روشهای ترمیم ریمل خشک‌ شده
روشهای ترمیم ریمل خشک‌ شده

روشهای ترمیم ریمل خشک‌ شده | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

روشهای ترمیم ریمل خشک‌ شده : در این نوشته می خواهیم آموزش‌هایی‌ درخصوص ترمیم ریملهای خشک‌ شده‌ داشته باشیم  با ما همراه باشید در سایت هفت رژ

ریمل از جمله وسایل آرایشی می باشد که اکثراً در ساک هر خانمی وجود دارد ، این کالای شگفت‌آور نه تنها سبب ظاهر زیبا چشمها می گردد بلکه‌ تمام عیب های چشم را هم می پوشاند و چنانچه چشمانی کوچک داشته باشید با بکارگیری از ریمل مطلوب قادر خواهید بود چشمان خویش را درشت‌ تر و زیباتر نمایش دهید . متاسفانه‌ ، بعضی از ریملها به خاطر مطلوب نبودن و یا با کیفیت‌ نبودن ، سریعاً خشک‌ می گردند ، حتماً بعضی از ریملها هم به خاطر استعمال نکردن ، سبب می گردد که ماده‌ها درون ریمل به برس ریمل بچسبد که در حقیقت به آن ، ریمل خشک‌ شده‌ می گویند . یکسری از دخترخانم ها به سبب نداشتن معلومات بسنده ، ریملهای خشک‌ شده‌ خود‌ را دور‌ می اندازند و ما در این مطلب می خواهیم یاد‌ بگیریم به چه طریق این ریملهای خشک‌ شده‌ را اصلاح و ترمیم کنیم.

همانطور که در فوق اشاره‌ کردیم ، نباید فوراً ریمل خشک‌ شده‌ را دور‌ انداخت ، ولی از چند طریق می شود ریملهایی که حالت‌ خشکی‌ دارند و یا بر روی مژهها می چسبند را به آسانی روان‌ نمود . در ادامه‌ زیادتر توضیح‌ می دهیم :

در ابتدا باید ببینیم آیا ریمل شما به ترمیم نیاز دارد؟

این را می‌توانید با کشیدن ریمل پشت دست متوجه شوید. اگر ریمل پشت دستتان تکه‌تکه و خشک کشیده شود به ترمیم احتیاج دارد.

روشهای ترمیم ریمل خشک‌ شده

روشهای ترمیم ریمل خشک‌ شده

روغن زیتون

برای رفع و رجوع کردن خشکی‌ ریمل ، قادر خواهید بود چند قطره‌ روغن‌ زیتون را درون ریمل بریزید و حرکت دهید ، خواهید دید‌ که ریمل شما دیگر خشک‌ نخواهد بود‌ .

چای

یکی از آسانترین عمل هایی که قادر خواهید بود برای اصلاح ریمل خشک‌ گشته خودتان بکنید ، بکارگیری از چند قطره‌ چای در درون ریمل می باشد . با این متد ریمل شما دیگر خشک‌ نخواهد بود‌ .

قطره چشم

یکی از شیوه های جالبی که قادر خواهید بود برای رفع و رجوع کردن خشکی‌ ریمل اعمال دهید ، بکارگیری از ۳ قطره‌ چشمی به درون ریمل است‌ . یادتان باشد‌ که پس‌از بکارگیری از هر کدام‌ از شیوه های فوق ، حتما ریمل خویش را حرکت دهید .

روغن‌ بادام شیرین‌

اگر درون ریمل تان روغن‌ بادام شیرین‌ بریزید ، در واقع چند قطره‌ وسپس آن را قشنگ حرکت دهید ، خواهید دید‌ که ریمل شما از وضعیت خشکی‌ بیرون می آید.

گلاب

اگر چند قطره‌ گلاب را در ریملی که وضعیت خشک‌ داراست ، افزون نمائید و آن را حرکت دهید ، معطوف می شوید که چقدر ریمل جاری گشته و دیگر وضعیت چسبندگی و خشکی‌ در آن وجود نخواهد داشت .

آب گرم

استفاده از آب گرم برای موقعی خواهد بود که موارد‌ فوق را در دسترس ندارید؛ پس کامل ترین راه‌حل‌ برای رفع و رجوع کردن خشکی‌ ریمل محسوب‌ می گردد . ریمل خویش را به صورت جامع در آب گرم بگذارید و چند دقیقه صبر کنید ، آن‌وقت ریمل را بیرون‌ آورده و حرکت دهید ، خواهید دید‌ که ریمل شما دیگر خشک‌ نخواهد بود .

روشهای ترمیم ریمل خشک‌ شده

روشهای ترمیم ریمل خشک‌ شده

مایع لنز

یک شیوه جذاب دیگر برای احیای ریمل ، بکارگیری از آب گرم و مایع‌ لنز می باشد . اول ریمل خویش را در درون فنجان آب گرم بگذارید ، حتماً به مقدار ۵ دقیقه و پس‌ازآن در درون ریمل ، ۵ قطره‌ مایع‌ لنز را بریزید و به مقدار ۱۵ ثانیه‌ حرکت دهید ، با این شیوه ویژه ، ریمل شما دیگر خشک‌ نخواهد شد .
یادتان باشد‌ ، درصورتی‌که از ریمل کمتر بکارگیری می کنید‌ و تنها برای مجالس مخصوص مورد‌ بکارگیری قرار میگیرد‌ . حتما ریمل را در بالای یخچال حفاظت کنید تا پیوسته نو و مناسب مصرف باشد‌ .

روشهای ترمیم ریمل خشک‌ شده

روشهای ترمیم ریمل خشک‌ شده

 

 

امیدوارم از این نوشته بهره برداری کرده باشید . خواهشمندم نظرات خویش را برای ما ارسال‌ کنید .

5/5 - (29 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *