ترفند های آرایشی برای زیباتر شدن آرایش صورت 💄

ترفند های آرایشی برای زیباتر شدن آرایش صورت 💄 | هفت رژ ✅ مجله آرایش و زیبایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

ترفند های آرایشی برای زیباتر شدن آرایش صورت 💄 : آراستن ترفندهای خاصی دارااست و سوای رعایت این ترفندها، هیچ آرایشی خوشگل و بدون نقص نخواهد بود. سلبریتی‌ها مدام پیرایش زیبایی دارا هستند زیرا نکات اصلی آرایشی خاصی را می دانند و آن‌ها‌را در آرایش و پیرایش روزانه و مراسم فرش قرمز و … به عمل می‌بندند. بخش اعظمی از اشخاص معمولی از این نکات اصلی آرایشی مطلع نیستند و مدام از زیبایی و بی نقص بودن پیرایش این رخ‌های مشهور شگفت زده می شوند. البته رمز خاصی فی مابین وجود ندارد و با رعایت نکات اصلی آرایشی شما هم میتوانید خوشگل باشید. درین نوشته ی علمی منحصربه‌فرد از مجله آرایشی هفت رژ نکات اساسی آرایشی را که صرفا سلبریتی‌ها از آن مطلع می‌باشند برای شما ذکر خواهیم کرد و در پی اسباب آرایشی و بهداشتی گران قیمتی را که به پیشنهاد کارشناسان و متخصصان، قیمت هزینه کردن دارا هستند معرفی خوا‌هیم کرد.

افزودن مقداری روغن به کرم پودر برای درخشش بیشتر

روغن‌های گیاهی مزایای متعددی برای پوست دارا هستند، این روغن‌ها اثر مرطوب کنندگی بالایی دارا‌هستند و مغایر تصور مردم سبب ساز تولید جوش نمی شوند (به شرطی که سبک باشند، سریع جذب شوند و شما به آن ها حساسیت نداشته باشید) بلکه برخی از گونه های روغن مثل روغن درخت چای و روغن جوجوبا اثر ضدجوش هم دارا هستند. این ایام تک تک کارشناسان آرایشی سفارش می‌نمایند که روغن‌های طبیعی سبک را به برنامه مراقبتی پوست خویش اضافه نمایید و از مزایای آنان برخوردار گردید. ولی فواید به کار گیری از این روغن‌ها صرفا محصور به محافظت پوست وجود ندارد شما میتوانید از این روغن‌ها فایده زیبایی هم ببرید. بعضی از سلبریتی‌ها مثلا لی لی رینهارت یک سری قطره روغن به کرم پودر آرایشی خویش اضافه می‌نمایند تا درخشش بیشتری به پوستشان بدهد. این فعالیت به خصوص برای خانم‌هایی که پوست کم آب دارا هستند بسیار پیشنهاد می شود زیرا از کم آب شدن پوست در طی هنگامی که آرایش و پیرایش دارید دوری می‌نماید البته اشخاص دیگر هم می توانند از این روغن‌ها در کرم پودر خویش منفعت ببرند و در تصاویر زیباتر و شاداب‌تر به حیث برسند. روغن آرگان یکی‌از شایسته ترین روغن‌های طبیعی برای به کار گیری به‌این مراد میباشد.

ترفند های آرایشی برای زیباتر شدن آرایش صورت 💄

ترفند های آرایشی برای زیباتر شدن آرایش صورت 💄

تکان دادن درست اسفنج از نکات اصلی آرایشی

اسفنج‌های آرایشی این روز ها بسیار دوست داستنی می باشند و تمامی جا می‌توان آن‌ها‌را رویت کرد، این اسفنج‌ها برای زدن کرم پودر روی صورت گزینه به کار گیری قرار میگیرند و سطحی یک پارچه روی پوست به وجود میاورند. ولی ناگفته نماند که بازار اسفنج‌های بی‌کیفیت و ارزان بها نیز داغ میباشد، اسفنج‌هایی که کرم پودر را جذب می‌نمایند و اثر جالبی روی پوست به وجود نمی‌آورند. در هر صورت علاوه بر کیفیت اسفنج نحوه به کار گیری از اسفنج نیز در فیض‌ای که میگیرید بسیار تاثیرگذار میباشد. برای پخش کردن کرم پودر با اسفنج پیش از هر چیزی می بایست اسفنج را مرطوب فرمائید در حدی که آب از آن نچکد ولی رطوبت خویش را داشته باشد، این عمل نه صرفا از جذب کرم پودر دوری می‌نماید بلکه بافت بهتری هم به پیرایش شما می دهد. البته یکی‌از نکات اساسی آرایشی در استعمال از اسفنج، نوع حرکتی میباشد که به آن می‌دهید، شما نباید اسفنج را روی پوست خویش بکشید، بلکه بایستی با حرکات ضربه‌ای و برداشتن و گذاشتن سریع (در کنار یه خرده تکان به طرفین) کرم پودر را روی صورت به طور یک پارچه پخش نمائید.

و یا این که حذف کردن اسفنج یا براش از آرایش و پیرایش

اکثری از خانم‌ها (حتی افرادی که پیرایش حرفه‌ای اعمال نمی‌دهند) دسته جامعی از براش‌های آرایشی لاکچری و اسفنج‌های بیوتی بلندر را در خانه خویش دارا هستند. ولی به کار گیری از این ابزارهای آرایشی در شرایطی که به صورت حرفه‌ای و درست صورت پذیرد پیرایش شمارا خوشگل و بدون نقص خواهد کرد. البته شما ناچار نیستید به طبع از براش یا این که اسفنج برای زدن کرم پودر استعمال نمایید که هم هزینه‌های متعددی را به خودتان اجبار نمایید و هم به دردسر پاک کردن و شستشوی این ابزارها در گیر گردید. یکی‌از نکات اساسی آرایشی که ما از سلبریتی‌ها آموخته ایم زدن کرم پودر با دست میباشد. هایلی بالدوین (که بعداز ازادواج با جاستین بیبر اسم هایلی بیبر را برای خویش گزینش نموده است) در گفت‌و‌گو‌ای بیان کرد که آرایشگر وی از اسفنج یا این که براش آرایشی به کار گیری نمی‌نماید، وی کرم پودر را روی دستان خویش می‌مالد و گرم می‌نماید بعد آن را روی صورت هایلی فشار می دهد. وی اعتقاد دارد که‌این فعالیت بافت بسیار طبیعی‌تری به کرم پودر میدهد و سبب ساز درخشش و زیبایی بیشتر پیرایش میگردد.

ترفند های آرایشی برای زیباتر شدن آرایش صورت 💄

ترفند های آرایشی برای زیباتر شدن آرایش صورت 💄

 

استعمال از کانسیلر تحت عنوان پرایمر سایه چشم

کاربرد کانسیلر در آرایش و پیرایش تماما مشخص و معلوم میباشد، شما از این وسیله آرایشی برای پوشش دادن لک‌ها و تیرگی‌های صورت استعمال می کنید. در بیشتر اشخاص پوست گوشه و کنار چشم تیرگی دارااست و یا این که نازک بوده و رگ‌های آن معلوم میباشد، این خلل هم محصور به پایین چشم وجود ندارد و بالای چشم هم می‌توان اینگونه عیوبی را دید، به همین عامل آرایشگران حرفه‌ای پیش از سایه زدن از پرایمر سایه به کارگیری می‌نمایند تا سطحی یک پارچه و فراهم به وجود آورند. ولی کانسیلری که برای صورت و تحت دیده به کارگیری می‌گردد میتواند نقش پرایمر سایه را هم جاری ساختن نماید. اوا لونگوریا که از فیس‌های شناخته گردیده دنیای مد و زیبایی میباشد این ترفند را به نیکی میشناسد. وی از کانسیلر تحت عنوان پرایمر سایه دیده هم به کار گیری می‌نماید و بنابراین با یک تیر دو علامت می زند، هم وقت کمتری را برای فراهم سازی آرایش و پیرایش و محو کردن عیوب فیس صرف می‌نماید و هم ناچار وجود ندارد یک پرایمر سایه نیز خریداری نماید.

ترفند های آرایشی برای زیباتر شدن آرایش صورت 💄

ترفند های آرایشی برای زیباتر شدن آرایش صورت 💄

 

 

تیره کردن مداد چشم و لب با به کار گیری از فندک

کشیدن خط چشم کار ساده‌ای نیست، چه با خط مایع باشد چه با مداد و چه خط دیده‌های ژلی. البته این عمل با مدادهایی که چندان قابل انعطاف نیستند مشکل‌تر هم خواهد بود. این توشه هم سلبریتی‌ها با یک ترفند دیدنی به امداد شما می آیند. پادما لاکشمی سبک و هنرپیشه آمریکایی از برهه زمانی نوجوانی در کلاس‌های خودآرایی شرکت نموده است و نکات اساسی آرایشی متعددی را آموخته که در زمان مدلینگ و بازیگری به کار او آمده است . وی می گوید: “اینجانب و دوستانم در متوسطه از شعله کبریت برای قابل انعطاف کردن مدادهای دیده خویش به کار گیری می‌کردیم. اینجانب در آن مدت میزان دارایی کافی برای خرید مدادهای قابل انعطاف دیده را نداشتم البته با این ترفند می‌توانستم خط دیده‌هایی قشنگ بکشم.” اما به کار گیری از شعله کبریت و فندک صرفا برای عوض کردن بافت مدادها وجود ندارد بلکه اثر بهداشتی و ضدعفونی کننده هم داراست. کارلی کلوس سبک پر اسم و رسم اعتقاد دارد که مدادها اعم از مداد چشم و لب چندان بهداشتی نیستند و میتوانند دربردارنده میکروب باشند و شما با زدن آن‌هاروی دیده و لب سبب ساز جابجایی این میکروب‌ها میشوید. به همین برهان وی از همین ترفند برای نظافت کردن مداد لب خویش به کارگیری می‌نماید.

اثاثیه آرایشی و مراقبتی گران قیمتی که بها هزینه کردن دارا هستند

قطعا شما هم در مغازه‌های اسباب آرایش محصولاتی را دیده‌اید که ارزش‌های گزافی دارا هستند حتی نمی‌توانید فکر کنید که بخواهید روزی آن ها را بخرید، چه رسد که آن ها را به بخشی از فرایند حفظ پوست روزانه خویش نیز تبدیل نمایید. البته آیا این تولیدات و ابزارهای محافظت پوست ارزش هزینه کردن را دارند؟ آیا با به کار بستن از آن ها تفاوت چشمگیری در زیبایی و سلامت پوست و صورت ما به وجود می آید؟ این‌ها سوالاتی میباشد که در‌این نصیب جواب خوا‌هیم داد و اسباب آرایشی و مراقبتی نسبتا گران قیمتی را که قیمت خرید و هزینه دارا هستند معرفی خوا‌هیم کرد.

کرم‌های شب غنی که دربردارنده مرطوب کننده‌ها، آبرسان‌های توانمند، ترکیبات ضد لک و برنا کننده می باشند قیمت هزینه کردن را دارا‌هستند استعمال منظم از این تولید ها تاثیر چشمگیری در از دربین بردن چروک‌ها و لک‌ها داراست و سبب ساز پر‌نور شدن و شاداب شدن پوست می شود. اما در تعیین مارک این کرم‌ها توجه کافی داشته باشید و ترجیحا از پزشک معالج خویش برای این تعیین مشاوره بگیرید.

ترفند های آرایشی برای زیباتر شدن آرایش صورت 💄

این روز ها اشکال مختلفی از سرم‌های پوست را می‌توان در بازار تولیدات لاکچری آرایشی دید. هر کدام از این سرم‌ها کارکرد خاصی دارا‌هستند، بعضی اثر آبرسان دارا هستند، بعضی ضدچروک یا این که ضد لک می‌باشند و بعضا نیز برای معالجه مشکلاتی مثل آکنه و … به فعالیت میروند. در هر شکل به کارگیری از این سرم‌ها اگر که از مارک دارای اعتبار و پذیرش گردیده‌ای باشند تاثیر چشمگیری روی زیبایی پوست شما خواهد داشت.

سرم‌های دور چشم هم قیمت هزینه کردن را دارا‌هستند، جذاب میباشد بدانید که تولیدات غلیظ برای دور چشم دیگر طرفدار متعددی ندارند زیرا منجر بروز مشکلاتی مثل میلیا در نزدیکی دیده می گردند. در قبال سرم‌های آبرسان و ضدچروک اگرچه هزینه بالایی دارا‌هستند ولی قیمت این هزینه را دارا هستند زیرا به‌سرعت جذب میگردند و تاثیر شگفت انگیز در معالجه خطاها بدور دیده دارا‌هستند.

5/5 - (26 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *