طراحی ناخن مینیمال
طراحی ناخن مینیمال

طراحی ناخن مینیمال | هفت رژ ✅ آموزش آرایشی و زیبایی❤️❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

طراحی ناخن مینیمال از انواع مدل های ساده و شیک است که زیبایی و جذابیت خاصی می باشد و شما می توانید در هر جایی از این مدل برای طراحی ناخن های خود استفاده کنید.برای دیزاین ناخن ها ایده های زیادی وجود دارد که شما می توانید به کمک آن ها در طرح لاک ناخن های خود ایجاد نمایید. برای ادامه مطلب با هفت رژ همراه باشید.

طراحی ناخن مینیمال

طراحی مینیمال طراحی خلاقانه و متفاوت برای تزیین ناخن است. می توانید روی سطح ناخن اعداد و حروف را طراحی کرده و به راحتی برچسب حروف و اعداد را تهیه کنید و روی ناخن هایتان بچسبانید.

سبک مینیمال در آرایش

در آرایش صورت انواع سبک های مختلف وجود دارد که بسته به سلیقه فرد و البته شکل ظاهری او، سبک مورد نظر را می توان انتخاب کرد اگر شما علاقه ای به آرایش غلیظ و تند ندارید و ترجیح می دهید آرایش به گونه ای باشد که زیبایی طبیعی خودتان در پشت مواد آرایشی پنهان نشود. در اصل شما آرایش ملایم و ساده را دوست دارید. به این سبک از کار، سبک مینیمال می گویند.

طراحی ناخن مینیمال

 

در طراحی ناخن هم از سبک مینیمال استفاده می شود. برخی از افراد از طراحی های شلوغ، با تنوع رنگ بالا و البته رنگ های تند برای ناخن های خود استقبال می کنند که سبک ماکسیمال  می گویند.

عده ای ترجیح می دهند از یک طراحی ساده برای زیباتر شدن ناخن های خود استفاده کنند.

 

انواع طراحی ناخن به سبک مینیمال

طراحی ناخن به شکل مورب

ساده ترین طراحی ناخن استفاده از خطوط مورب است. کافی است با چند رنگ لاک ناخن را به صورت اریب بر روی ناخن های خود طراحی کنید. در این طراحی الزامی نیست خطوط هم جهت باشند بلکه می توانند به صورت متقاطع، همدیگر را قطع هم کنند. و سلیقه ای است. حتی شما برحسب نظر خود می توانید در انتخاب رنگ لاک ها، تنوع داشته باشید.

طراحی ناخن مینیمال

طراحی ناخن با نقطه ریز

در این نوع سبک، شما می توانید دانه های ریز بر روی ناخن های خود قرار دهید. ابتدا ناخن را رنگ کنید که البته، الزاما به یکدست بودن رنگ نیست. برای مثال می توانید طراحی مورب را روی ناخن ها پیاده نموده و پس از خشک شدن، نقطه های ریز را با رنگی متضاد زمینه، بر روی ناخن ها قرار دهید.

طراحی ناخن مینیمال

لاک زدن ناخن به صورت هلالی

این رو همانند طراحی ناخن به صورت مورب است با این تفاوت که شما لاک ها را به صورت هلالی روی ناخن ها اجرا می کنید. البته پیشنهاد می کنیم که هلال ها در جهت فرم و رشد ناخن ها باشد تا زیبایی آن بیشتر به چشم بیاید.

طراحی ناخن مینیمال

طراحی به صورت ترکیب مورب و هلالی

می توانید دو حالت مورب و هلالی را برای ناخن های خود طراحی کنید. از آنجایی که این نوع دیزاین ترکیبی است لذا شکل اجرای کار بسته به سلیقه خودتان متفاوت است و می توانید از طراحی هایی که در اینترنت وجود دارد استفاده کنید. البته در سالن زیبایی آناهیتا ما کاتالوگ هایی را در اختیار شما قرار می دهیم که تنوع بسیار زیادی از نظر طرح و مدل داشته و برحسب سلیقه خودتان می توانید زیباترین را انتخاب کنید.

طراحی ناخن مینیمال

طراحی ناخن مینیمال

این مطلب هم بخوانید: طراحی ناخن با لاک صورتی

طراحی ناخن با رنگ پوست

یکی از ساده ترین دیزاین هایی که می توانید برای ناخن های خود داشته باشید، استفاده از لاک همرنگ پوست است. البته بهتر است که از طراحی سایه روشن استفاده کنید تا زیبایی ناخن بیشتر شود.

 

طراحی ناخن مینیمال

استفاده از استیکر برای ناخن

ناخن هایی دیده اید  که بر روی ناخن های آن ها فقط استیکر وجود دارد بدون اینکه رنگ های دیگری دیده شود. در این مدل، شما ناخن ها را به رنگ پوست لاک زده  و پس از استفاده از لایه محافظت کننده، اجازه دهید خشک شود. نهایتا استیکر مورد نظر خود را روی ناخن ها بچسبانید.

 

طراحی ناخن مینیمال

 

ناخن ها در عین سادگی و با رنگ ملایم، بسیار شیک خواهند شد. البته حتما نباید روی همه ناخن ها استیکر قرار گیرد. می توانید این کار را برای تنها چند انگشت انجام دهید. معمولا کسانی به این طراحی علاقمند هستند که ناخن چند انگشت را به شیوه گفته شده، با استیکر طراحی کنند و ناخن های دیگر را هم رنگ را رنگ استیکر، لاک بزنند. در این صورت نیز ناخن ها بسیار زیبا خواهند شد.

طراحی با تنوع رنگ

در سبک مینیمال، پایه و اساس بر مبنای سادگی می باشد. می توانید هر کدام از ناخن ها را با یک رنگ، لاک بزنید بدون اینکه طرح و نقشی بر روی آن اجرا کنید. این نوع طراحی نیز بسیار زیبا و جذاب خواهد بود.

 

طراحی ناخن مینیمال

طراحی ناخن با اکلیل

شما می توانید چند ناخن را به طور کامل با اکلیل طراحی کنید و بقیه ناخن ها را با لاک، به شکل ساده رنگ آمیزی کنید. روش دیگر، تلفیق رنگ و اکلیل است. در این روش ناخن ها را با رنگ دلخواه لاک بزنید و سپس روی آن ها را اکلیل بزنید. نوع رنگ اکلیل نیز به انتخاب خودتان است ولی بهتر است با رنگ لاک زمینه همخوانی داشته باشد

 

طراحی ناخن مینیمال

طراحی ناخن به صورت سایه روشن

شما می توانید به جای اینکه ناخن ها خود را با یک رنگ، لاک بزنید، از طراحی سایه روشن استفاده کنید. در این صورت ناخن های شما بسیار جذاب  خواهد شد.

طراحی ناخن مینیمال

چند نمونه طراحی ناخن مینیمال

طراحی ناخن مینیمال

طراحی ناخن مینیمال طراحی ناخن مینیمال   طراحی ناخن مینیمال

طراحی ناخن مینیمال

طراحی ناخن مینیمال

5/5 - (12 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *