننده و چروک را کم می کند ویتامین سی مدیلن به شما کمک می کند تا پوستی شاداب و جوان و بدون  چروک داشته باشید. اگر پوست شما نیز تیره و لکه دار است، می توانید از این محصول استفاده کنید .بعد از مدتی که از  این سرم روشن کننده و ضد لک استفاده کردید، خاصیت ابریشمی به پوستتان می دهد.

۳- سرم روشن کننده دارای ویتامین C اکسپرتیج آردن (Ardene)

معرفی بهترین سرم های ویتامین c

سرم ضد لک و روشن کننده آردن دارای ویتامین c و اثرات آنتی اکسیدانی می باشد. این سرم ضد التهاب، روشن کننده و ترمیم کننده می باشد.

 علاوه بر از بین بردن لک های قهوه ای صورت و اختلالات رنگدانه ای که با افزایش سن به وجود می آید، تغییرات هورمونی، استفاده از بعضی دارو ها ، نور خورشید و بارداری، به از بین بردن لک های پوستی ایجاد شده بر اثر بیماری های پوستی برای مثال ملاسما و لنتیگو کمک زیادی می کند.

۴- سرم ویتامین C و روشن کننده مونالیا (Monalia)

معرفی بهترین سرم های ویتامین c

نام برند مونالیا ایرانی می باشد و محصولات آن تولید داخل است  و با استفاده از به روز ترین و مدرن ترین متدهای روز دنیا، با همت متخصصین ایرانی تولید می شوند.

این سرم روشن کننده پوست دادای ویتامین  Cبوده است. مونالیا یکی دیگر از بهترین سرم های حاوی ویتامین سی می باشد که از پوستتان در برابر ایجاد لک های پوستی که از تابش نور آفتاب حفاظت می کند. سرم مونالیا یک راه حل خوب برای روشن نمودن پوست های تیره است که جذب سریعی داشته که می تواند پس از آسیب دیدگی پوستتان آن را ترمیم کند.

۵- سرم ویتامین C الارو

معرفی بهترین سرم های ویتامین c

ﺑﺮﻧﺪ اﻻرو ﻻﺑﺮاﺗﻮار ﻓﺮاﻧﺴﻮى می باشد. همه محصولات الارو  تأیید شده از درماتولوژیست ها و متخصصان پوست می باشند.

سرم پوست حاوی ویتامین سی الارو یک روشن کننده و شاداب کننده قوی برای انواع پوست می باشد. این سرم ضد جوش می باشد و برای افرادی که پوست چرب و آکنه ای دارند مورد رضایت بوده است. سرم ویتامین سی الارو باعث تحریک کلاژن سازی و جوان شدن پوست خواهد شد.

۶- سرم ویتامین سی پریم

معرفی بهترین سرم های ویتامین c

معرفی بهترین سرم های ویتامین c

یکی از بهترین سرم ها، سرم ویتامین c پریم یک محصول با عملکردی چندگانه می باشد که به جوان نمودن و تقویت پوست کمک خواهد کرد. این سرم با ویتامین C  موجود در خود و سایر ترکیبات موثر، باعث  افزایش کلاژن ، کاهش علائم پیری و همچنین روشن نمودن و جوان شدن پوست کمک خواهد کرد. با توجه به اینکه این سرم به دلیل داشتن فرمولاسیون پیشرفته لکه های تیره پوست را کاهش می دهد و مانع ایجاد لکه های جدید روی پوست خواهد شد، به همین دلیل این سرم ویتامین C برای افرادی که کک و مک دارند بسیار مناسب می باشد.

طرز استفاده از سرم ویتامین c

معرفی بهترین سرم های ویتامین c

ویتامین C موضعی برای پوست ضرری نداشته، اما به یاد داشته باشید همه محصولات پوستی ممکن است عوارض جانبی داشته باشند. به همین منظور باید یک تست پچ انجام شود تا خطر ابتلا به واکنش آلرژیک را ارزیابی نمایید.

طرز انجام کار

ناحیه کوچکی از پوست (به عنوان مثال ساعد دست) که می توان پنهان نمود را انتخاب نمایید.

کمی از محصول را بمالید و ۲۴ ساعت صبر نمایید.

در صورت عدم بروز عوارض جانبی، می توانید آن را روی صورت خود اعمال کنید.

اگر پوستتان جوش، قرمزی یا کهیر زد مصرف آن را حتما قطع نمایید.

 نکته : قبل از استفاده از سرم ویتامین سی صورت خود را پاک کنید و شستشو دهید تا مواد موثر و مفید به طور عمیق در پوست تان جذب شوند. این سرم را معمولاً یک یا دو بار در روز استفاده کنید.

سوالات خریداران

معرفی بهترین سرم های ویتامین c

معرفی بهترین سرم های ویتامین c

۱-سرم ویتامین سی چه کاربردی برای پوست دارد؟

سرم ویتامین سی محصولی مفید برای مراقبت از پوست بوده که حاوی ترکیبات و ویتامین های ضروری برای مراقبت از انواع پوست می باشد و باعث شادابی، جوانی و طراوت پوست می شود.

۲- نحوه استفاده از سرم ویتامین سی به چه صورت است؟

مقدار کمی از سرم را بعد از شستشو پوست، روی دست های خود ریخته و قبل از مرطوب کننده استفاده نمایید تا مواد آن جذب پوستتان شود.

۳- به طور معمول چند بار در شبانه روز می توانیم از سرم ویتامین C استفاده کنیم؟

باید بگوییم در این مورد بستگی به نوع پوست شما دارد.شما می توانید این محصول را ۱ بار در روز استفاده کنید و یا برای نتیجه گیری بهتر، استفاده از محصول را به ۲ بار در شبانه روز (صبح ها و شب ها) استفاده کنید.

۴- آیا واقعا استفاده از سرم ویتامین C برای پوست ما مفید است؟

سرم های حاوی ویتامین سی می توانند مضرات رادیکال‌ های آزاد را از بین ببرند و از پوست در برابر اشعه خورشید نیز محافظت کرده و استفاده موضعی آن، لطافت، شادابی و خاصیت روشن کنندگی زیادی به پوست شما می‌ بخشد.

۵-  چطور یک سرم ویتامین سی مناسب پوست خود انتخاب کنیم؟

در هنگام خرید به ترکیبات سرمی که می خواهید خریداری کنید توجه داشته باشید و این را نیز به خاطر داشته باشید که یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده آن باید ویتامین C باشد و بعد دیگر ترکیبات.
توجه داشته باشید غلظت ویتامین سی به کار رفته در آن باید حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد بوده تا تاثیرگذاری خوبی را داشته باشد. بنابراین مقادیر بیشتر برای پوست مضر می باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *