روش خانگی فر کردن موها
  • توسط آزیتا قلی پور
  • ۳ سال پیش
  • مدل مو

روش خانگی فر کردن موها | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 2 دقیقه

روش خانگی فر کردن موها : اکثری از خانم ها ایجاد تغییر‌و تحول و تنوع در ظاهر خویش را می پسندند و از همین رو هر چند وقت یک بار در ظاهر خویش تنوعی به وجود می‌آورند. یک کدام از کارهایی که باعث تغییر تحول در رخ می گردد فر کردن موهاست که‌این روز ها ترویج زیادی یافته است . برای فر کردن موها موردنیاز نیست مطلقا به آرایشگاه های گوناگون بروید و کلی پول خرج فرمائید. با اسپری نمک در منزل خیلی راحت سوای هزینه موهایتان را فر نمایید و لذت ببرید. شیوه خانگی فر کردن گیسو با اسپری نمک را درپی ببینید با ما همراه باشید در هفت رژ

آنچه در این مقاله از هفت رژ می‌خوانید

فر کردن مو با اسپری نمک در منزل

شیوه اول

موها را تر فرمائید و به چندین قسمت تقسیم نمائید. آن‌گاه به هر بخش اسپری نمک بزنید. مقداری سشوار روی موها بگیرید و آن‌ها‌را پیچ دهید بعد از آن با گیره سفت شان کنید. روی موهای پیچیده سشوار بگیرید و پس از گشودن سنجاق ها مجدد به آنان اسپری نمک بزنید.

روش خانگی فر کردن موها

روش خانگی فر کردن موها

 

شیوه دوم

بعدد از شستن موها آنان را به خوبی خشک فرمائید. موها را به بخش های متعدد تقسیم فرمایید و سپس توسط اتو موها را مجعد فرمایید. بعد اسپری نمک به موها بزنید. در شرایطی‌که دوست دارید موهایتان فر و پفی باشد می توانید لا به لای آنان یه خرده شامپوی خشک بزنید.

روش خانگی فر کردن موها

روش خانگی فر کردن موها

 

طریق سوم

به موهایتان یه خرده موس بزنید و آن‌گاه کم آب فرمائید. بعداز کم آب شدن موها آنان را به تعدادی بخش تقسیم فرمائید. با اتوی فر کننده موها را بپیچید اسپری نمک به موها بزنید. صرفا حواستان باشد اسپری را با مسافت از موی بگیرید. روی موهایتان سشوار بگیرید و بهتر میباشد بدانید که نباید آن‌ها را شانه نمائید.

روش خانگی فر کردن موها

 

5/5 - (5 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *