چه‌طور رژ لب ماندگاری داشته باشیم

چه‌طور رژ لب ماندگاری داشته باشیم | هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

چه‌طور رژ لب ماندگاری داشته باشیم : رژلب دوست داشتنی ترین اسباب آرایش و پیرایش خانم ها میباشد که تاثیر متعددی در جذابیت رخ داراست. البته مشکلی که وجود…

رژلب دوست داشتنی ترین اسباب و اثاث آرایش و پیرایش خانم ها میباشد که تاثیر متعددی در جذابیت صورت داراست. البته مشکلی که وجود دارد این میباشد که زود پاک می شود و ماندگار نیست. برای اینکه رژلب دوام و ماندگاری بیشتری روی لب هایتان داشته باشد یکسری ترفند به شما معرفی می‌کنیم که با توجه به آن ها رژلب از صبح تا شب روی لب هایتان می ماند. از جمله در جشن و پای کوبی های گوناگون که دوست دارید رژلب مجموع طول روز روی لب هایتان بماند. یا این که نمی‌خواهید همیشه آینه به دست رژلب تان را تمدید نمایید بایستی از ترفندهای ذیل استعمال فرمایید. به‌دنبال ما به‌این پرسش شما که چه‌گونه رژ لب ماندگاری داشته باشیم؟ جواب خوا‌هیم داد.

روش های ارتقاء دوام رژ لب

بدور لب ها را با خط لب شکل دهید و فرم ایده آل تان را به آنان ببخشید. ساختار رژلب طوری میباشد که نمیتوان بدور لب ها را تر و تمیز و خوشگل فرم اعطا کرد پس با خط لب که کم آب تر و نازک تر میباشد بدور لب ها را مالامال نمائید. خط لب زیرا خشک میباشد بدین زودی ها از روی لب پاک نمی شود.

چه‌طور رژ لب ماندگاری داشته باشیم

چه‌طور رژ لب ماندگاری داشته باشیم

 

هم اکنون می بایست از رژلب مات به کارگیری نمایید. شمایی که دوست دارید رژلب تان ساعت‌ها طولانی روی لب تان بماند می بایست به دور رژلب های مایع و درخشان را خط بکشید. چون این گونه رژلب ها خیلی زود پاک می‌شوند. خیر و خوبی رژلب های مات این میباشد که در جشن و پای کوبی ها و ضیافت ها بعداز میل کردن نوشیدنی رد رژلب تان روی حاشیه استکان نمیماند.

برای ارتقاء ماندگاری رژلب بایستی پاره ای پودرهای روشن یا این که پودرهای فشرده روی لب هایتان بزنید. با این فعالیت خیال و خاطر تان ریلکس باشد که رژلب تان آحاد طول روز روی لب هایتان خواهد ماند.

ترفند بعدی ثبت رژ لب با دستمال کاغذی میباشد. لایه نخستین رژ لبت را بزن و آن گاه دستمال کاغذی را فی مابین لب ها نهاده و چند دفعه لبانت را به طور ضربه ای و آرام روی آن بگذار تا چربی رژ گرفته گردد. آن‌گاه میتوانی لایه دوم را بزنی و در غایت از یک رژ مایع ثبت کننده با به عبارتی رنگ رژ اساس استعمال کنی.

پنکک دقیقا مثل پودر فیکس برای ثبت کردن بخش های متفاوت پیرایش به عمل می رود که یک کدام از این نصیب ها لب میباشد. پاره ای پودر پنکک را روی لایه اول رژ لب بزن و آنگاه لایه دوم را روی آن به کار گیری کن. پودر قادر است رژ لب را در مکان خویش نگه ‌دارد و ماندگاری آن را وقتگیر تر نماید.

چه‌طور رژ لب ماندگاری داشته باشیم

چه‌طور رژ لب ماندگاری داشته باشیم

 

ترفند پایان هم به کار گیری از پودر فیکس پس از اتمام پیرایش روی تمام شکل میباشد اما دراین‌صورت می بایست رژ لب را یک توشه دیگر با رژ لب مایع ۲۴ ساعته به عبارتی رنگ تمدید کنی ولی در صورتی نخواهی این عمل را بکنی میتوانی از یک اسپری فیکس بی رنگ به کار گیری و آن را روی صورتت اسپری کنی.

5/5 - (18 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *