عوارض خوابیدن با موهای تر

عوارض خوابیدن با موهای تر | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله مد و زیبایی و آرایشی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

عوارض خوابیدن با موهای تر : خوابیدن با گیسو تر دارنده عوارض بدی برای سلامتی شما هست. در‌این نوشته‌علمی در عوارض خوابیدن با موهای تر با شما سخن می گوییم ، با ما همراه باشید در سایت هفت رژ مجله مد و زیبایییک کدام از اذهان دیرین که از ما‌درها و مادربزرگ‌های ما به گوش ما رسیده میباشد خوابیدن با موهای تر سبب سرماخوردگی می‌شود ولی در اینجا می خواهیم به شما بگوییم که‌این یک اعتقاد اشتباه می باشد در واقع خوابیدن با گیسو تر دارنده عوارض دیگری میباشد.

عفونت قارچی در صورت خوابیدن با مو تر

خوابیدن با گیسو تر سبب ساز تولید عفونت قارچی میشود. عفونت‌های قارچی منجر تولید بیماری‌های پوستی میگردد. شوره سر یکی‌از همین عفونت های قارچی می باشد که به جهت خوابیدن با گیسو تر تولید میگردد. به همین ادله بهتر میباشد که پیش از خواب مسلما موهای خویش را کم آب فرمایید. کلاً سر انسان دارنده قارچ هست و همینطور بالشی که بر روی آن می‌خوابید نیز دارنده مقدار متعددی قارچ است البته وقتی که موهای شما تر هست منجر ساخت وضعیت منساب برای پرورش قارچ می باشد. قابل ذکر میباشد که بدانید عفونت های شدید قارچی سبب تضعیف سیستم ایمنی تن می شود و ممکن میباشد سبب ساز ساخت‌و‌ساز آسم در تن گردد.

عوارض خوابیدن با موهای تر

عوارض خوابیدن با موهای تر

 

شکستگی موها در صورت خوابیدن با موهای تر

می بایست بدانید که موهای تر بسیار ضعیف و آسیب پذیر میباشند. شما در زمان خواب با تکان های ناگهانی سبب ساز شکستن موهای خویش می‌شوید.

عوارض خوابیدن با موهای تر

عوارض خوابیدن با موهای تر

 

در‌صورتی‌که بدون چاره به خوابیدن با موهای تر شدید

در صورتیکه فقط راه شما خوابیدن با موهای تر میباشد و هیچ منش دیگری نداشتید ما به شما چندین روش را سفارش میکنیم که کمترین جراحت را به موهای خویش وارد فرمائید.

ار روغن نارگیل به کارگیری فرمایید

روغن نارگیل: از شکنندگی موی دوری می نماید. زمانی کوتیکول موی تر میباشد، رطوبت را به خویش جذب می نماید و سطح ها تشکیل دهنده آن که در وضعیت ساده در احوال صاف قرار دارند، ایستاده می شوندو همین به موها آسیب میرساند. روغن و چربی قادر است جذب آب به وسیله کوتیکول ها را کم کند و احتمال جراحت دیدگی را کاهش دهد.

عوارض خوابیدن با موهای تر

عوارض خوابیدن با موهای تر

 

از قابل انعطاف کننده استعمال کنید

قابل انعطاف کننده به نگهداری بافت کوتیکول گیسو یاری می نماید؛ به ویژه چنانچه گیسو دکلره گردیده باشد می بایست به صورت روزمره از قابل انعطاف کننده مصرف شود.

تا حد ممکن موها را کم آب کنید

بهتر میباشد آب موها را بگیرید یا این که هرچه میتوانید زودتر از گرمابه خارج شوید تا مسافت خیسی موی و خوابیدن ارتقاء پیدا نماید و تا حد قابلیت گیسو در هوای آزاد کم آب خواهد شد. هرچه آب کمتری در موی باشد، قابلیت و امکان آسیب آن کمتر خواهد بود. براین اساس از حوله یا این که پارچه های آب گیر به آرامی استعمال کنید تا بافت موی را کم آب کنی و موهایت را در هوا حرکت بده تا آب آن بیرون گردد.

عوارض خوابیدن با موهای تر

عوارض خوابیدن با موهای تر

 

از روبالشی حریر به کارگیری کنید

بهتر میباشد از روبالشی حریر به کارگیری کنی که آب کمتری را به خویش جذب می نماید و لیزی سطح آن به بافت موی آسیب کمتری وارد می نماید. به حیث می‌رسد به کار گیری از روبالشی حریر به جهت اصطکاک کمتر با موی، از شکنندگی آنان دوری نماید.

خب، همان طور که دیدیم خوابیدن با موی تر برای تن درستی مضر میباشد، ولی نه آنطور که مادران و مادربزرگ های ما اعتقاد و باور داشتند! در حالتی که به تامل سلامتی پوست و موی خودتان هستید، شایسته ترین عمل این میباشد که در بین فرصت خواب و حمام کردن مسافت بگذارید و اذن دهی موها در هوای آزاد کم آب شوند یا از وسایل حرارتی مثل سشوار به کارگیری کنید و آب موها را بگیرید.

عوارض خوابیدن با موهای تر

عوارض خوابیدن با موهای تر

 

5/5 - (31 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *