تشخیص‌ اصل بودن‌ ریمل دوسه (۹ ترفند‌ تشخیص‌ اصل از فیک ریمل doucce)

تشخیص‌ اصل بودن‌ ریمل دوسه | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله مد و زیبایی و آرایشی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

تشخیص‌ اصل بودن‌ ریمل دوسه (۹ ترفند‌ تشخیص‌ اصل از فیک ریمل doucce) : یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی در جهان برند آمریکایی دوسه بوده است . این برند زبانزد از دوران تشکیل خود‌ در نیویورک تا کنون با ساختن و عرضه محصولات گوناگون با رنگ‌‌های‌ جمیل باکیفیت و به دور‌ از هرگونه ماده‌ها شیمیایی‌ زیان‌آور جزء‌ لوکس‌ترین برندهای آرایشی جهان بوده‌‌ تا جایی که به کیف‌ آرایشی بانو های آریایی راه‌ پیدا‌ کرده‌ است‌ با ما همراه باشید در هفت رژ

آوازه این برند به انگیزه کیفیت‌ بی‌همتا محصولات آن بوده است که همین مقبولیت عام سبب می‌شود تا شاهد‌ انواعی از محصولات بدل (فیک) این شرکت باشیم که تشخیص‌ اصل بودن‌ ریمل دوسه را پیچیده کرده است‌ . یکی از موفق‌ترین محصولات برند دوسه ریمل دوسه است‌ . این ریمل افزون بر حجم‌دهی فوق‌‌ العاده‌ای که دارد بازدارنده از متصل‌شدن مژه‌‌ها‌ به یک‌دیگر می‌شود . تا ترفند‌ تشخیص‌ اصل از فیک ریمل doucce را به شما نشان‌ دهیم و خریداری ریمل دوسه را سهل کنیم .

این ریمل حجم‌دهنده‌ای بسیار ضد آب در مقابل عرق کردن و اشک‌ چشم‌ و شایسته برای‌ چشم‌‌های‌ حساس‌ است؛ به این دلیل تشخیص‌ اصل بودن‌ ریمل دوسه نه تنها به‌علت اعتماد از چگونگی و ماندگاری آن ارزش دارد بساکه صحت و ظاهر زیبا چشم‌ شما را هم تضمین‌ می‌کند . در اینجا‌ به وارسی اصل بودن‌ ریمل پانک شرکت دوسه خواهیم پرداخت .

از بهر تفکیک اصل بودن‌ ریمل دوسه نخست به بسته آن دقت کنید . طبق‌معمول در بخش بالای بسته ریمل‌های جعلی دستخط «original » را نظارت می‌کنید که مانند این نوشته‌ای به هیچ‌ صورت روی‌ بسته تولید اصل قابل‌ نظاره نخواهد بود .

تشخیص‌ اصل بودن‌ ریمل دوسه


خرید ریمل حجم دهنده اصل دوسه از هفت رژ

 

 

یکی از راه‌‌های‌ معتمد بازشناسی اصل بودن‌ ریمل دوسه این است‌ که مراقبت کنید مدام روی‌ بسته محصولات اصل اتیکت زرد‌ رنگ‌ اصالت‌ وجود‌ دارد . با خراش دادن روی‌ اتیکت و ایفاد کد ۱۶ رقمی به سامانه‌ پیامکی ۲۰۰۰۸۸۲۲ از اصالت‌ کالای خرید شده خویشتن اعتماد پیدا‌ کنید .

تشخیص‌ اصل بودن‌ ریمل دوسه


خرید ریمل حجم دهنده اصل دوسه از هفت رژ

راه‌ دیگر به‌جهت تشخیص‌ اصل بودن‌ ریمل دوسه دقت به رنگ‌ درب کالا است‌ . کالا اصل دارای رنگ‌ زرشکی مات‌ می باشد و یک حرف‌ d نازک که نشان‌دهنده برند دوسه بوده است رو آن حک شده است؛ ولی کالا جعلی دارای رنگ‌ زرشکی براق‌ است‌ و لوگوی دوسه -حرف d- با اندازه‌ای بزرگتر روی‌ آن افست شده می باشد .

تشخیص‌ اصل بودن‌ ریمل دوسه

 

 

به مغایرت در فونت رنگ‌ و میزان دستخط های روی‌ کالا حتما دقت کنید .

تشخیص‌ اصل بودن‌ ریمل دوسه

 

چنانچه درب آن را باز‌ کنید رویت خواهید کرد که تنها سرپیچ تولید واقعی دارای یک شیار‌ است‌ ولیکن سرپیچ کالا بدل بیش‌ از یک شیار‌ دارد .

یکی دیگر از فاکتور‌های‌ بااهمیت به‌قصد تشخیص‌ اصل بودن‌ ریمل دوسه این می باشد که موسم گشادن  درب کالا اصل روی‌ سرپیچ آن کد برجسته‌ کوچکی‌ قابل‌ مشاهده‌ است‌ که محصولات جعلی فاقد آن هستند .

در پشت‌ بدنه‌ کالا اصلی‌ نوشته‌‌هایی‌ راجع‌به ترکیبات و حجم‌ کالا (۱۳٫۵ ml) وجود‌ دارد که کالا بدل فاقد این دستخط ها می باشد .

تشخیص‌ اصل بودن‌ ریمل دوسه

 

 

درصورتی‌که در انتهای تولید برچسبی با نوشته‌‌های‌ doucce و made in USA به رنگ‌ سفید‌ رویت کردید تشخیص‌ اصل بودن‌ ریمل دوسه را یقیناً انجام‌ داده‌اید؛ ولیکن چنانچه مندرج doucce به رنگ‌ قرمز‌ را در انتهای کالا رویت کردید بدبختانه کالا جعلی را خریداری‌ کرده‌اید .

همانطور که قبلا اشاره‌ شد این ریمل حجم‌دهی فوق‌ العاده‌ای دارد؛ به این دلیل مو‌های‌ برس کالا اصل اندکی بلندتر و پراکنده‌تر نسبت‌ به کالا جعلی هستند .

تشخیص‌ اصل بودن‌ ریمل دوسه

 

4.6/5 - (67 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *