آموزش شیوه درست استفاده از سایه چشم (تصویری)

آموزش شیوه درست استفاده از سایه چشم (تصویری) | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

آموزش شیوه درست استفاده از سایه چشم (تصویری) : آرایش بد چشم می تواند ظاهر شما را خراب کند. از طرف دیگر ، آرایش خوب چشم می تواند ظاهر ساده را به زیباترین شکل ممکن درآورد. به همین دلیل این راهنمای ساده گام به گام نحوه استفاده از سایه چشم به روش صحیح را گردآوری کرده ایم با ما همراه باشید در هفت رژ

مرحله ۱: ابتدا تمیز و مرطوب کنید

مهم است که یاد بگیرید چگونه قبل از هرگونه آرایش ، پوست خود را آماده کنید. اول از همه چیز ، همیشه تمیز و مرطوب شوید تا آرایش پایه ای یکنواخت برای نشستن داشته باشد. با تمیز کردن پوست ، روغن های اضافی از بین می روند در حالی که مرطوب شدن از خشک شدن پوست جلوگیری می کند. ابتدا با شستن صورت و استفاده از مرطوب کننده پس از آن شروع کنید. می توانید مقداری کرم دور چشم و اطراف آن بزنید.

آموزش شیوه درست استفاده از سایه چشم (تصویری)

آموزش شیوه درست استفاده از سایه چشم (تصویری)

مرحله ۲: پرایمر بزنید

استفاده از پرایمر برای هر نوع آرایش چشم ، از سایه چشم ساده گرفته تا سایه چشم دودی چشمگیر ، یک مرحله ضروری است. یک پرایمر نه تنها به عنوان پایه ای که تمام آرایش شما را در کنار هم نگه می دارد ، بلکه به عنوان یک لایه محافظ بین آرایش و پوست ظریف پلک های شما نیز عمل می کند. در مرحله بعد ، از یک کانسیلر برای پوشاندن سیاهی حلقه یا هر گونه علامت دور چشم استفاده کنید. همیشه قبل از کانسیلر از پرایمر استفاده کنید!

مرحله ۳: شروع خنثی ، پایان تاریک

روی کل پلک خود سایه خنثی بزنید. بعد ، سایه روشن را از ناحیه مژه شروع کنید و به بالای چین بروید. سایه چشم را به استخوان ابرو نزنید. از مرکز شروع کنید و به سمت داخل حرکت کنید. یک برس سایه چشم صاف روی سایه چشم تیره بزنید و مقدار اضافی آن را بگیرید و به آرامی به سمت داخل حرکت دهید. باید مطابق خطوط طبیعی چشم خود به شکل V درآید. یک خط باید به سمت جایی که چین با استخوان ابرو شما مطابقت دارد گسترش یابد ، در حالی که خط دیگر نزدیک خط مژه می ماند. به سمت وسط پلک خود حرکت کنید.

آموزش شیوه درست استفاده از سایه چشم (تصویری)

آموزش شیوه درست استفاده از سایه چشم (تصویری)

 

مرحله ۴: چشم هایتان را صاف کنید

خط مژه پایینی خود را با مداد چشم یا سرمه بکشید. بعد ، از خط چشم مایع برای کشیدن پلک بالایی استفاده کنید. می توانید با یک خط ساده بروید و یا آخرین مدل های خط چشم را امتحان کنید .

آموزش شیوه درست استفاده از سایه چشم (تصویری)

آموزش شیوه درست استفاده از سایه چشم (تصویری)

مرحله ۵: کار را با ریمل تمام کنید

مقداری ریمل روی مژه های خود بزنید و … کارتان تمام شد!

برای واضح تر شدن این ویدیو را ببینید که نشان می دهد چگونه می توان سایه چشم را به طور کامل اعمال کرد! متن فیلم را می توانید در زیر بخوانید.

 

برای شروع او از سایه چشم صورتی عاجی و یک برس مورف (M504) استفاده می کند بعد ، او از سایه چشم ماسه ای نرم استفاده می کند و با استفاده از همان برس ، آن را روی پلک خود مخلوط می کند.

او از این سایه استفاده می کند زیرا اولین سایه رنگ روشن است. در مرحله بعدی ، او سایه چشم نارنجی سوخته را انتخاب می کند تا جلوه ای مات به چشمان خود بدهد.

او برای ترکیب این سایه از برس زیبایی سیگما استفاده می کند. برای سایه نهایی ، او از سایه صورتی (Red Ocher) استفاده می کند و با استفاده از یک قلم مو ، سایه چشم را ترکیب می کند تا زمانی که یک ظاهر صاف به دست آورد.

او برای رنگ آمیزی چین های داخلی چشم خود از برس MAC و همان سایه صورتی (Red Ocher) استفاده می کند مجدداً ، با استفاده از همان سایه ، او از قلم مو Sigma E20 برای رنگ آمیزی زیر چشم خود استفاده می کند.

او با استفاده از یک برس ترکیبی دیگر و رنگ سایه چشم نارنجی سوخته ، زیر خط چشم خود را رنگ می کند. او از ریمل و سرمه برای زیبایی چشمان خود و پایان دادن به آرایش خود استفاده می کند.

5/5 - (24 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *