۱۰ نکته ساده در آرایش برای اینکه کمتر خسته به نظر برسید

10 نکته ساده در آرایش | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

۱۰ نکته ساده در آرایش برای اینکه کمتر خسته به نظر برسید : با طراوت به نظر رسیدن به راحتی و همیشه ممکن نیست. تا دیر وقت کار کردن ، به پایان رساندن کارهای خانه و شب نشینی با بچه ها می تواند شما را از پا در بیاورد! چرت زدن خوب در تمام اوقات که زنان کارهای زیادی برای انجام دادن دارند دشوار است. اما ، شما هنوز هم می خواهید صبح روز بعد تازه و خوب به نظر برسید! “به نظر می رسد خسته شده اید” یکی از آخرین مواردی است که هر زنی می خواهد بشنود. اگر نتوانسته اید به اندازه کافی بخوابید اما هنوز می خواهید شاداب به نظر برسید ، جای نگرانی نیست! در اینجا ۱۰ ترفند آرایش برای به نظر رسیدن چهره کاملاً استراحت شده شما آورده شده است با ما همراه باشید در هفت رژ سایت آرایشی و زیبایی

۱- آب سرد عالی کار می کند

به محض بیدار شدن ، شستن صورت با آب گرم ممکن است احساس خوبی داشته باشد ، اما می تواند باعث کمبود آب در پوست شما شود. معمولاً هنگام صبح منافذ پوستی باز به نظر می رسد زیرا منافذ در طول خواب منبسط می شوند. آب سرد به دلیل اینکه منافذ پوست را می بندد و چشم های شما را آرام می کند ، بسیار عالی روی صورت شما کار می کند. پاشیدن آب سرد به اندازه کرم ضد پیری عالی عمل می کند و شما را با طراوت نشان می دهد. این یکی از نکات مفید و آسان برای کمتر خسته به نظر رسیدن است.

10 نکته ساده در آرایش

10 نکته ساده در آرایش

 

۲- پوست خود را مرطوب کنید

مرطوب کننده مناسب با نوع پوست خود را انتخاب کنید. مرطوب کننده ای برای هر نوع پوست وجود دارد خشک ، حساس ، چرب یا معمولی. فقط این است که شما باید مورد مناسب را پیدا کنید! استفاده از محصول آرایشی مناسب از اهمیت بیشتری برخوردار است. همچنین می توانید برای جلوگیری از ایجاد خط و چروک و چین و چروک در طولانی مدت ، با مرطوب کننده روزانه حاوی فرمول SPF همراه شوید. پوستی که فاقد مرطوب کننده است بی طراوت به نظر می رسد. پوست خود را مرطوب کنید تا چهره شما را مرطوب نگه دارد و با درخشش طبیعی و سالم زیبا به نظر برسید.

10 نکته ساده در آرایش

10 نکته ساده در آرایش

 

۳- زیر کانسیلر چشم سایه روشن تری بزنید

وقتی خواب کافی ندارید ، حلقه تاریک و چشمان لایه ای شما را از پا در می آورد. برای جعل یک ساعت خواب اضافی ، سیاهی تیرگی زیر چشم را پنهان کنید. با سایه های روشن تر که واقعاً می توانند ظاهری شاداب و سرزنده داشته باشند همراه شوید. سایه های روشن تر از رنگ پوست شما می تواند دایره تیره را بپوشاند و شما را کاملاً بیدار نشان دهد.

10 نکته ساده در آرایش

10 نکته ساده در آرایش

 

۴- هایلایتر می تواند درخشش ایجاد کند

محصولات آرایشی مانند هایلایتر نجات دهنده آن روزهایی است که واقعاً خواب آلود و نا مرتب به نظر می رسید. اثر جادویی آن می تواند به پوست شما براقیت ببخشد و بیدارتر جلوه کند. کانسیلر را به درستی مخلوط کنید تا جلوه طبیعی پیدا کند.

10 نکته ساده در آرایش

10 نکته ساده در آرایش

 

 

۵- مژه ها را فر کنید تا چشم گسترده تر شود

مژه های چشم خود را فر کنید تا به چشمان شما حالت گشاده تر و بیداری بدهد. برای به حداکثر رساندن لیفت ، از فر مژه استفاده کنید. سپس ریمل حجم دهنده و تیره تری بزنید. هنگامی که مژه های شما برعکس می شود ، چشمان شما بازتر و بیدارتر به نظر می رسند. اگر مژه های بلند ندارید ، می توانید با مژه مصنوعی هم این کار را انجام دهید!

10 نکته ساده در آرایش

10 نکته ساده در آرایش

 

۶- از مداد چشم بی رنگ استفاده کنید

به جای استفاده از مداد مشکی در مژه های پایین ، با رنگ سفید و بژ همراه شوید. بژ بیش از رنگ سفید می تواند جلوه طبیعی تری به خود بگیرد. خط چشم های بی رنگ بلافاصله چشمان شما را براق می کنند و باعث می شوند بزرگتر و بیدار به نظر برسند.

10 نکته ساده در آرایش

10 نکته ساده در آرایش

 

۷- چند رنگ به گونه های خود اضافه کنید

رنگ های روشن و براق رژگونه روی استخوان گونه شما تمام صورت شما را روشن می کند. با  رنگ صورتی روشن یا رنگ های براق و درخشان همراه شوید. از رنگ های خیلی پررنگ که باعث ایجاد لایه بندی بیشتر می شود خودداری کنید. نشانه ای از رنگ های رژگونه روشن روی گونه شما می تواند شما را سرزنده و زیبا بیدار کند.

10 نکته ساده در آرایش

10 نکته ساده در آرایش

 

۸- با رنگ های رژ لب بازی کنید

جلب توجه به لب های خود با رنگ های روشن تر رنگ لب یکی دیگر از نکات مفید در مورد آرایش است که می توانید امتحان کنید. با رنگهای پررنگ و روشن همراه شوید. توجه را از سایر قسمتهای صورت جلب می کند. رنگ روشن باعث می شود لبخند شما برجسته شود و افراد را از توجه به نگاه کلی منحرف کند.

۹- ابروهای خود را برجسته کنید

کانتورینگ چشم و برجسته سازی ابروها درخشندگی طبیعی را ایجاد می کند و جلوه ای کامل می بخشد. با رنگهای روشن تر و ابروهای برجسته تر شروع کنید تا تمام شود.

10 نکته ساده در آرایش

10 نکته ساده در آرایش

 

۱۰- لبخند بزنید!

“تا زمانی که لبخند نزنید ، کاملاً با طراوت به نظر نمی رسید” – این جمله بسیار درست است. یک نکته واقعی برای اینکه با نشاط باشید ، لبخند زدن است.

این ۱۰ ترفند و نکته برای آرایش را امتحان کنید تا سرزنده و با طراوت به نظر برسید. چشمان خود را پاک کنید ، سیاهی حلقه ها را پنهان کنید ، مژه ها را فر کنید ، برجسته کنید و برخی از رنگ ها را به گونه ها و لب ها اضافه کنید تا جلوه ای عالی به ظاهر شما بدهد. حرکت کنید ، به خوبی هیدراته باشید ، از پوست خود مراقبت کنید و از اینکه به خوبی با نشاط به نظر می رسید خوشحال باشید.

10 نکته ساده در آرایش

5/5 - (28 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *