۸ برند بهترین کرم ضد چروک
8 برند بهترین کرم ضد چروک

8 برند بهترین کرم ضد چروک | هفت رژ ✅ آموزش آرایشی و زیبایی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 9 دقیقه

۸ برند بهترین کرم ضد چروک: کرم ضد چروک یکی از مواد آرایشی و مراقبتی پوست است. پوست ما در اثر آلودگی ها و موارد زیاد دیگر خارجی دچار خشکی پوست و کمبود آب می شود. برای جبران خشکی پوست می توان روزانه از یک کرم استفاده کرد. به یاد داشته باشید مهم نیست جوان باشید یا پیر، زن باشید یا مرد، شما باید حتما از یک کرم ضد چروک استفاده کنید.

پوست صورت با بالا رفتن سن و قرار گرفتن در معرض کم آبی بدن و آلودگی ها دچار چین و چروک خواهد شد. بهترین زمان برای استفاده از کرم ضد چروک تقریبا از حدود ۳۰ سالگی به بعد می باشد افراد کم کم چین و چروکی را بر روی صورت خود مشاهده می کنند. برای پیش گیری با این چین و چروک ها باید به پوستمان کمک کنیم  که می توان از کرم ضد چروک استفاده کرد.برای ادامه مطلب با ما همراه باشید در هفت رژ.

 

تفاوت کرم‌ها با سرم‌ها و لوسیون‌ها در چیست؟

8 برند بهترین کرم ضد چروک

۸ برند بهترین کرم ضد چروک

توجه داشته باشید بین این ۳ محصول تفاوت چندانی وجود نداشته و تنها به این نکته توجه کنید که کرم‌ه بافتی سنگین‌تر نسبت به سرم‌ و لوسیون‌ دارد که باید با توجه به نوع پوست خود یکی از این ۳ مورد را انتخاب نمایید.

کرم ضد چروک از چه موادی ساخته شده است؟

کرم های ضد چروک برحسب مارک‌ هایشان انواع گوناگونی داشته و می ‌توانند حاوی اسیدهای میوه و رتینوئیدها، انواع آنتی‌اکسیدان‌ها و مرطوب‌کننده‌ها نیز باشند. ویتامین‌های E و C و A نیز در بیشتر این کرم‌ها وجود دارد.

بهترین مارک های کرم ضد چروک معمولا بعد از سن ۳۰ سالگی به بعد تولید و ساخت کلاژن پوست بسیار کند می شود و بعد از مدتی متوقف می شود.بنابراین شروع استفاده از این کرم ها باید از همین سن شروع شود.

به یاد داشته باشید برای استفاده از کرم های ضد چروک باید جنس پوست ، خشک و چرب بودن آن مورد بررسی قرار گیرد.ممکن است فردی از سن ۲۵ سالگی به بعد دچار چروک شود. پس باید حتما زیر نظر پزشک از کرم های ضد چروک و کرم های مرطوب کننده استفاده نمایید.

چروک ها دو نوع بوده  نوع اول چروک ها ناشی از انقباض ماهیچه های زیر پوست است مانند چروک روی پیشانی و چروک اطراف لب ها است.و یا هنگام صحبت کردن و خندیدن چروک ها به صورت بارز مشخص خواهند شد.

نوع دوم چروک ها با بالا رفتن سن و با از بین رفتن کلاژن پوست  نمایان می شود و کاهش بافت های پوست و کوچک شدن استخوان ها ، چروک های عمیقی را تشکیل می دهد.که بهترین راه پیشگیری استفاده از کرم های ضد چروک و مواد پر کننده می باشد.

 

ویژگی کرم ضد چروک خوب

8 برند بهترین کرم ضد چروک

۸ برند بهترین کرم ضد چروک

 یک کرم ضد چروک در صورتی تاثیر گذاری خوبی خواهد داشت که ترکیبات به کار رفته آن از مواد عالی و درجه یک ساخته شده باشد.این کرم ها در لیفت پوست و سفت شدن تاثیر زیادی نداشته و باعث انعطاف و رطوبت پوست می شوند.

۸ برند بهترین کرم ضد چروک

توجه داشته باشید در هنگام خرید کرم ضد چروک باید دقت زیادی در ترکیبات به کار رفته در آن داشته باشید.کرم ضد چروک معمولا دارای ترکیبات مرطوب کننده و سایر مواد مفید می باشد که در بهبود رنگ پوست و پیشگیری از ایجاد چروک پوست نقش دارد که در اثر بالا رفتن سن و عوامل محیطی مانند آلودگی ، نور خورشید ، مواد شیمیایی و لوازم آرایشی به وجود می آید.

یک کرم ضد چروک خوب حاوی ترکیباتی از قبیل مواد مرطوب کننده ، رتینوئید و ویتامین C, E می باشد.

مواد مرطوب کننده : پوست نقش زیادی در پیش گیری از ایجاد چین و چروک و پیری زود رس پوست خواهد داشت.این مواد مرطوب کننده باعث انعطاف پوست و مانع از کش آمدن پوست خواهد شد.انواع مرطوب کننده ها به صورت ژل ، لوسیون ، کرم ، روغن و سرم در بازار عرضه می شوند که دارای ترکیباتی مانند گلیسیرین ، موم و پروتئین می باشد.

رتینوئید ها: حاوی ویتامین A می باشند که از پوست آسیب دیده در مقابل اشعه مضر خورشید جلوگیری میکنند.و کلاژن پوست را افزایش خواهند داد.

ویتامین C و E: این ویتامین ها باعث اکسیژن رسانی به پوست شده و کنترل رادیکال های آزاد پوست را بر عهده دارند.

 

کرم ضد چروک نوکس

8 برند بهترین کرم ضد چروک

برند نوکس (NUXE) ترکیبی از دو کلمه (NATURE) و (Luxe) است که توسط خانم الیزا ژابز که در سال ۱۹۹۰ تأسیس شده است. این کرم که ساخت کشور فرانسه می باشد در تیوپ ۵۰ میلی لیتری می باشد و در انواع مختلف مانند کرم روز ضد چروک ، کرم شب ضد چروک ، لوسیون ضدچروک و لوسیون ضد چروک در بازار یافت می شود.

یکی از ویژگی های آن این است  که در ساختار این کرم از مواد طبیعی و گیاهی استفاده شده است.بین محصولات این برند ، این کرم قوی ترین خاصیت ضد چروک و افتادگی را داشته و لک های ناشی از بالا رفتن سن را کمرنگ و محو خواهد کرد. در فرمولاسیون این محصول عوامل سم زدای پوست استفاده شده و مواد مغذی موجود در آن باعث افزایش حجم و استحکام پوست می شود.

ویژگی های کرم ضد چروک نوکس

 

  •  ضد چروک قوی
  • کاهش و از بین رفتن چروک های بسیار عمیق به مرور زمان
  •  لیفت پوست صورت و از بین رفتن شلی و افتادگی آن
  • یک ضد آفتاب با +++ SPF20 PA
  •  محافظت کننده در برابر اشعه های UVA و UVB
  • ضد لک
  •  افزایش شفافیت پوست

کرم ضد چروک لورآل

8 برند بهترین کرم ضد چروک

این کرم ساخت کشور فرانسه می باشد که بر پایه مواد گیاهی و عصاره گل اپتینا ساخته اند و باعث حفظ رطوبت پوست می شود.فرمولاسیون این کرم به گونه ای است که از چروک عمیق جلوگیری کرده و پوست را سفت می کند.روزانه ۴ میلیون سلول پوستی را باز سازی خواهد کرد.برای این که نتیجه بهتری بگیرید باید هر روز به صورت دورانی بر روی کل سطح پوست خود ماساژ بدهید.در این کرم از تکنولوژی پروپتینال Pro Retinol A و پپتیدس Peptides استفاده شده که اجازه می دهد پوست خود را بازسازی نمایید و باعث کاهش چروک خواهد شد.

ویژگی های کرم ضد چروک لورآل

  • ضد چروک و احیاکننده‌ی قوی پوست می باشد
  • بازسازی روزانه‌ سلول پوستی
  • مرطوب کننده و آبرسان پوست صورت
  • درخشان کننده پوست
  • بازسازی کننده سلول های پوست
  • افزایش استحکام پوست صورت
  • پیش گیری  ازضد افتادگی پوست
  • مناسب برای سنین ۵۰ سال به بالا

کرم ضد چروک فابریگاس

8 برند بهترین کرم ضد چروک

کرم شب ضد چروک فابریگاس ساخت کشور ایران می باشد و دارای مواد مغذی برای استحکام پوست و سفت کردن پوست می باشد.این کرم با تولید کوآنزیم Q10 باعث تولید انرژی در سلول های پوستی خواهد شد.این ماده مغذی در بدن تولید شده و با بالا رفتن سن کاهش می یابد و باعث چین و چروک پوست می شود.این کرم سرشار از مواد معدنی و ویتامین های ضروری پوست می باشد که باعث آبرسانی و تغذیه پوست می شود.کرم شب فابریگاس در طول شب کلاژن سازی می کند و الاستین لازم را به پوست میرساند.

باعث جلوگیری از ایجاد لک ، چین و چروک ، افتادگی و پیری پوست شده و خاصیت الاستیسیته و لطافت و جوانی پوست رو حفظ خواهد کرد. یکی دیگه از خواص مهم کوآنزیم کیوتن برای پوست آنتی اکسیدان بودن آن می باشد که از تخریب سلولهای پوست در مقابل رادیکالهای آزاد جلوگیری خواهد کرد. کرم شب کیوتن فابریگاس حاوی دوز بالایی از ویتامینها و مواد معدنی مؤثر و مورد نیاز پوست است تا در طی شب که بهترین زمان جذب و تأثیر گذاری مواد مغذی روی پوست می باشد ، سلولهای آسیب دیده را ترمیم و بازسازی کند.

برای اثربخشی بیشتر مصرف این کرم همزمان با کرم روز کیوتن فابریگاس توصیه می شود کرم های شب باید جزو روتین دائمی مراقبت از پوست شما باشن و هر شب نیم ساعت قبل از خواب روی پوست کاملاً تمیز استفاده بشوند.

روش استفاده کرم های شب:کرم های شب باید جزو روتین دائمی مراقبت از پوست شما باشند و هر شب نیم ساعت قبل از خواب روی پوست کاملاً تمیز استفاده شوند.بعد از پاک کردن کامل پوست و شستشوی صورت ، مقدار مناسبی از کرم را با فواصل منظم روی پوست صورت قرار داده و از چانه تا پیشانی بصورت دورانی و بسمت بالا روی پوست صورت (بجز دور چشم) ماساژ بدهید تا کاملاً جذب پوست شود و به یاد داشته باشید که گردن را فراموش نکنید.

 

ویژگی های کرم ضد چروک فابریگاس

  • مناسب سن بالای ۲۰سال با انواع پوست
  • استحکام بخش ، تغذیه و آبرسانی قوی به پوست
  • پیش گیری از ایجاد لک ، چین و چروک ، افتادگی و پیری پوست
  • حاوی آنزیم Q10 ، دارای اثر ضد پیری با تولید انرژی لازم برای ساخت کلاژن و الاستین برای سلولهای پوست
  • حاوی لیپوزوم ها ، انتقال دهنده مواد فعال به پوست
  • حاوی روغن هسته زردآلو ،  حاوی ویتامین و ضد چروک پوست
  • حاوی روغن کنجد با خواص تغذیه و آبرسانی قوی به پوست
  • حاوی ویتامین E ، آنتی اکسیدان قوی و ضد تخریب سلولهای پوست در مقابل رادیکالهای آزاد
  • تغذیه کننده و بازسازی سلولهای آسیب دیده پوست در طول روز در اثر عوامل بیرونی
  • حاوی دوز بالایی از ویتامینها و مواد معدنی مؤثر مورد نیاز پوست

کرم آبرسان و ضد چروک الارو

8 برند بهترین کرم ضد چروک

الارو بیشتر با محصول ضدآفتاب خود شناخته شده ؛ اما در زمینه محصولات ضد چروک نیز بسیارموفق بوده است. می‌توان بهترین مارک کرم ضد چروک را بین محصولات این برند فرانسوی جستجو نمود. این محصول با دو قابلیت ویژه معرفی شده است: ضد چروک بودن و آبرسانی به تمام نقاط پوست صورت.

توجه داشته باشید مدل Youth Preserving Hydra خاصیت مرطوب‌کنندگی کرم‌های نرم‌کننده را ندارد؛ اما آبرسانی قوی برای نواحی پرچروک می باشد. بنابراین کرم را بر روی پوست تمیز صورت و گردنتان بمالید و به‌آرامی آن را ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود تا تاثیر بگذارد.

چه چیزی محصول را متمایز می‌کند؟

این کرم حاوی کلاژن هیدرولیز‌شده می باشد که سبب بازسازی ساختار پوست، کاهش چروک و پیشگیری از افتادگی پوست صورت خواهد شد. محصول برای انواع پوست‌ها قابل استفاده بوده و خاصیت آبرسانی آن امتیازی ویژه برای استفاده در پوست‌های آسیب‌دیده می باشد.

معایب کرم ضد چروک الارو

این محصول SPF نداشته و نمی‌تواند مکمل ضدآفتاب یا جایگزین آن باشد.

 

کرم ضد چروک اُلی ژن مدل Caviar

8 برند بهترین کرم ضد چروک

۸ برند بهترین کرم ضد چروک

کرم خاویار الی ژن محصولی بسیار عالی برای از بین بردن آثار پیری از روی پوست صورت می باشد. این کرم با دارا بودن عصاره آرنیکا تمام تیرگی‌ها و لک‌های روی پوست را از بین خواهد برد و بنابراین می‌تواند برای افرادی که لک‌های پوستی دارند نیز مناسب باشد.

روغن هسته انگور به کار رفته در این کرم پوست شما را نرم و شفاف می کند و جوانی را به پوست شما باز خواهد گرداند. پس از مدتی با استفاده از الی ژن پوستی جوان، شفاف و بدون چروک خواهید داشت.

 

کرم ضد چروک روز والنسی مدل خاویار

8 برند بهترین کرم ضد چروک

کرم ضد چروک والنسی با ترکیبات موثر گیاهی ساخته شده و می‌تواند چروک‌های روی صورت و حتی دور چشم را از بین ببرد و از ایجاد چروک‌های جدید پیش گیری کند. این محصول با دارا بودن Q10  به از بین رفتن چروک‌ها و جوان سازی پوست کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

کرم والنسی همچنین دارای ویتامین‌هایی از جمله ویتامین E  می باشد که از آسیب‌هایی که در طول روز به پوست رسیده جلوگیری خواهد کرد و اثر آن‌ها را خنثی می‌کند. در کنار این کرم یک عدد صابون خاویار نیز قرار دارد که برای پاکسازی پوست بسیار موثر می باشد.

 

کرم ضد چروک ژاک آندرل پاریس مدل ANTI AGEING

8 برند بهترین کرم ضد چروک

بهترین کرم ضد چروک

اگر از پوست صورت مراقبت نشود بازسازی پوست بسیار مشکل خواهد بود ساختار پوست به مرور زمان تغییر می کند و این فرایند بعلاوه عوامل زیست محیطی و استرس ، اشعه نور خورشید و عدم مراقبت صحیح باعث تسریع روند پیری پوست خواهد شد. حجم این محصول ۳۰ میلی لیترمی باشد. با انتخاب ترکیبات فعال در کرم ضد چروک رطوبت رسانی عمیق به پوست و با تقویت لایه های پوستی مانع از دست رفتن رطوبت و جلوگیری از روند پیری پوست می شود. جلبک سبز- قهوه ای(کلپ) موجود در این کرم  منبع غنی از ویتامین ها ، مواد معدنی(ید) و اسید آمینه های مفید می باشد که علاوه بر تغذیه مناسب پوست .چروکهای سطحی را نیز کاهش می دهد و با حفظ تعادل هورمونی پوست باعث افزایش جریان خون در سطح پوست شما می شود.

 

کرم ضد چروک نئودرم مدل Optimal Age-Stop

8 برند بهترین کرم ضد چروک

حجم این کرم ۵۰  میلی لیترمی باشد. این محصول حاوی روغن دانه‌ی انگور، جوانه‌ی گندم و شی باتر به همراه دیگر ترکیبات موثر می باشد. ترکیبات این محصول تاثیر زیادی بر تقویت و جوان کردن پوست خواهد داشت. این مواد تاثیر خوبی بر چروک‌های ایجاد شده بر سطح پوست می گذارد و در رفع آن‌ها و جلوگیری از بوجود آمدن زودهنگام آن جلوگیری خواهد کرد. نکته‌ی مثبت در این محصول، قابلیت استفاده از آن برای صورت و گردن نیز است. برای تاثیر بهتر آن بهتر است که پس از نظافت کامل پوست، بر روی پوست کاملا خشک، به میزان کافی از این محصول بمالید و به آرامی ماساژ دهید. معمولا به همراه کرم‌های لایه بردار استفاده از ضد آفتاب در طول روز توصیه می‌شود. توجه داشته باشید این محصول فاقد پارابن می باشد.

 

جمع بندی

همان طور که تا به حال متوجه شده‌اید پیری پوست در دنیای امروز دیگر امری بی معنا می باشد. می‌توانید با روش‌های بسیار زیادی تا جای ممکن چروک‌های پوست‌تان را از بین برده و یا نیز آن‌ها را کمتر کنید که ساده‌ترین و ارزان‌ترین این راه‌ها استفاده از کرم‌های ضد چروک می باشد.

با استفاده‌ به موقع از محصولات ضد چروک می‌توانید تا حد زیادی جلوی ایجاد چین و چروک عمیق بر روی پوست‌تان را بگیرید و از آن پیش گیری کنید.

5/5 - (9 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *