تشخیص تفاوت ریمل ایزادورا اصل و فیک {۱۰۰% بهترین} ✅
تشخیص اصل بودن ریمل ایزادورا

تشخیص تفاوت ریمل ایزادورا اصل و فیک {100% بهترین} ✅

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

تشخیص تفاوت ریمل ایزادورا اصل و فیک : ایزادورا «Isadora» برندی سوئدی میباشد که محصولاتش منحصر پوست و چشم‌های حساس طراحی شد‌ه‌است. از تولیدات تخصصی این مجموعه که کیفیت بسیار بالایی هم دارد گونه های ریمل میباشد. ریمل‌های ایزادورا کیفیت و عملکرد عالی دارند، قیمتشان مطلوب میباشد به همین علت در سراسر جهان به ویژه کشور ایران طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند.

همه ریمل‌های این مارک بوسیله متخصصین چشم پزشک و زیبایی گزینه تایید قرار می گیرند و حتی اشخاصی که از لنز‌های زیبایی و طبی استعمال می‌نمایند، می توانند از این کالا سود ببرند. این ریمل علاوه بر قیمت ارزان، خصوصیت‌های مثبت دیگری نیز داراست که آن را به ریملی برای آرایش و پیرایش روزمره تبدیل نموده است. در حالتی که برای شما سلامتی چشمانتان اساسی میباشد میتوانید از این ریمل به کار گیری فرمائید؛ البته منفعت بردن از همه این خصوصیات، نیازمند خریدی دقیق میباشد. امروزه با محبوب شدن صنعت آرایش و پیرایش سودجویان نمونه‌های تقلبی متعددی را وارد بازار کرده‌اند که ممکن میباشد ناخواسته شما نیز در دام خرید آنان بیفتید. تنها با دقت کردن به چندین نکته معمولی، می توانید پاسخ پرسش به چه شکل ریمل Isadora اصل را تشخیص بدهیم؟ بدهید و خرید ریمل ایزادورا را با دقت و یقین انجام دهید. با ما در ادامه این مقاله از هفت رژ همراه گردید تا کلیه نحوه‌های تشخیص اصل بودن ریمل ایزادورا را آنالیز کنیم.

تشخیص اصل بودن ریمل ایزادورا

تشخیص اصل بودن ریمل ایزادورا

 

میخوای ریمل ایزادورا اصل رو با قیمت عالی بخری؟!

چه طور ریمل Isadora اصل را تشخیص بدهیم؟

همانگونه که میدانید معمولی‌ترین شیوه تشخیص اصل بودن همه اثاثیه‌های آرایشی آنالیز کردن بچ کد، کد اصالت فرآورده و شماره سریال آن است. گهگاه ممکن میباشد شما در شرایطی باشید که قابلیت و امکان بررسی کردن همگی موارد بالا وجود نداشته باشد، پس شایسته ترین نحوه تشخیص اصل بودن ریمل ایزادورا رجوع کردن به خصوصیات ظاهری کالا در وب سایت مهم برند آن هست. با مقایسه همه خصوصیت‌های ریمل اصل، حتی با شیوه قیمت‌گذاری ریملی که قصد خرید آن را دارید، در کوتاه‌ترین فرصت ممکن به اصل بودنش پی ببرید.

تشخیص اصل بودن ریمل ایزادورا

میخوای ریمل ایزادورا اصل رو با قیمت عالی بخری؟!

 

 

خصوصیت‌های ریمل ایزادورا اصل

ریمل Isadora سبک (big bold extreme) ضد آب میباشد و در مقابل تعریق و شست‌و‌شو از خویش مقاومت نشان می دهد. همینطور دارنده بافتی سبک، قابل انعطاف و کرمی میباشد که روی مژه‌ها سنگینی تولید نمی‌نماید. پس در صورتیکه این سبک ریمل ایزادورا را خریداری کردید و این خصوصیت‌ها را نداشت حتما در تقلبی بودن آن شک وتردید کنید.

از سایر خصوصیت‌هایی که می بایست به آن دقت کرد خشک شدن سریع این ریمل میباشد که در طول خشک شدن به هیچ وجه مژه‌ها را به هم نمی‌چسباند. همینطور با وجود رنگدانه‌های کربنی درون آن، ظاهری به طور کامل مشکی به مژه‌ها می دهد. پس چنانچه هیچکدام از این ویژگی ها را نداشت، تفکر خرید آن را از سرتان بیرون فرمائید.

برس ریمل ایزادورا از فیبر درشت و منعطف ایجاد شده است که شانه‌های کوتاه و بلند آن برای پوشش‌دهی همگی مژه‌ها طراحی گردیده است. پس با یک مقایسه معمولی می توانید ریمل ایزادورا اصل را از تقلبی تشخیص دهید. برس به صورت ذیل میباشد:

تشخیص اصل بودن ریمل ایزادورا

میخوای ریمل ایزادورا اصل رو با قیمت عالی بخری؟!

 

نحوه دیگر تشخیص اصل بودن ریمل ایزادورا این میباشد که عطر ندارد و حساسیتی برای چشم ساخت و ساز نمی‌نماید. پس هنگام خرید به راحتی می توانید با عطر کردن آن یک تشخیص سریع و راحت داشته باشید.

 

5/5 - (73 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *