تعمیر رژ لب شکسته

تعمیر رژ لب شکسته | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی و خودآرایی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 2 دقیقه

تعمیر رژ لب شکسته : رژلب پرطرفدارترین لوازم آرایش و پیرایش میان خانم ها میباشد که تاثیر متعددی در زیبایی فیس و لب ها داراست. اسباب و اثاث پیرایش و مخصوصا رژلب ها نیاز به مراقبت دارند. ولی در شرایطی‌که ناگهان رژلب تان به زمین خورد و شکست یا این که فرزند کوچک تان منجر شکستن رژلب مورد علاقه تان شد نگران نباشید و آن را بدور نیندازید. در‌این قسمت تعمیر رژلب شکسته را به شما می گوییم با ما همراه باشید در هفت رژ مجله زیبایی و خودآرایی

تعمیر رژ لب شکسته

 

 

آنچه در این مقاله از هفت رژ می‌خوانید

رژ لب شکسته را چه‌گونه درست کنیم؟

شیوه اولیه

راحت ترین طرز تعمیر رژلب شکسته این میباشد که شما تکه شکسته گردیده رژلب را چندین دقیقه درون یخچال فریزر قرار دهید و پس از گذشت به طور تقریب ۱۵ دقیقه آن را از یخچال فریزر بیرون فرمایید. هم اکنون می بایست کناره رژلب را فندک بگیرید و سریع درون رژلب برده و بچسبانید. بعد رژلب را به یخچال برگردانید و اذن دهید ده دقیقه درون یخچال بماند.

تعمیر رژ لب شکسته

 

شیوه دوم

تکه شکسته گردیده رژلب را درون قاشق فلزی قرار دهید و قاشق را روی شمع نگه دارید تازمانیکه رژلب به طور کامل آب گردد. پس از ذوب شدن رژلب آن را درون محیط لنز چشم بریزید و اذن دهید ده دقیقه درون یخچال بماند. بعداز بیرون کردن رژلب از یخچال فریزر می توانید با قلموهای منحصربه‌فرد از رژ لب تان به کار گیری نمائید.

5/5 - (8 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *