علائم فاسد شدن لوازم آرایش

علائم فاسد شدن لوازم آرایش | هفت رژ ✅ سایت آموزش آرایشی و خود آرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

علائم فاسد شدن لوازم آرایش : آشنایی علامت‌های خرابی درباره ی برخی اسباب آرایشی ضروری میباشد،ولی در برخی دیگر از اسباب واثاث آرایشی حتی به کارگیری از فرآورده بعداز فراوصال تاریخ انقضا هم نقص‌‌ساز نمیشود برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید در سایت هفت رژ 

آیا تاریخ انقضای اسباب آرایش و پیرایش مهم میباشد؟

از کجا متوجه مدت انقضای یک کالا آرایشی شویم؟این سوالی میباشد که خیلی از خریداران تولید ها آرایشی و بهداشتی دارا‌هستند.برچسب شبنم تا حدودی یاری کرده برهه زمانی ساخت و ساز و انقضای تولیدات و قاچاق بودن یا این که نبودن آن مشخص و معلوم باشد،ولی هنوز هم خیلی از تولید ها آرایشی و بهداشتی برچسب شبنم ندارند.گهگاه نیز برچسب روی بسته‌بندی تولیدات زده می گردد و در صورتی باکس را به دور بیندازید و وقتی از مصرف ماده آرایشی بگذرد دیگر نمی‌توانید متوجه مدت ساخت یا این که انقضای فرآورده گردید.

روی بسته‌بندی مهم محصول ها هیچ توضیحی در خصوص تاریخ ساخت‌و‌ساز و انقضا داده نشده و صرفا علامتی که بخش اعظمی از اشخاص حتی متوجه آن هم نمیشوند،پیاله‌ای میباشد که روی آن عددی قید گردیده و نشان میدهد پس از مفتوح کردن در مال تا یکسری ماه آن‌گاه می توانید جنس را همچنان به کار گیری نمایید ولی آیا حقیقتا به خیال دارید کرم ضدآفتاب یا این که رژ لبتان را کی خریده بودید و تعدادی ماه از دوران مصرف آن قبلی میباشد؟

درین مقاله در آغاز اشاره به دوران وقتی داریم که هر کدام از محصول ها را طی آن بازه می بایست مصرف نمایید و از‌آنجا که به هر اکنون معین وجود ندارد چه مسافت هنگامی در بین ساخت و ساز و گشوده شدن در جنس آرایشی بوده، به علائمی اشاره میکنیم که با دقت به آن‌ها متوجه خرابی یک جنس آرایشی می شوید.

علائم فاسد شدن لوازم آرایش

ارتفاع قدمت تولیدات آرایشی حدودا چقدر میباشد؟

• ژل دوش و شامپو: ۲ تا ۳ سال.

• لوسیون تن: ۹ تا ۱۲ ماه.

• کرم صورت: پیاله‌ای ۹ ماه، بطری‌های پمپی یا این که تیوپی ۱۲ ماه.

لاک ناخن: ۱ تا ۲ سال.

ریمل مژه و ابرو: ۳ ماه.

• پوشاننده سیاهی به دور دیده: ۳ تا ۶ ماه.

• کرم روز، شب: ۶ تا ۹ ماه.

• منزه‌کننده آرایش و پیرایش دیده، صورت: ۶ تا ۹ ماه.

• اسکراب و لایه‌بردارها: ۶ تا ۹ ماه.

• ماسک مرطوب‌کننده، منزه‌کننده: ۶ تا ۹ ماه.

• کرم ضدقرمزی: ۸ ماه.

• کرم‌پودر: ۹ ماه.

• لوسیون تن: ۱۲ ماه.

• رژگونه: ۲ تا ۳ سال.

• سایه دیده: ۲ تا ۳ سال.

• پنکک: ۲ تا ۳ سال.

• خودکار دیده: ۲ سال.

• قلم ابرو: ۲ سال.

• رژ و خودکار لب: ۲ سال.

متخصصان درباره با کرم‌های ضدآفتاب سفارش می‌نمایند پس از آخر فصل گرم سال،آن را به دور بیندازید چون معمولا در فصل‌زمستان اشخاص کم کم از کرم ضدآفتاب به کار گیری می‌نمایند و ترکیبات اثرگذار کرم در پیشگیری از آسیب ‌رسانی اشعه‌های ماورای‌بنفش خورشید به پوست تا سال آنگاه اثر گذار باقی نمی‌مانند.پس کرم ضدآفتاب را می بایست هر ساله بده بستان کرد.

تولیدات آرایشی را بایستی در محیطی کم آب و بدور از رطوبت نگه دارید‎

علائم فاسد شدن لوازم آرایش

طرز محافظت از اسباب آرایش و پیرایش

بازه زمانی دوران‌های قیدشده در ابتدا حداکثر وقتی میباشد که می توانید از یک مال آرایشی به کار گیری نمایید،به شرطی که‌این متاع در شرایط ایده آل محافظت گردیده باشد،البته مایحتاج میباشد تعریف‌و‌تمجید صدق از اوضاع مطلوب داشته باشیم.برای این مراد می بایست بدین نکات اعتنا داشته باشید:

• تولیدها آرایشی را می بایست در محیطی کم آب و بدور از رطوبت نگه دارید،چون رطوبت احتمال پرورش باکتری‌ها را در متاع آرایشی ارتقا می دهد.بر این شالوده گرمابه و دستشویی جای ‌های قابل قبولی برای محافظت تولید ها آرایشی وجود ندارد.

• هنگام خرید بیشتر تولیدات تیوپی و پمپی را تعیین نمایید.تولیدها ظرفی در مقایسه با گونه های دیگر بیشتر در معرض آلودگی قرار دارا هستند و ارتفاع بازه زمانی مصرفشان کاهش می‌‌یابد.

• پس از مصرف تولید ها در آنها‌را سفت ببندید.در غیر این شکل احتمال اکسیده شدن محصول ها ارتقا می‌‌یابد.

• پیش از مصرف کرم‌های پیاله‌ای مطلقا دستانتان را بشویید.

• پدهای آرایشی و فرچه و قلموهای آرایشی‌تان را هر از گهگاه بشویید.

• هیچ زمان تولیدات آرایشی و ابزارهای آرایشتان را با کسی سهم دار نشوید.

تشخیص اصل بودن ریمل Deep Romance

از کجا بفهمیم اسباب و اثاث پیرایش فاسد گردیده‌اند یا این که سلامت باقی‌مانده‌اند؟

آشنایی نماد‌های خرابی در زمینه ی بعضی مواد آرایشی ضروری میباشد،البته در بعضی دیگر حتی به کارگیری از مال پس از فرا وصال تاریخ انقضا هم نقص‌‌ساز نمیشود.از جمله عطرها هر تعدادی تاریخشان بگذرد برای سالم مضر نخواهند بود.رنگ عطری که فاسد گردیده و از دوران مصرف آن قبلی، معمولا تیره میباشد و بوی نخستین خویش را ندارد. در فیض شخص مصرف‌کننده خواه‌ ناخواه آن را کنار میگذارد،البته بوی بیشتر محصول ها آرایشی مثل رژ لب، کرم‌پودر و… معمولا بعداز مدتی تغییر‌و تحول می‌نماید و بوی روغن اشباع‌گردیده دارا‌هستند.محصول ها پودری نیز کم آب می شوند و بافتشان تغییر و تحول می‌نماید.

برخی تولیدات به‌ویژه ریمل و خط دیده هم بوی نامطبوعی میگیرند یا این که کم آب میگردند.راجع به محصولاتی که با دیده در رابطه‌اند بایستی به محدوده مدت مصرف اعتنا متعددی داشت.در عین اکنون وضعیت محافظت را رعایت کرد و کالا را بدور از گرما و فروغ و روشنایی آفتاب نگه داشت، چون این مواد با دیده در رابطه می‌باشند و به آسانی منجر عفونت میگردند.در‌صورتی‌که بافت، رنگ و بوی فرآورده آرایشی‌تان عوض شده، بی شک آن را بدور بیندازید. در غیر این شکل باکتری‌های جان دار در‌این تولیدها قادر است قضیه‌ساز بروز آکنه یا این که جوش‌های چرکی و آلرژی باشد.

علائم فاسد شدن لوازم آرایش

دانشمندان چه می گویند؟

بر پایه ی نتیجه ها تحقیقی که روی هزار زن انگلیسی ۱۸ تا ۷۰ ساله صورت گرفته، ۶۸ درصد زنان به هیچ وجه اهمیتی به تاریخ انقضای تولیدها آرایشی نمی‌دهند و جنس را تا هنگامی که به اتمام برسد، نگه می‌دارا هستند و مصرف می‌نمایند.خانم‌ها به صورت میانگین بعضا تولیدها را تا ۴ سال و بعضا دیگر را حتی تا ۱۵ سال نگه می‌دارند.به‌تیتر نمونه،حداکثر دوران مراقبت از قلم دیده ۵/۱ سال میباشد البته به صورت میانگین خانم‌ها ۸ سال از یک خودکار استعمال می‌نمایند.

دوران بازه زمانی مراقبت از رژلب نیز حداکثر ۲ سال میباشد،ولی بعضی خانم‌ها تا ۸ سال یک رژ را در کیفشان دارا‌هستند.این مورد تنها مختص خانم‌های انگلیسی وجود ندارد و پژوهش ها شبیه در سراسر عالم این مورد را اثبات نموده است.دانشمندان بعداز محاسبه تولیدها منقضی‌گردیده و به‌ویژه محصولاتی که خانم‌ها در کیفشان نگه می‌داشتند،اعلام کردند این محصول ها دربردارنده باکتری‌های مضر و بیماری‌زایی میباشد که قادر است سبب اشتباهات متعددی خواهد شد.

از آن پاراگراف می‌توان به خارش، تورم، بی آبی لب، آلرژی و جوش‌های پوستی اشاره نمود.پژوهش ها محققان دانشگاه متروپولیتن لندن نیز نشان بخشید در تولید ها آرایشی منقضی،باکتری‌هایی مثلا یوباکتریوم آئروموناس و پریوپیونوباکتریوم یافت گردیده که می توانند حتی دلیل عفونت‌های واژینال،عفونت‌های گوارشی، مننژیت و سپتیسمی در نوزادان باشند.به همین عامل پژوهشگران نسبت به مصرف مواد آرایشی منقضی مخصوصا به خانم‌های حامله و شیرده هشدار داده‌اند.

نتیجه ها پژوهش ها همینطور نشان داده دوسوم خانم‌ها محصول ها خویش را به اطرافیانشان قرض می دهند که‌ این مساله نیز قادر است احتمال عفونت و آلودگی مال را تعدادی برابر نماید.

از ۵ سال پیش تا به امروز درج بازه زمانی مقطع مجاز مصرف تولیدها آرایشی روی بسته‌بندی از سوی اتحادیه اروپا اجباری گردیده،با این وجود هنوز هم خانم‌ها بدین مورد بی‌دقت می‌باشند.

 

5/5 - (34 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *