پرفروش ترین عطر های مردانه از برند مون بلان

پرفروش ترین عطر های مردانه | هفت رژ ✅ سایت آموزش آرایشی و خود آرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

پرفروش ترین عطر های مردانه : داشتن یک ادکلن یا این که رایحه خاص میتواند به بخشی از شخصیت یک شخص تبدیل خواهد شد. هر شخص با اعتنا به ذوق و سلیقه بویایی خویش ممکن میباشد به بو خاصی عشق نشان دهد. این بو هنگامی به صورت مداوم استعمال شود قادر است برای دیگرافراد خاطره سازی نماید و در خاطر بویایی اشخاص به اسم فردی خاص تصویب گردد. به همین ادله میباشد که بخش اعظمی از اشخاص ادکلن مورد عشق و علاقه شان را سالهای سال تغییر تحول نمی دهند و به نوعی با آن انس میگیرند

در مطالب قبلی ۱۵ تا از پرفروش ترین ادکلن های مردانه را به شما معرفی کردیم برای شناخت پرفروش ترین عطر های مردانه از برند مون بلان با ما همراه باشید در هفت رژ

مدتی میباشد که اسم مارک مون بلان برای ما بسیار مطرح گردیده است.این مارک زمان وقتی میباشد که توانسته دوست داران متعددی پیدا نماید. مون بلان اسم یک کدام از مشهورترین کوه های فرانسه میباشد ولی این مارک ارتباطی به مملکت فرانسه ندارد و یک مارک آلمانی میباشد. در سال ۱۹۸۰،کلاس جانسونِ نوشت افزار فروش، آلفرد نهمیاس بانکدار و آگوست ابرشتن مهندس، این شرکت را تأسیس کردند.

نشانه مشخصه ی شرکت، شکل «ستاره سپید» بود که در محصولاتش از آن استعمال میکرد. این نماد اولی توشه در سال ۱۹۱۳، با الهام از قله‌ی مون بلان، بلندترین قله در فن‌کوه آلپ، ظاهر شد.این مجموعه در سالهای آغازین خویش یک تولیدی فرآورده و اکسسوری های مردانه مانند چرم، خودکار و دکمه سردست و… بود که ابعاد با پیشرفت خویش به سمت ساعت سازی و عطر نیز جنبش کرد.
در پی به معرفی دوست داستنی ترین ادکلن های مردانه از مارک مون بلان میپردازیم:

ادو تویلت مردانه مون بلان سبک Legend

آقایانی که به عطر‌های سنگین عشق دارا هستند، می توانند از ادوتویلت فرانسوی مون بلان (Mont Blanc) سبک لجند (Legend) به کار گیری نمایند.این ادوتویلت برای استعمال‌ی روزمره تهیه و تنظیم شد‌ه‌است. در حیث نخستین،رنگ سیاه و طراحی لاکچری و مینیمالیستی بطری نگاه شما‌را به خویش خیره می‌نماید.شانه‌ها و در فلزی براق لجند که اسم مون ‌بلان روی آن حک گردیده است،از خصوصیت‌های اصلی بطری این عطر به شمار می‌رود.
بی‌شک در شرایطی که دوستان شما این ادوتویلت کلاسیک را روی میزتان مشاهده نمایند،متوجه اهمیت بالای عطر و ادوکلن نزد شما خواهند شد.برای خرسند‌کردن دوستی که از زمان کودکی با هم بزرگ گردیده‌اید، می توانید مون بلان لجند را به وی کادو دهید. لجند در سال ۲۰۱۱ بوسیله عطرساز پر اسم و رسم Olivier Pescheux طراحی و ساخته شد. با او‌لین اسپری بوی اسطوخودوس، آناناس و نارنج به‌سرعت در فضای محیط شما پخش میشود. شعف و سرزندگی عجیبی که از این ادغام سه‌گانه می گیرید، به دور‌وبری ها شما هم منتقل می گردد. بعد از پاره ای آهسته‌آهسته، بوی گل رز و شمعدانی، سیب، خزه و میوه‌های کم آب جایگزین نت‌های قبل میگردد.
پرفروش ترین عطر های مردانه از برند مون بلان

پرفروش ترین عطر های مردانه از برند مون بلان

ادو تویلت مردانه مون بلان سبک Emblem Intense

یکی‌از شایسته ترین و جدیدترین عطرها، محصولی میباشد از مارک دارای اعتبار مون بلان .(Mont Blanc) این ادو تویلت امبلم اینتنس (Emblem Intense) اسم داراست. این مون بلان به نسبت برنا، برای آقایانی که دوست دارا‌هستند شخصیت کاریزماتیک خویش را پررنگ‌تر نشانه دهند، بسیار مطلوب میباشد.امبلم اینتنس به آرامی و به‌طور پیوسته تاثیر خویش را روی دور و بری ها و مخاطبان شما خواهد گذاشت.بطری این ادو تویلت بسیار کارکشته و جالب طراحی و تشکیل‌شده.با نگاهی بدین بطری فلزی، او‌لین خصوصیت که اعتنا شمارا به خویش جلب می‌نماید،رنگ نقره‌ای و براق آن میباشد.
روی در بطری و در بخش بالای آن،آرم تجاری مون بلان که یک ستاره‌ی ششش مالامال میباشد با رنگ سپید در یک دایره‌ی مشکی دیده می‌گردد. امبلم اینتنس در سال ۲۰۱۴ ساخت و ساز و معرفی شد.بعداز او‌لین اسپری از امبلم اینتنس روی جامه و یا این که محل نبض خویش، به سرعت بوی گریپ‌فروت، گیاهان دریایی، هل و تخم گشنیز را شم خواهید کرد. با سپری شد فرصت این نت‌ها مکان خویش را به برگ گل بنفشه، سیب سبز، گل رز، دارچین و جوز هندی می دهند. این مخلوط تندی ویژه‌ای را ساخت و ساز می‌نماید. این تندی منجر بالا رفتن خود‌با‌وری و اشراف شما بر وضعیت موجود شود.
پرفروش ترین عطر های مردانه از برند مون بلان

پرفروش ترین عطر های مردانه از برند مون بلان

 

ادو تویلت مردانه مون بلان سبک Emblem

در فصل بهار سال ۲۰۱۴ کمپانی فرانسوی و دارای اسم و رسم مون بلان (Mont Blanc) ادو تویلت مردانه‌ی تازه خویش را معرفی کرد.اسم این ادو تویلت امبلم (Emblem) میباشد.امبلم منحصر به فرد آقایانی میباشد که با بو‌های تند و گرم رابطه‌ی خیر و خوبی دارا‌هستند به محض اولی اسپری از امبلم بوی گریپ‌فروت و هل به‌سرعت به مشام شما میرسد.این ادغام با مغایرت قابل توجهی که در خویش داراست،منجر ساخت و ساز انرژی بالایی در فضای دور و اطراف شما میشود.
بعداز مدتی متوجه جایگزین شدن بو‌ی دارچین و برگ بنفشه به مکان نت‌های ابتدایی خواهید شد.این ادغام دوگانه، تندی و گرمای مطلوبی را به همراه داراست. با سپری شد مدتی از این شرایط،نت‌های انتهایی جانشین نت‌های میانی خواهند شد. این نت‌ها مشتمل بر دانه‌ی تونکا و نت‌های چوبی میشوند.بوی این ادغام تا دوران قابل توجهی روی جامه یا این که محل نبض شما خواهد ماند.با نگاه کردن به شیشه‌ی امبلم، او‌لین چیزی که دقت شمارا به خویش جلب می‌نماید، طراحی خاص و مخصوص آن میباشد.
پرفروش ترین عطر های مردانه از برند مون بلان

پرفروش ترین عطر های مردانه از برند مون بلان

 

ادو تویلت مردانه مون بلان سبک Presence Cool

رایحه ادکلن مون بلان پرنسس کول Mont Blanc Presence Cool درپی ورژن نخستین درست شده که عطر ای شادابتر و خنک تر را به مصرف کننده ارائه نموده است. عطر ابتدایی بو با بوی ترش و شیرین (بیشتر متمایل به شیرین) و شاداب ترنج و سیب شروع می شود که حسی بسیار انرژی نصیب و با تازگی دارااست. با گذر مجال شم مرکباتی و ترش بو از میان رفته و احساس میوه ای و شیرین سیب باقی می‌ماند. به طور همزمان با این تغییر‌و تحول بو چوب بامبو و نعنای هندی به بو اضافه می‌شوند تا حسی سبز و مرطوب و تلخی ضعیفی از چوب به رایحه بیفزایند.

پرفروش ترین عطر های مردانه از برند مون بلان

ادو تویلت مردانه مون بلان سبک Individuel

یک کدام از عطرهای چوبی و شرقی مون بلان (Mont Blanc) در سال ۲۰۰۳ ایجاد شده است. این ادو تویلت مردانه «Individuel» اسم داراست.Individuel با بوی گرم و تندش برای همه فصول سال به‌غیراز فصل‌تابستان مطلوب میباشد. این رایحه یک کدام از شاهکارهای عطرساز معروف و توانمند پیر بوردن (Pierre Bourdon) به شمار می رود. در مجموع فرصت به کار گیری از Individuel بوی میوه، چوب و شکلات را حس خواهید کرد.
این ادو مون بلان حجمی ۷۵ میلی‌لیتری داراست و برای مدتی قابل‌دقت یاروهمدم شما خواهد بود. بطری Individuel بسیار مینیمال و خوش‌دست طراحی شد‌ه‌است. روی شیشه آرم تجاری مون بلان و اسم Individuel دیده می‌گردد. مایع آبی رنگ داخل بطری از روی شیشه‌ی مات آن به‌خیر و خوبی دیده می‌گردد. شانه‌ی بطری از محصول فلز و به رنگ نقره‌ای میباشد. بطری هماهنگ و هم‌متاع شانه‌ی بطری بوده و درخشش خیر و خوبی در نوروروشنایی داراست.
پرفروش ترین عطر های مردانه از برند مون بلان

پرفروش ترین عطر های مردانه از برند مون بلان

 

 

ادوتویلت مردانه مون بلان سبک Starwalker

عطرهای چوبی و تند یک کدام از مجموعه‌های اساسی عطرهایی می باشند که آقایان به کار گیری می‌نمایند. یکی‌از شایسته ترین این نوع عطرها محصولی از مارک فرانسوی مون بلان (Mont Blanc) میباشد. این دو تویلت مردانه استارواکر (Starwalker) اسم دارااست.
موردنیاز میباشد بدانید که‌این بو اولین بار در سال ۲۰۰۵ به بازار معرفی گردیده‌است. طراحی و فرمولاسیون این رایحه به وسیله یکی‌از عطرسازهای نامی و کاربلد جهان با اسم میشل آلمایراک (Michel Almairac) صورت گرفته میباشد. روی بطری روشن این بو نماد تجاری مون بلان و در بالای آن اسم Starwalker را می توانید با رنگ تیره ملاحظه کنید.

پرفروش ترین عطر های مردانه از برند مون بلان

پرفروش ترین عطر های مردانه از برند مون بلان

5/5 - (18 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *