برس حرارتی مو یا اتو مو کدام بهتر است؟

برس حرارتی مو یا اتو مو | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

برس حرارتی مو یا اتو مو کدام بهتر است؟ آیا شما هم از آن گروه اشخاصی میباشید که به آراسته بودن موهای خویش اهمیت می‌دهید و از شلختگی فراری میباشید؟ آیا دوست دارید مدام موهای صاف و زیبایی داشته باشید؟ رسیدگی به موها برای برخی اشخاص کاری دشوار و زمان بر بوده و این عمل برای آن ها به یک کابوس تبدیل گردیده‌است. البته خبر خوب برای این گروه اشخاص این میباشد که برس‌های حرارتی موجود در بازار، کارها را راحت کرده‌اند و با صرف زمان اندکی می‌توان به فیض دلخواه رسید. برس‌های حرارتی به صاف شدن موها یاری شایانی کرده و آسیب آن نسبت به بقیه شیوه‌های صافی موها خیلی کمتر میباشد. در‌صورتی‌که موهای بلندی دارید این وسیله خیلی به کارتان می آید. چنانچه میخواهید در رابطه برس حرارتی موی بیشتر بدانید، با این مقاله از هفت رژ همراه باشید.

برس حرارتی چیست؟

برس حرارتی اسم یک وسیله نو در صنعت آرایشگری و زیبایی میباشد که به شما امداد می‌نماید به آسانی موهایتان را شانه نمائید و در عین حال به وضعیت صاف و زیبایی در آورید. تکنولوژی ساخت این کالا آرایشی اولین بار در سال ۲۰۱۵ میلادی به وسیله فردی به اسم “دافنی (DAFNI)” ارایه گردید و بعداز آن روز به روز توسعه و گسترش بیشتری یافت.

برس حرارتی مو یا اتو مو

برس حرارتی مو یا اتو مو

 

 

اسم‌های دیگر برس حرارتی مو:

صاف کننده سریع مو (Fast Hair Straightener
برس صاف کننده سریع مو (Fast Hair Straightener Brush)
برس صاف کننده سرامیکی (Ceramic Straightener Brush)
برس جادویی مو صاف کن (Magic Fast Hair Straightener Brush)

زمانی که برس مو حرارتی را به پریز برق وصل می کنید و میخواهید از آن به کار گیری ‌فرمائید همزمان علاوه بر شانه زدن موهای شما نقش یک سشوار و اتو مو را هم برای موهایتان اجرا می‌کند. این وسیله شگفت انگیز به شما‌ یاری می‌نماید موهای خویش را در کمترین فرصت و به شایسته ترین صورت به وضعیت لخت و صاف در بیاورد. پس خبر خوب در رابطه این وسیله این میباشد که در زمان معدود‌ موی‌های شما‌را صاف کرده و به صرفه جویی زمان شما یاری می‌نماید.

سه کاربرد این وسیله:

برس زدن موها
صاف کردن موها
حالت‌دهی به موها

نکاتی در رابطه برس حرارتی

۱- از صفحه‌های سرامیکی با ترکیبات خاصی در طراحی این برس‌ها استفاده شده تا حرارت ایجاد گردیده را در قالب دندانه‌ای شکلی که دارااست به گیسو‌ها منتقل نماید.
۲- برس برقی موی برای شانه کردن، حالت‌دهی و صاف کردن موها به کار برده میشود.
۳- این نوع برس‌ها به قابلیت و امکان تهیه و تنظیم دما مجهز می‌باشند و شما می توانید هنگام استعمال، آن را روی مرتبه‌ای که دلخواه خودتان میباشد تنظیم فرمائید.
۴- کار کردن با برس حرارتی موی خیلی سهل و آسان تر از کار کردن با سشوار و اتو موی میباشد.
۵- میزان درجه حرارت در‌این کالا کنترل گردیده‌ میباشد و در صورت به کارگیری اشتباه از آن موجب آسیب رسانی به موی نخواهد شد.

برس حرارتی مو یا اتو مو

برس حرارتی مو یا اتو مو

 

 

مزایای به کار گیری از برس‌های حرارتی

یک وسیله چندین کاره: برس‌های حرارتی هم موها را شانه کرده هم صاف می‌نمایند و هم حالت زیبایی به موها میبخشند و دیگر مورد نیاز نیست برای هرکدام از این امور یک دستگاه مستقل تهیه و تنظیم نمائید.
آسیب‌رسانی کمتر به موی: برس‌های حرارتی، حرارت کنترل گردیده‌ای دارا‌هستند و سبب ساز آسیب و سوختگی پوست و مو نمی شوند.
صرف جویی در زمان: برای آرایش کردن موها با اتو مو و سشوار موردنیاز میباشد وقت متعددی صرف نمایید البته به امداد برس‌های حرارتی در زمان شما صرفه جویی خواهد شد زیرا نیازی به تقسیم بندی موها و در نظر گرفتن نظم خاصی برای آنها وجود ندارد.
به کار گیری راحت: خیلی اشخاص میباشند که فعالیت کردن با سشوار و اتو موی برای آن ها چالشی مشقت بار و جدیست به خصوص اشخاص تازه‌کار! گهگاه هم ممکن میباشد برای فعالیت با این وسایل به یاری فرد دیگری نیاز داشته باشند. ولی یک کدام از نکات مثبتی که در برس‌های حرارتی وجود دارااست به کار گیری سهل از آن ها به وسیله خودش میباشد.
حمل آسوده: برس‌های حرارتی مانند برس معمولی می‌باشند با این تفاوت که تنها یک سیم اضافه به آنها وصل میباشد. شما میتوانید به همان راحتی، این برس‌ها را هم با خویش جا به جا فرمائید. همینطور این وسیله در مقایسه با سشوار وزن کمتری داراست و مکان کمتری هم اشغال می‌نماید.

برس حرارتی مو یا اتو مو

برس حرارتی مو یا اتو مو

 

 

برس حرارتی مو یا اتو مو کدام بهتر است؟

در‌حالتی که موهای ضعیف و آسیب پذیری دارید، برس حرارتی تعیین بهتری برای شماست زیرا صدمه کمتری به موها وارد می‌نماید.
در صورتی‌که موهای کلفت و مجعد با فر زیاد دارید، اتو موی بهتر میتواند موهای شمارا صاف نماید.
برس‌های حرارتی دو نوع میباشند هم سبک چرخشی و هم صاف. در هنگام به کار گیری از هر دوی این سبک‌ها حس می کنید یه خرده به موهای شما وسعت داده گردیده‌است. البته اتو موی، موهای شما‌را صاف و شلاقی می‌نماید. پس در شرایطی‌که میخواهید موهای طبیعی‌تری داشته باشید از برس حرارتی موی به کارگیری فرمائید.
در هنگام استعمال از برس‌های حرارتی در گیر سوختگی موها نخواهید شد زیرا گرما به طور یکنواخت روی موهای شما پخش می گردد.
در حالتی‌که برس حرارتی شما مجهز به فناوری ساخت یون باشد، میتواند موهایتان را براق‌تر نماید و الکتریسیته ساکن گیسو را از میان خواهد برد.
به کار گیری از برس حرارتی راحت تر میباشد و در زمان کمتری میتوانید به فیض دلخواه خویش برسید.
هنگام به کارگیری از برس حرارتی، همزمان با صاف‌کردن موها، موهای شما شانه هم میشود.
برس حرارتی ضرر کمتری داراست و چنانچه میخواهید مکرر موهای خویش را صاف و حالتدار نمائید، برس مو حرارتی بهتر از اتو مو میباشد.
به کار گیری از برس‌های حرارتی سبب ساز صرفه جویی در زمان می شود زیرا سطح بزرگ‌تری داراست و شما مقدار متعددی موی را میتوانید در صفحه آن پوشش دهید. همینطور به تقسیم بندی موها نیازی ندارد. ولی برای به کارگیری از اتو مو قطعا می بایست برای موها تقسیم بندی انجام داد تا فیض عمل قابل قبول باشد.
برس‌های حرارتی به خاطر نوک گرد دندانه‌هایشان، که معمولا از محصول نایلون یا این که سیلیکون میباشد، آسیب کمتری به موی می رسانند. زیرا حالت و جنس دندانه‌ها بازدارنده تماس بدون واسطه سطح داغ برس با پوست سر می گردد.

 

 

5/5 - (12 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *