پنج راز زنان کره ای برای داشتن پوستی سالم ، قشنگ و جوان

پنج راز زنان کره ای برای داشتن پوستی سالم | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله آرایشی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

پنج راز زنان کره ای برای داشتن پوستی سالم ، قشنگ و جوان : پوست زنان کره ای ایده آل تک تک زنان دنیاست البته چرا و چه‌گونه ؟ دربین نسخه ها و شیوه های کهن مردمان این مرزوبوم ۵ راز نهفته وجود دارد که آنان‌را به پوست صاف ، کشیده و سوای لک رسانده میباشد. پس در اینکه پوست زنان کره ای زیبایی و جوانی منحصربه فردی داراست شکی وجود ندارد پس مطلقا پی بردن راز پوست زنان کره ای برای محافظت شفافیت ، صافی و مجموع خصوصیت های پوست خوب برای هر کسی اساسی میباشد ، رازهای پنهانی که در غالب ضابطه های نگهداری جوانی و شادابی پوست صورت در این قسمت خواهید خواند پس با ما همراه باشید در هفت رژ مجله زیبایی

قانون های زنان کره ای برای داشتن پوست خوشگل و برنا

در این نوشته ی علمی ما پنج روش زیبای کره ای برای داشتن پوستی سلامت را به شما معرفی می‌کنیم. برای استحضار بیشتر مطالب ذیل را بخوانید:

۱. زیبایی پوست زنان کره ای با قانون ۱۰ ثانیه

این قانون یک قانون بی آلایش می باشد. طبق این ضابطه به محض اینکه از حمام خارج می‌شوید ۱۰ ثانیه پس از خشک شدن، یک مرطوب کننده طبیعی را به پوست خویش اعمال فرمایید. به دلیل آنکه منافذ پوست شما بعد از دوش گرفتن گشوده می‌گردد و به‌این برهان هرچه سریعتر مرطوب کننده خویش را ایفا نمائید که بهتر جذب پوست گردد.

پنج راز زنان کره ای برای داشتن پوستی سالم

پنج راز زنان کره ای برای داشتن پوستی سالم

 

۲. ماساژ حوله گرم عامل جوانی پوست زنان کره ای

ماساژ حوله گرم می‌تواند در بهبودی گردش خون در تن امداد نمایند و منافذ بسته گردیده را گشوده نماید در نتیجه به تنفس پوست امداد می نماید. برای اعمال به راحتی حوله منزه را در آب گرم تر فرمائید و آن گاه آن را روی رخ خویش بگذارید تا تماما بپوشاند. به آرامی پوست خویش را به بازه ۱۵ دقیقه ماساژ دهید و در آخر یک مرطوب کننده طبیعی را به پوست خویش بمالید.

۳. زیبایی پوست زنان کره ای با ماسک صورت جلبک دریایی اینقدر سالم می ماند

جلبک دریایی دربردارنده مقدار متعددی از گونه های ویتامین ها ، مواد معدنی با خاصیت ضد باکتری قوی می باشد .برای استعمال از آن تحت عنوان یک ماسک صورت چندین برگه جلبک دریایی را در آب گرم قرار دهید بعد آن ها را برداشته و روی صورت خویش قرار دهید. ۱۵ دقیقه اذن دهید که‌این ماسک روی پوست شما بماند که‌این فعالیت در برنا سازی پوست شما و تندرست ماندن آن امداد زیادی میکند.

پنج راز زنان کره ای برای داشتن پوستی سالم

پنج راز زنان کره ای برای داشتن پوستی سالم

 

۴.نمک دریایی راز نهفته جوانی پوست زنان کره ای

نمک دریایی می‌تواند بر روی پوست تاثیر گذار باشد.نمک دریایی در ضدعفونی و حذف جوش های سرسیاه و بخش های متعدد قادر است بسیار زیاد یاری دهد. برای تطهیر پوست با نمک دریایی به شیوه زنان کره ای یک قاشق غذاخوری نمک دریایی را به یک استکان آب گرم اضافه فرمایید بعد هم بزنید صورت خویش را با ادغام نمک دریایی و آب بوسیله یک پنبه بمالید و در پایان صورت خویش را منزه فرمایید که‌این عمل سبب برنا سازی پوست صورت شما میشود.

پنج راز زنان کره ای برای داشتن پوستی سالم

پنج راز زنان کره ای برای داشتن پوستی سالم

 

۵. لیمو نسخه طبیعی زیبایی پوست زنان کره ای

لیمو دربردارنده متعددی اسید سیتریک است که منجر حذف سلول های مرده روی پوست می‌گردد . کمی لیمو را در یک ظرف دربردارنده آب ترکیب فرمائید و آن‌گاه به وسیله پنبه آن روی صورت خویش بمالید و این فعالیت منجر جوانسازی پوست میشود.

4.9/5 - (16 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *